Vakantiepark Landal Eifeler Tor

• Activiteiten6,6
  • Onderkomen8,3

40 tips over Vakantiepark Landal Eifeler Tor

Desiree, 21-10-2018

RWE Museum Heimbach (openingstijden op afspraak). Wandelpad Wilde Kermeter; leuk voor kinderen maar ook begaanbaar gemaakt voor rolstoel en/of kinderwagens en slechtzienden. Het Ring.Werk van de Nurburgring is een leuk autosport/nurburgring-museum en qua afstand prima te doen. In Heimbach ligt nog het Wasser Info Zentrum Eifel. Dit is zeker een bezoekje waard! Een erg leuk museum waarin uitleg wordt gegeven over allerhande water gerelateerde onderwerpen waaronder ook de werking

van stuwdammen.

Haanstra, 24-7-2018
Ga naar wildpark Schmidts . Herten, zwijnen moeflons zijn allemaal van heel dichtbij te zien. Leuke kinderboerderij, mooie nieuwe speeltuin en een super aardige vrouw die de boel runt. Lekkere taart en broodjes
Daphne, 21-5-2018
Fietsen huren op het park en helemaal rond de Rursee fietsen. Ook leuk om naar de 'Urftseemauer' te fietsen, daar heb je prachtig uitzicht!

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Eifeler Tor voor je op een rij gezet:

t-men, 11-1-2016
Het openluchtmuseum LVR Freilichtmuseum in Kommern is een aanrader, ook voor kinderen. Erg leuk om meer over de omgeving, bouwstijl en cultuur te weten te komen. Daarnaast is het een prachtig park in een bosrijke omgeving. Erg mooi en leuk en niet bijzonder duur voor een leuk dagje uit!
Sander, 5-8-2015

Bij de Edeka te heimbach verkopen ze heerlijke afbakbroodjes.

Voor 79 cent al 8 gemengde broodjes die je heerlijk kunt afbakken.

Sander, 5-8-2015

Ga naar klimpark Hochseilgarten Hürtgenwald.

dit is een leuke klimpark in bos, met goede uitleg en veilge uitrusting kun je hier 4 klimparcoursen doen tussen de bomen,

Met speciale familie prijs is dit park voordelig te bezoeken.

ekaarsgaren, 20-7-2015
Dit park is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn vanwege de zeer steile paden en wegen.
Familie Tinbergen, 16-5-2015
Absolute aanrader voor groot en klein is Hochwildpark Rheinland. http://www.hochwildpark-rheinland.de/ Ze spreken er wel vooral Duits en je moet er met cash betalen. Neem ook wat losse euro's mee om doosjes voer te kopen dat je dan zelf aan herten en geiten kan voeren, erg leuk.
Simone, 3-3-2015
De gegrilde haantjes met papat bij de snackbar waren geweldig. Wel van tevoren bestellen!
Roos, 8-2-2015
Extra comfort pakketten boeken, ideaal. Ook hebben wij een massage van 90 minuten geboekt op het park zelf. Wij twijfelden of we niet een hele kuurdag ergens anders zouden boeken. Blij dat we voor de Lomi Lomi massage op het park gekozen hebben. Beste massage ooit en de sauna en stoombad werd speciaal voor ons aangezet. Zo hadden we onze eigen kuurdag. Het uit en thuis arrangement is ook een aanrader. Gourmetten en uit eten in een van de twee restaurants. Laatste tip: zonsopgang fotograferen