Vakantiepark Landal Eifeler Tor

7,8

• Activiteiten6,6
  • Onderkomen8,3

Omschrijving
Verblijf in een bijzonder huisje midden in de natuur op vakantiepark Landal Eifeler Tor. Hier vind je een overdekt zwembad, peuterbad en wellnessbehandelingen. Vanwege de hoogteverschillen minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Voor de actievelingen echter een fijne bestemming dankzij de vele wandel- en fietstochten in de omgeving.

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Eifeler Tor voor je op een rij gezet:

Kenmerken

Annelies
26-9-2015
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Mooi park met ruime appartementen. Prachtig uitzicht over het dal. Indien u slecht ter been bent, neem dan een appartement en geef dit tijdens het boeken aan. Wij zijn nadat ik een paar vragen via mail had gesteld over de bereikbaarheid met rollator, in een gunstiger gelegen appartement verplaatst. Strak ingericht ruim appartement waar mijn moeder zich met de rollator goed kon bewegen. Het park wel veel hoogte verschil, maar gelukkig kun je met de auto goed bij de appartementen komen, zodat je evn iemand voor de deur kunt afzetten.

Gereisd anders in september 2015

Sehr Schön!

Jaimy
18-8-2015
  • Onderkomen8
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8
  • Activiteiten6

Omdat ik blijkbaar veel te lange verhalen typ voor Zoover hier een aantal punten:

+ Mooi uitzicht vanaf het balkon

+ Verse broodjes in de parkshop

+ Een dagje Monschau

+ Een dagje Bad-eifeler tor

+ Kano varen

+ Een Mountainbike tocht maken

+ Het Italiaanse restaurant op het park was super!! Altijd lekker, goede service en niet duur!

+Eifeler hof in Heimbach leker eten maar geen confortable zit op de houten banken

- Slechte wifi! Iets Googlen is er niet bij, en voor een appje te versturen moet je de meterkast induiken!

- Volle berging bij aankomst. Onze mountainbikes moesten dus in de woonkamer staan.

- Zonnestrand enschauel stinkt naar hondenplas en je moet €2.50 p.p.,- entree betalen voor wat zand aan het water!

- El Greco in Heimbach was slecht! Eten onder de maat, slechte bediening en contant (zwart?) moeten afrekenen.

Alles bij elkaar was het park heel mooi en hier was heel weinig op aan te merken! We hebben een hele leuke week gehad!

Gereisd anders in augustus 2015

Fantastisch park op n geweldige locatie

Annemiek
15-9-2014
  • Onderkomen10

Wij zaten met 4 personen en twee honden in n geweldig appartement met alles erop en eraan. Winkels en restaurant en snackbar heerlijk dichtbij.

We hebben een avond de gourmet besteld en dit was erg goed verzorgd,zeker een aanrader.

Gereisd anders in september 2014

Prachtig Penthouse met mooi uitzicht

leon
28-5-2014
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9

Deze keer met de ouders ( beide in de 80 ) een midweek naar de Eifeler Tor geweest en daar een 6 pers Penthouse gehuurd B-117 op de bovenste verdieping.Vanaf de begane grond is het maar 1 trap naar boven maar je kunt ook met de lift.Fantastisch uitzicht vanaf het balkon,het Penthouse is ruim opgezet en van alle gemakken voorzien, dubbel badkamer, dubbel toilet etc, bedden liggen goed , alles netjes schoongemaakt , en ...internet werkt perfect,( op andere parken wel eens anders meegemaakt). in de omgeving is van alles te doen, Rondvaarten, wandelen in de natuur ,Monschau op een steenworp afstand etc etc Voor ons is dit beslist een aanrader en we komen hier zeker nog eens terug

Gereisd anders in mei 2014

Landal Greenparks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Eifeler Tor in Heimbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Eifeler Tor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.