Vakantiepark Landal Eifeler Tor

7,9

• Activiteiten6,7
  • Onderkomen8,3

Omschrijving
Verblijf in een bijzonder huisje midden in de natuur op vakantiepark Landal Eifeler Tor. Hier vind je een overdekt zwembad, peuterbad en wellnessbehandelingen. Vanwege de hoogteverschillen minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Voor de actievelingen echter een fijne bestemming dankzij de vele wandel- en fietstochten in de omgeving.

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Eifeler Tor voor je op een rij gezet:

109 reviews over Vakantiepark Landal Eifeler Tor in het Nederlands

We willen terug

Heidi Commeine,
26-1-2019
  • Onderkomen10

We werden vriendelijk onthaald en konden meteen naar ons verblijf de elp6. We waren onmiddellijk onder de indruk van het appartement en het uitzicht. Echt genieten. Alles leek ook heel propper nergens iets gezien wat niet kon. Zwembad aan de kleine kant maar toch leuk om

Even te plonsen. We zijn op vrijdag aangekomen en bezochten voor aankomst monshau. Tijdens ons verblijf bezochten we de wilder kermeter en phantasialand. Het park was proper ook ons appartement geen klachten. Wij gaan terug.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Komen zeker terug

Arjan van ramshorst,
22-1-2019
  • Onderkomen6
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6
  • Activiteiten5

landal eifeltor is een prachtig gelegen park aan de ruhrsee. Het uitzicht is werkelijk schitterend. Het park ziet er van de buitenkant keurig uit en het appartement waarin wij zaten was van alle gemakken voorzien. Het eten in het restaurant was goed en vooral heel veel voor een nette prijs. Wel heb ik een paar opmerkingen over het appartement. Het appartement is vrij nieuw,

maar ziet er toch al uitgeleefd uit. De inrichting is licht van kleur en overal zitten zwarte vegen en strepen. Hier kan landal weinig aan doen maar het zegt wel wat hoe mensen met de spullen omgaan. De schoonmaak was aan de matige kant. De ramen zijn volgens mij nog nooit schoongemaakt en ook onder de bedden en bank lag het vol stof. De beddenhoes zat vol gaten en gaf het geheel een povere indruk.

Personeel is aardig en de omgeving is werkelijk prachtig. Er is van alles te doen en je kunt eindeloos wandelen, en dit alles op een goed uur rijden vanaf nederland.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Mooi park in een mooie regio!

Desiree,
21-10-2018
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten8

Mooi park met luxe mooi afgewerkte en zeer schone appartementen. Vanuit het appartement hadden wij een geweldig uitzicht over het dal. Wij zijn naar het Wasser-Info-Zentrum in Heimbach geweest, Wandelpad Wilde Kermeter en het Ring.Werk bij de Nurburgring. Allemaal leuke en leerzame (doe)uitjes die qua prijs en afstand prima te doen waren.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Landal Greenparks

Schitterende lokatie met mooie huisjes!

Erikvb,
13-9-2018
  • Activiteiten7

Wat een schitterende ligging heeft dit park. Wij hadden een 8 persoonshuisje en dat voldeed aan alle verwachtingen... Mooie en frisse inrichting (met mubilair dat goed zit:)) en het was hartstikke schoon. Ook in de omgeving is veel te doen dus echt een aanrader! In het Brauhouse kun je lekker eten maar ook in het dropje Heimbach kun je lekker eten en drinken. Er zijn veel kleine speeltuintjes in de omgeving dus ook genoeg reden om de de kids erop uit te trekken!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018
  • Activiteiten8

Wat een mooi en rustig vakantiepark. Ruim opgezet park met mooi uitzicht, modern, schoon en ruim appartement. Fijne sauna! Wij waren erg blij verrast door dit park en vonden het ideaal met een baby van 3 maanden. Niet te ver van Nederland maar toch een totaal andere omgeving. Vriendelijk personeel in de restaurants.

• Activiteiten9
  • Activiteiten9

Wij hadden een 4 persoons appartement in gebouw e. Erg ruim, schoon, groot balkon en schitterend uitzicht.

Vanaf de weg (het park ligt tegen een heuvel) konden we direct ons appartement in (‘begane grond’ vanaf de berg gezien). Maar de appartementengebouwen hebben allen een lift. In gebouw f (hiernaast) kun je met de lift naar beneden. Dan kom je rechtstreeks bij het binnenzwembad en Italiaans restaurant op de promenade uit. Vanaf de promenade gaat bij de cafetaria een lift naar beneden naar de speeltuin. Prima te doen dus met twee kinderwagens! De huisjes liggen wat lager, afhankelijk van hoe laag je huisje staat moet je wel klimmen.

Park en appartement is van alle gemakken voorzien. Je loopt gemakkelijk naar beneden naar de Ruhr. Fietsen te huur, elektrisch, ook met fietskar. Eigen vvv op het park. Supermarkt dicht tussen 11 en 16. Pizza’s ook af te halen bij het restaurant.

Shanne Kreunen,
11-8-2018
  • Activiteiten7

Het park is prachtig, voor kleine kinderen veel te doen. Wel jammer dat midden in het hoogseizoen veel dicht was. Pizzeria maar een paar dagen per week open. Supermarkt maar een paar uur per dag. Maar we hebben ons 12 dagen goed vermaakt op en rond het park. Zeker een aanrader voor mensen met jonge kinderen.

Zeker doen!

Paul,
27-7-2018
  • Onderkomen8

Het park ligt er mooi tegen de helling aan. Je bent even in een totaal andere omgeving, zo dicht bij huis. Het park is erg steil, dus als je moeilijk ter been bent, kun je hier niet terecht. Huisjes zijn vrij nieuw en erg mooi van buiten. Buiten op het park is alles netjes bijgehouden, geen rommel, bijgewerkte groenvoorziening, huisjes werden tijdens ons verblijf aan de buitenkant ook schoongemaakt. Omgeving is ook mooi en nodigt uit tot wandelen. Restaurant prima, (te) grote porties. Zwembad klein maar fijn, binnen en buiten. Verwacht geen subtropisch zwemparadijs, maar kinderen vermaken zich prima. Wij zaten is een 6 pers. huisje onderaan op park. Van binnen netjes. Natuurlijk zie je dat het huisjes gebruikt is, hier of daar een kras of gebruiksslijtage. Keuken was schoon, modern en netjes. Badkamer idem. Zeker een aanrader dit park.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Anoniem,
2-5-2018
  • Activiteiten10

Super mooi uitzicht met een mooie ligging.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Geweldig

Familie Reijnen,
23-4-2018
  • Activiteiten10

Het was fantastisch!!! prachtig resort, mooi schoon in een super omgeving. Mooi zwembad, leuke speeltuintjes en heerlijk gegeten en gedronken. Het brauhaus is een echte aanrader! Met name hun eigen gebrouwen bier. Alles is luxer en heeft net dat beetje extra! Prachtig park en wij hopen hier zeker nog terug te komen!

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Eifeler Tor in Heimbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Eifeler Tor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.