Vakantiepark Landal Eifeler Torstersterstersterster

7.3Goed

• 6.3Activiteiten
  • 6.8Eetgelegenheden
  • 7.5Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Eifeler Tor voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Verblijf in een bijzonder huisje midden in de natuur op vakantiepark Landal Eifeler Tor. Hier vind je een overdekt zwembad, peuterbad en wellnessbehandelingen. Vanwege de hoogteverschillen minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Voor de actievelingen echter een fijne bestemming dankzij de vele wandel- en fietstochten in de omgeving.

383 reviews over Vakantiepark Landal Eifeler Tor

• 2019
    3Brigitte12-12-2019

Voor nu geen aanrader!

We hebben voor een lang weekend een luxe appartement met sauna geboekt. Bij binnenkomst viel ons meteen de kapotte gordijnen en de scheef hangende lampen op. Buiten zagen we dat bij alle appartementen de gordijnen er hetzelfde uitzagen. Alsof er een kat in gehangen heeft. Heel armoedig voor een luxe appartement. De receptie was heel laconiek, het was bekend en ze gaan de appartement eerdaags renoveren. Erg jammer, want daar hebben wij nu niets aan. We hebben ter compensatie een kopje koffie met een gebakje gekregen. Dat dan weer wel. Ik had het erg fijn gevonden, wanneer dit bekend is bij het park, ze dit vooraf vermelden. Dan had ik een ander park uitgekozen.

• 1Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met partner in december 2019

• 9Rob29-11-2019

Als we morgen zouden kunnen dan gingen we opnieuw!

Mooi opgezet park in een prachtig gebied met uitstekende mogelijkheden voor lange wandelingen. Wij verbleven in een zespersoons penthouse. Goed ingericht, met lift, balkon en prachtig uitzicht. Veel ruimte, comfortabel ingericht.

• 9Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met partner in november 2019

• 8Thijs11-11-2019

Heel mooi park!

Heel mooi park. Uitzicht is schitterend en lekker rustig. Huisje is mooi en schoon. Zwembad is ok, en restaurant is prima. Leuke speeltuintjes verdeeld over het park.

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 5Anoniem20-08-2019

Bungalows hebben achterstallig onderhoud

Het is een leuk park maar de bungalow waar wij in zaten heeft achterstallig onderhoud. In sommige lampenkappen zaten zilvervisjes maar ook liepen ze vrij rond. Het meubilair van de eethoek is versleten, als je op sommige stoelen ging zitten zat je meteen op de vering, ook de bank van de eethoek is versleten. Als je goed om je heen kijkt dan zie op de wanden en op het plafond diverse dood geslagen vliegen zitten, ook op het gordijn voor de schuifdeur naar het balkon zaten enkele lijkjes. Het uitzicht is prachtig en ook het park is verder fantastisch, wel moet je in goede conditie zijn want elke dag minimaal 100 treden op lopen om. Ik d parkeerplaats te komen is geen pretje, halverwege de eerste week de lift maar genomen naar de promenade. De snackbar is uitstekend, net of je thuis bent. Elke keer was er een andere medewerker aanwezig en zij lieten zich niet gek maken hoe druk het ook is.

• 5Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 4Viel tegen07-08-2019

Viel tegen

We hadden een 8L accommodatie geboekte. Luxe dus, zou je denken. Accommodatie viel tegen, ronduit vies maar ook zeer achterstallig allemaal. Donker, vieze bank met zeer vieze leuningen, plafond vol met vlekken van muggen, muren kaal, plinten kaal, deuren vol met vetvlekken, gasfornuis vies, tuintafel geplakt met tape en zo kan ik nog wel even doorgaan. Boeken al meer dan 10 met Landal, maar dit had ik niet verwacht. Park is oké, wel verschil in hoogtes, groepen jongeren (zit je daarnaast ben je gewoon de Sjaak want niemand die hen aanspreekt op luidruchtig gedrag), horeca ronduit schandalig in het hoogseizoen, pas in middag open (snackbar) en bij aanvang krijgt je een bon voor een actie (haantjes met friet) maar dat is dan weer niet te krijgen of moet dagen van te voren besteld worden. Buiten terrassen ook rommeling, vies. Live muziek was wel erg leuk. Buitenzwembad ook mooi.

• 2Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7Carolien25-07-2019

Mooi park, mooie ligging, wel wat minpuntjes

Verbleven in hoogseizoen een week in luxe appartement. Appartement is ruim en netjes en schoon, alleen geen zonwering waardoor het met warmte haast niet te doen is binnen. In woonkamer 31 graden en slaapkamer nog warmer. Onprettig voor onze baby. Mooi natuurgebied met prachtig uitzicht. Ligt wel verlaten, weinig te beleven en nauwelijks winkels in buurt. Dit is een park waar je er echt op uit moet, park zelf is mooi, maar weinig te doen. Zeer beperkte openingtijden horeca ook in juli, mooi buitenbad, klein maar schoon binnenbad. Om 22.00 alle horeca dicht en niks meer te doen in park. Park ligt echt wat verlaten, fietsen gevaarlijk ivm hoogtes en afdalingen en scherpe bochten. Wandelen met kinderwagen sowieso niet te doen in dit gebied. Mooiste is wat lage temperatuur zodat je er elke dag op uit kunt, anders is er nauwelijks iets te beleven

• 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Pet22-07-2019

Geweldig park met super uitzicht!

