Vakantiepark Landal Eifeler Tor

7,8

• Activiteiten6,6
  • Onderkomen8,3

Omschrijving
Verblijf in een bijzonder huisje midden in de natuur op vakantiepark Landal Eifeler Tor. Hier vind je een overdekt zwembad, peuterbad en wellnessbehandelingen. Vanwege de hoogteverschillen minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Voor de actievelingen echter een fijne bestemming dankzij de vele wandel- en fietstochten in de omgeving.

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Eifeler Tor voor je op een rij gezet:

Landal Greenparks
Landal Greenparks

1 review over Vakantiepark Landal Eifeler Tor in het Nederlands

Uniek gelegen, hoge kwaliteit, veel frisse lucht

Hans van de Weg
12-7-2016
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10

Gelegen aan de rand van Nationalpark Eifel en Rursee met veel mogelijkheden tot wandel-, mountainbike- en waterrecreatie in directe nabijheid.

Gereisd alleenreizend in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Eifeler Tor in Heimbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Eifeler Tor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.