Vakantiepark Landal Eifeler Tor

7,8

• Activiteiten6,6
  • Onderkomen8,3

Omschrijving
Verblijf in een bijzonder huisje midden in de natuur op vakantiepark Landal Eifeler Tor. Hier vind je een overdekt zwembad, peuterbad en wellnessbehandelingen. Vanwege de hoogteverschillen minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Voor de actievelingen echter een fijne bestemming dankzij de vele wandel- en fietstochten in de omgeving.

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Eifeler Tor voor je op een rij gezet:

334 reviews over Vakantiepark Landal Eifeler Tor in het Nederlands

• Activiteiten5
  • Activiteiten5

Hou rekening met starre, beperkte openingstijden!

Wij hebben zojuist gegeten in het Brauhaus. Onze eigen ervaringen laat ik nu buiten beschouwing (volgt later) maar ik ben dermate verontwaardigd over wat ik zojuist zag gebeuren tijdens afrekenen dat ik dit meteen wil delen. Het was 2 minuten over negen. Er kwam een gezin binnen met 2 jonge kinderen. Het was duidelijk dat ze net waren aangekomen, wellicht na de nodige tegenslag onderweg. Dan wil je graag nog iets eten met je kids...ze werden geweigerd!! Want de keuken sloot om 9 uur!!! Daar sta je dan, 2 over 9, moe van de reis met 2 kleine kinderen.

Ik heb er nog iets van gezegd en geopperd dat ze ze dan op zijn minst een pizza mee zouden kunnen geven om in het vakantiehuis op te warmen. Men was onvermurwbaar. Winkel en snackbar waren allang dicht, het andere restaurant is gesloten (personeelsproblemen) dus ze konden nergens terecht. Een zeer klantonvriendelijk welkom. Schandalig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

We hebben ons prima vermaakt. Topvakantie.

Vankampen,
8-8-2018
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

We hebben ons prima vermaakt. Het weer was top. Overdag veel uitstapjes gemaakt. Pretperk, outletdorp, stedenbezoek, sommerroddelbaan. Tegen de avond vaak naar het eind van de stuwdam gelopen en daar in het meer gezwommen. Dat was een leuke afwisseling met het gewone zwembad. Eten lokaal in dorp voordelig en redelijk. Eten op park was goed en betaalbaar. Broodjes voor ontbijt hebben we zelf afgebakken. Al met al een prima vakantie! We komen hier zeker terug.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

J wiessenberg,
7-8-2018

Fantastisch mooi gebied

Mooie uitzicht van af onze balkon

Niet ver van Nederland

Wel heuvelachtig

Landal Greenparks

Super, mooi park, mooi appartement, omgeving super

Gerard,
28-7-2018

Prachtige omgeving op enkele uren van Noord Nederland

Zeker doen!

Paul,
27-7-2018
  • Onderkomen8

Het park ligt er mooi tegen de helling aan. Je bent even in een totaal andere omgeving, zo dicht bij huis. Het park is erg steil, dus als je moeilijk ter been bent, kun je hier niet terecht. Huisjes zijn vrij nieuw en erg mooi van buiten. Buiten op het park is alles netjes bijgehouden, geen rommel, bijgewerkte groenvoorziening, huisjes werden tijdens ons verblijf aan de buitenkant ook schoongemaakt. Omgeving is ook mooi en nodigt uit tot wandelen. Restaurant prima, (te) grote porties. Zwembad klein maar fijn, binnen en buiten. Verwacht geen subtropisch zwemparadijs, maar kinderen vermaken zich prima. Wij zaten is een 6 pers. huisje onderaan op park. Van binnen netjes. Natuurlijk zie je dat het huisjes gebruikt is, hier of daar een kras of gebruiksslijtage. Keuken was schoon, modern en netjes. Badkamer idem. Zeker een aanrader dit park.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Lauran Faas,
13-7-2018
  • Onderkomen7

Ja waar moet ik beginnen? Wij zaten daar eerste week van de vakantie, het parkshop is maar op bepaalde tijd open en de snackbar was tot onze verbazing op donderdag dicht. Ik vind dat je dat niet kan maken in het hoogseizoen. Verder zaten wij in het 10pers penthouse wat aan een opknapbeurt toe is de deuren naar het dakterras moeten afgesteld en gerepareerd worden, keukenblad beschadigd en in de eettafel zitten bradvlekken vaatwasser werkt niet goed dus met de hand als nog afgewassen en de binnen deuren klapperen allemaal laminaatvloer was beschadigd . Toch een pluspunt, het was een mooi ruim appartement alleen jammer dat ze het niet beter onderhouden. Uitzicht was top en het park was niet te groot ideaal voor kinderen tot 12 jaar, restaurants kan je goed eten voor een ok prijs

Genieten !!

L. Breeman,
2-7-2018
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Prachtig park, heerlijk ruim appartement en een schitterende natuur.

Gereisd met partner in mei 2018

mooi park,en ruime appartementen/huisjes.

Obe Volbeda,
30-6-2018
  • Onderkomen8

mooie omgeving,veel hoogte verschil op het park.

voorseizoen beperkte openingstijden.

mooi app. maar je moet wel hoog zitten,om goed uitzicht te krijgen.

Gereisd met vrienden in juni 2018

nooit meer

veen,
23-6-2018
  • Onderkomen1
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

het huisje was gewoon smerig

wc niet schoon woonkamer plus balkon onder haren alles erg verouderd

veel winkels en eetgelegen gesloten

echt een saai park

totaal geen vakantie gevoel daar

het enigtste wat wel mooi is,is het uitzicht

als je de mazzel hebt dat he het goede huisje gehaard hebt

Gereisd met partner in juni 2018

Nooit meer

Niet belangrijk,
20-6-2018
  • Onderkomen5
  • Activiteiten2
  • Onderkomen5
  • Activiteiten2

Heel veel hoogte verschillen dus echt niet te doen als je moeilijk uit de voeten kan restaurant weinig keus zwembad klein en geen leuk kinderbad winkeltje weinig open maakt ook niks uit want hebben ook niks kom hier zeker NIET weer terug jammer we zijn gek op Landal maar deze is echt zwaar beneden de landal normen

Gereisd met partner in juni 2018

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Eifeler Tor in Heimbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Eifeler Tor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.