Schitterend park met geweldig uitzicht, ligt op een mooie locatie. Wij hadden een appartement penthouse luxe (6p) met daarin een bubbelbad, hometrainer en sauna, maar ook voldoende ruimte en daarbij was de inrichting prima!. Tuurlijk zie je her en der wat strepen en wat beschadigingen in het huisje maar dat nemen we op koop toe. Bedden vonden we wel wat minder. Zwembad niet te groot maar wel prima, buitenbad was een welkome verkoeling. S Avonds tot laat op het terras zitten en genieten van het uitzicht, gewoon top! Supermarkt Rewe op 15 min afstand, met een goed assortiment, dagje Koln, Monschou en Bad Munstereifel zijn aanraders. Al met al een mooi park met geweldige uitzicht en top locatie !

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Stephan05-07-2019

Aanrader

Mooi park en mooie schone verblijven. Mooi uitzicht ook! Zwembad is basic maar voor kleine kids (1 en 3) prima. Het park is wel zeer stijl aangelegd, voor ons niet een probleem alhoewel het voor kleine kids een hele uitdaging is. Tips: bezoekjes aan Monschau, hochwildpark rheinland en het klimbos gelegen nabij het park.

• 6Activiteiten
    • 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 8Joyce21-06-2019

Zeer goed

Supermooie huisjes en zeer goed verzorgd park. Helaas is Bollo er 2 weken voor het hoofdseizoen begint, er alleen in het weekend. Gemiste kans als je ziet hoeveel kleine kinderen er op het park zijn. Hetzelfde geldt voor de pizzaria de snackbar, alleen in weekend open. Fietsverhuur is ook alleen af en toe open. Zwembad is netjes en prima en er is genoeg te doen in de omgeving.

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 6Dick21-06-2019

Hoogteverschillen!!

De ligging in de Eifel is goed. Denk aan fietstocht rondom de Ruhrsee, boottocht, leuke dorpjes etc. Het dorp Heimbach stelt niets voor met een paar winkeltjes. Voor meer winkelvertier moet je verder weg, zoals Bad Munstereifel. Het park zelf. Wij zaten in een appartement met zicht op de promenade. Dat hebben we geweten. Supergehorig, geluid van voorbijgangers en geen privacy. Toegankelijk middels veel steile trappen en paden. Zeer zeker niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Verder mag de auto niet bij het appartement staan. Deze moet geparkeerd worden op een parkeerplaats aan de andere kant van de weg, een stukje lopen dus. Tenslotte het appartement. Bij zonneschijn wordt het binnen al gauw te warm. Geen zonwering. Qua inrichting goed, behalve gammele lampen, kapotte vitrage en vuile ramen. Qua uitrusting compleet. Twee restaurants waren open. De snackbar is, heel vreemd, slechts open van vrijdag t/m zondag.

• 5Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met partner in juni 2019

40 tips over Vakantiepark Landal Eifeler Tor

• Werner Vander Bruggen, 12-04-2014

Leuk park, maar niet geschikt voor rolstoelgebruikers en oudere personen.

• Familie Overalcommentaarop, 09-05-2014

Reserveer als je in een restaurant op het park wilt eten. De huisgemaakte goulashsoep is goed, sterk (en zout). Vraag extra brood en je hebt al een maaltijd. Neem afwasmiddel mee, zit niet meer in Landalpakketje en het goedkope afwasmiddel in de parkwinkel is dan ook uitverkocht. Leuk kneuterig jaren 70 dierenparkje Greifvogelpark (zie landalmap), wel relaxt als de zon schijnt.

• barry, 03-04-2014

Lekkere verse broodjes halen bij de Edika (supermarkt) in het dorp voor weinig en de broodjes zijn echt veel lekkerder als in de parkshop.

46 vragen over Vakantiepark Landal Eifeler Tor

• San, 20-07-2019

Accommodatie 39

Hallo, weet iemand of je goed uitzicht hebt vanaf accommodatie nr 39? Kijk je over de huisjes heen of er tegenaan

• Pieter, 19-07-2019

Supermarkt

Zijn er supermarkten in de buurt waar je goedkoper boodschappen kunt halen?

• Fam Wiessenberg , 05-09-2017

Waterkoker

Hebben appartementen een waterkoker

Vakantiepark Landal Eifeler Tor info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel