Vakantiepark Landal Eifeler Tor *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Marije

Schoon, ruim, van alle gemakken voorzien, uitzicht

Marije,
26-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Wij hadden een 4 persoons appartement in gebouw e. Erg ruim, schoon, groot balkon en schitterend uitzicht.

Vanaf de weg (het park ligt tegen een heuvel) konden we direct ons appartement in (‘begane grond’ vanaf de berg gezien). Maar de appartementengebouwen hebben allen een lift. In gebouw f (hiernaast) kun je met de lift naar beneden. Dan kom je rechtstreeks bij het binnenzwembad en Italiaans restaurant op de promenade uit. Vanaf de promenade gaat bij de cafetaria een lift naar beneden naar de speeltuin. Prima te doen dus met twee kinderwagens! De huisjes liggen wat lager, afhankelijk van hoe laag je huisje staat moet je wel klimmen.

Park en appartement is van alle gemakken voorzien. Je loopt gemakkelijk naar beneden naar de Ruhr. Fietsen te huur, elektrisch, ook met fietskar. Eigen vvv op het park. Supermarkt dicht tussen 11 en 16. Pizza’s ook af te halen bij het restaurant.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018