Vakantiepark Landal Eifeler Tor

Hebben appartementen een waterkoker

Info huis

Fam Wiessenberg , 3-9-2017

Wie kan iets zeggen over hausse g nr 150

Heeft het een mooi uitzicht

airco

Mario, 1-7-2017
Weet iemand of er in de luxe appartementen airco aanwezig is?
0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Eifeler Tor voor je op een rij gezet:

Barbecue

Henk, 7-5-2017
Mag je op het balkon van een appartement barbecuen?
0 reacties

fietsen stalling op t terrein of bij t appartement

sjoukje been, 26-2-2017

Is het mogelijk om je fiets zo dicht mogelijk te plaatsen bij je appartement of is er een fietsen stalling aan wezig op t terrein zelf? en zo ja hoe ver is dat lopen?

We hebben geen auto en zijn aangewezen op fietsen zo dicht mogelijk bij t appartement of huisje. Mijn man is slecht ter been.

Balkon

E de Vette, 26-9-2016

Weet iemand hoe groot de balkons zijn?

8 persoons huisje.

Is er genoeg ruimte?

Ivm evt bbq.

Coby, 8-8-2016
Kunnen bezoekers op de centrale parkeerplaats parkeren of is dit echt alleen voor mensen die een huisje hebben gehuurd.
0 reacties

Park geschikt voor kinderen?

sapsie146, 18-6-2016
We overwegen in juli naar dit park te gaan. Is de omgeving en het park wel wat voor een kindje van 10 jaar? Normaal kamperen we altijd en in een huisjespark is voor ons nieuw in de zomervakantie. Ik hoop dat er voor onze dochter wat speelkameraadjes zijn.

traphekjes

Fam. Peters, 9-5-2016

Hoi,

Weet iemand of de accommodatie 6C beschikt over traphekjes?

groetjes

Hond

Angel1969, 2-4-2016
Wij willen ons hondje meenemen maar wij willen ook soms een uurtje gaan zwemmen. Is het verantwoord en veilig om je hondje dan achter te laten in het appartement? Dat hij bijvoorbeeld niet wegglipt als de schoonmakers eventueel komen?