Vakantiepark Landal Eifeler Tor

Vakantiepark Landal Eifeler Tor
8,7

• Activiteiten7,8
  • Onderkomen9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Eifeler Tor voor je op een rij gezet:

328 reviews over Vakantiepark Landal Eifeler Tor in het Nederlands

Schitterende lokatie met mooie huisjes!

Erikvb
13-9-2018
  • Onderkomen8

Wat een schitterende ligging heeft dit park. Wij hadden een 8 persoonshuisje en dat voldeed aan alle verwachtingen... Mooie en frisse inrichting (met mubilair dat goed zit:)) en het was hartstikke schoon. Ook in de omgeving is veel te doen dus echt een aanrader! In het Brauhouse kun je lekker eten maar ook in het dropje Heimbach kun je lekker eten en drinken. Er zijn veel kleine speeltuintjes in de omgeving dus ook genoeg reden om de de kids erop uit te trekken!

• Activiteiten8
  • Onderkomen10

Wat een mooi en rustig vakantiepark. Ruim opgezet park met mooi uitzicht, modern, schoon en ruim appartement. Fijne sauna! Wij waren erg blij verrast door dit park en vonden het ideaal met een baby van 3 maanden. Niet te ver van Nederland maar toch een totaal andere omgeving. Vriendelijk personeel in de restaurants.

• Activiteiten9
  • Onderkomen10

Wij hadden een 4 persoons appartement in gebouw e. Erg ruim, schoon, groot balkon en schitterend uitzicht.

Vanaf de weg (het park ligt tegen een heuvel) konden we direct ons appartement in (‘begane grond’ vanaf de berg gezien). Maar de appartementengebouwen hebben allen een lift. In gebouw f (hiernaast) kun je met de lift naar beneden. Dan kom je rechtstreeks bij het binnenzwembad en Italiaans restaurant op de promenade uit. Vanaf de promenade gaat bij de cafetaria een lift naar beneden naar de speeltuin. Prima te doen dus met twee kinderwagens! De huisjes liggen wat lager, afhankelijk van hoe laag je huisje staat moet je wel klimmen.

Park en appartement is van alle gemakken voorzien. Je loopt gemakkelijk naar beneden naar de Ruhr. Fietsen te huur, elektrisch, ook met fietskar. Eigen vvv op het park. Supermarkt dicht tussen 11 en 16. Pizza’s ook af te halen bij het restaurant.

Shanne Kreunen
11-8-2018
  • Onderkomen8

Het park is prachtig, voor kleine kinderen veel te doen. Wel jammer dat midden in het hoogseizoen veel dicht was. Pizzeria maar een paar dagen per week open. Supermarkt maar een paar uur per dag. Maar we hebben ons 12 dagen goed vermaakt op en rond het park. Zeker een aanrader voor mensen met jonge kinderen.

• Activiteiten5
  • Onderkomen7

Hou rekening met starre, beperkte openingstijden!

Wij hebben zojuist gegeten in het Brauhaus. Onze eigen ervaringen laat ik nu buiten beschouwing (volgt later) maar ik ben dermate verontwaardigd over wat ik zojuist zag gebeuren tijdens afrekenen dat ik dit meteen wil delen. Het was 2 minuten over negen. Er kwam een gezin binnen met 2 jonge kinderen. Het was duidelijk dat ze net waren aangekomen, wellicht na de nodige tegenslag onderweg. Dan wil je graag nog iets eten met je kids...ze werden geweigerd!! Want de keuken sloot om 9 uur!!! Daar sta je dan, 2 over 9, moe van de reis met 2 kleine kinderen.

Ik heb er nog iets van gezegd en geopperd dat ze ze dan op zijn minst een pizza mee zouden kunnen geven om in het vakantiehuis op te warmen. Men was onvermurwbaar. Winkel en snackbar waren allang dicht, het andere restaurant is gesloten (personeelsproblemen) dus ze konden nergens terecht. Een zeer klantonvriendelijk welkom. Schandalig.

We hebben ons prima vermaakt. Topvakantie.

Vankampen
8-8-2018
  • Onderkomen10

We hebben ons prima vermaakt. Het weer was top. Overdag veel uitstapjes gemaakt. Pretperk, outletdorp, stedenbezoek, sommerroddelbaan. Tegen de avond vaak naar het eind van de stuwdam gelopen en daar in het meer gezwommen. Dat was een leuke afwisseling met het gewone zwembad. Eten lokaal in dorp voordelig en redelijk. Eten op park was goed en betaalbaar. Broodjes voor ontbijt hebben we zelf afgebakken. Al met al een prima vakantie! We komen hier zeker terug.

J wiessenberg
7-8-2018
  • Activiteiten10

Fantastisch mooi gebied

Mooie uitzicht van af onze balkon

Niet ver van Nederland

Wel heuvelachtig

Super, mooi park, mooi appartement, omgeving super

Gerard
28-7-2018
  • Activiteiten10

Prachtige omgeving op enkele uren van Noord Nederland

Zeker doen!

Paul
27-7-2018
  • Onderkomen8

Het park ligt er mooi tegen de helling aan. Je bent even in een totaal andere omgeving, zo dicht bij huis. Het park is erg steil, dus als je moeilijk ter been bent, kun je hier niet terecht. Huisjes zijn vrij nieuw en erg mooi van buiten. Buiten op het park is alles netjes bijgehouden, geen rommel, bijgewerkte groenvoorziening, huisjes werden tijdens ons verblijf aan de buitenkant ook schoongemaakt. Omgeving is ook mooi en nodigt uit tot wandelen. Restaurant prima, (te) grote porties. Zwembad klein maar fijn, binnen en buiten. Verwacht geen subtropisch zwemparadijs, maar kinderen vermaken zich prima. Wij zaten is een 6 pers. huisje onderaan op park. Van binnen netjes. Natuurlijk zie je dat het huisjes gebruikt is, hier of daar een kras of gebruiksslijtage. Keuken was schoon, modern en netjes. Badkamer idem. Zeker een aanrader dit park.

Lauran Faas
13-7-2018
  • Onderkomen7

Ja waar moet ik beginnen? Wij zaten daar eerste week van de vakantie, het parkshop is maar op bepaalde tijd open en de snackbar was tot onze verbazing op donderdag dicht. Ik vind dat je dat niet kan maken in het hoogseizoen. Verder zaten wij in het 10pers penthouse wat aan een opknapbeurt toe is de deuren naar het dakterras moeten afgesteld en gerepareerd worden, keukenblad beschadigd en in de eettafel zitten bradvlekken vaatwasser werkt niet goed dus met de hand als nog afgewassen en de binnen deuren klapperen allemaal laminaatvloer was beschadigd . Toch een pluspunt, het was een mooi ruim appartement alleen jammer dat ze het niet beter onderhouden. Uitzicht was top en het park was niet te groot ideaal voor kinderen tot 12 jaar, restaurants kan je goed eten voor een ok prijs

Landal GreenParks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Eifeler Tor in Heimbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Eifeler Tor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.