Vakantiepark Landal Eifeler Tor *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Simone

Niet klantvriendelijk, veel gesloten of defect

Simone,
10-8-2018
  • Onderkomen7
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7
  • Activiteiten5

Hou rekening met starre, beperkte openingstijden!

Wij hebben zojuist gegeten in het Brauhaus. Onze eigen ervaringen laat ik nu buiten beschouwing (volgt later) maar ik ben dermate verontwaardigd over wat ik zojuist zag gebeuren tijdens afrekenen dat ik dit meteen wil delen. Het was 2 minuten over negen. Er kwam een gezin binnen met 2 jonge kinderen. Het was duidelijk dat ze net waren aangekomen, wellicht na de nodige tegenslag onderweg. Dan wil je graag nog iets eten met je kids...ze werden geweigerd!! Want de keuken sloot om 9 uur!!! Daar sta je dan, 2 over 9, moe van de reis met 2 kleine kinderen.

Ik heb er nog iets van gezegd en geopperd dat ze ze dan op zijn minst een pizza mee zouden kunnen geven om in het vakantiehuis op te warmen. Men was onvermurwbaar. Winkel en snackbar waren allang dicht, het andere restaurant is gesloten (personeelsproblemen) dus ze konden nergens terecht. Een zeer klantonvriendelijk welkom. Schandalig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018