Vakantiepark Landal Eifeler Tor

6.6Voldoende

• 5.7Activiteiten
  • 6.3Eetgelegenheden
  • 6.8Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Eifeler Tor voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info

Verblijf in een bijzonder huisje midden in de natuur op vakantiepark Landal Eifeler Tor. Hier vind je een overdekt zwembad, peuterbad en wellnessbehandelingen. Vanwege de hoogteverschillen minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Voor de actievelingen echter een fijne bestemming dankzij de vele wandel- en fietstochten in de omgeving.

390 reviews over Vakantiepark Landal Eifeler Tor

• 1HH21-09-2020

Nooit weer

Vreselijk. Hadden luxe huis voor 6 personen, geen idee wat er precies luxe was, wij hebben het niet kunnen vinden.

Nog nooit zulke slechte bedden gehad tijdens een vakantie. Echt bizar. Veel te zacht en enorme kuilen zitten erin.

Zelfs met 2 matrassen op elkaar is het nog een drama. Schandalig dat Landal de gasten op zulke bedden laat slapen

Het park is auto vrij, dit staat nergens aangegeven op de site van dit park. Als je niet dicht bij de ingang zit en je hebt pech (lees: geen plek op de alternatieve parkeerplaatsjes) dan moet je een kwartier omhoog ploeteren om bij je auto op de grote parkeerplaats te komen.

Waarom wordt dit niet vermeld op de site??

Schoonmaak kan ook stukken beter.

Wij komen hier nooit weer.

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met partner in september 2020

• 8Monica van Oost11-09-2020

Volgend jaar weer

Zelfde huisje als 3 jaar geleden, toen was het al een mooi huisje, nu helemaal gerenoveerd, gewoon geweldig !

• 8Activiteiten
    • 10Onderkomen

Gereisd met partner in september 2020

• 8Jana vd O04-08-2020

Genoten!

We zaten in een 4 persoons appartement. Was erg ruim, mooi uitzicht en vlak bij het zwembad. Binnenbad was gesloten, maar door het mooie weer was dat niet erg, want we konden in het buitenbad zwemmen. Veel uitstapjes mogelijk, boottocht, wildpark, watersporten etc. We hebben genoten en komen zeker nog eens terug!

• 8Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 8Ilse02-08-2020

Mooi park met een mooie ligging

Mooi park gelegen in een prachtig gebied. Vanaf het park zijn diverse uitstapjes te maken (allemaal binnen een half uur rijden): Monschau, Wilde Weg wandelen, boottocht Rursee, dierenpark in Hellenthal, Vogelsang, kasteel Heimbach. Wij hadden een appartement en deze lag aan de promenade dichtbij het zwembad. Een ideale ligging. Parkeren kan niet dichtbij. Is 5 minuten lopen aan de andere zijde van de grote weg. WiFi was aanwezig, maar de kwaliteit daarvan was onvoldoende. Voor de telefoon regelmatig overstappen op de 4G. Buiten zwembad vonden wij prima (grootte en diepte van 1.40 m). Supermarkt had broodjesservice , dit was ook prima. Ivm een lekkage was het binnen zwembad gesloten. De horeca op het park was goed. De openingstijden van de horeca kon wel wat ruimer. Voor kinderen waren 2 kleine speeltuinen. Volgend jaar komt er een binnenspeeltuin bij.

• 7Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 4Pim Slegers01-08-2020

Geen luxe maar goedkoope zooi

Wij hadden een 8L huisje geboekt wat luxe zou moeten zijn luxe zou ik het niet noemen bij aankomst waren 2 bedden niet opgemaakt het lag vol met dooden vliegen muggen en wespen en het rook er naar poep. de mensen van de receptie zitten je constant leugens te verkopen er stond op de site dat er goed internet was dat was ook ontbrekend dan zegge ze dat er bij het resaurant wel internet is maar nee hoor die is er ook niet. de helf van de glazen en borden waren nog vies, het zwembad was prima, de bedden zelf waren prima, de tv meubel was een kabel zooi. dus in andere woorden raad ik je aan om hier niet te komen de ligging is goed maar is dat het waard voor de prijs?

• 3Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 8Frank04-07-2020

Leuk park ondanks de Corona maatregel

We hebben een leuke midweek gehad. Huisje had iets wat schoner gekund maar ach De bedden waren zacht (voor sommige misschien te zacht) maar ik heb heerlijk geslapen. De omgeving is erg mooi. Lekker wandelen (daarvoor moet je geen lichamelijke klachten hebben) En dan hoera ze hebben gratis wifi helemaal fijn voor de zoon, maar dat was even jammer je kon er mee Facebooken email checken en dat was het eigenlijk. Helemaal als je met meerdere op de Wifi zat was het een drama vaker geen dan wel wifi. Even via de laptop een filmpje kijken via Netflix of een spelletje doen dat kun je wel vergeten ondanks dat ieder huisje een eigen modem heeft is de Wifi om te huilen. Ondanks dat hebben we een lekkere midweek gehad. Wil je bij het Restaurant iets eten dan van te voren reserveren (Corona maatregel) en in de winkels (centra)mondkapje op. Jammer dat het binnenbad gesloten was omdat deze in een verbouwing zat

• 6Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juni 2020

• 6A.W van Dijke05-03-2020

hou je van een goede nachtrust? Hier niet boeken.

Wij, zijn een actief koppel van 55+, en geen zeurpieten. Goed is voor ons al goed genoeg en Landal is geen vreemde voor ons. Dus met enthousiasme een week Eifeler Tor geboekt. Helaas wat een foute keuze was dit!!! Het park is mooi en modern, de faciliteiten prima en de huisjes, wij hadden een luxe 6 pers. geboekt, (nr 47. ) Prachtig uitgevoerd, modern en schoon. Maar de bedden, wat een drama. De boxspring matrassen zijn de zachtste matrassen die we ooit hebben gezien. Om dat nog iets te compenseren ligt er een top matras overheen. Maar zodra je op het bed gaat zitten zak je 20 tot 25 cm diep in het matras weg. Ga je liggen dan lig je in een diepe kuil en komt je partner naast je liggen dan deint het bed als een waterbed. Elke dag stonden we met meer rug en spierpijn op om uiteindelijk maar eerder te vertrekken. Bij de receptie werd op onze klacht niet gereageerd. Meer dan een jammer, kwam er niet uit.Hoe mooi het park, de huisje en de

• 5Onderkomen

Gereisd met partner in maart 2020

• 2019
    3Brigitte12-12-2019

Voor nu geen aanrader!

We hebben voor een lang weekend een luxe appartement met sauna geboekt. Bij binnenkomst viel ons meteen de kapotte gordijnen en de scheef hangende lampen op. Buiten zagen we dat bij alle appartementen de gordijnen er hetzelfde uitzagen. Alsof er een kat in gehangen heeft. Heel armoedig voor een luxe appartement. De receptie was heel laconiek, het was bekend en ze gaan de appartement eerdaags renoveren. Erg jammer, want daar hebben wij nu niets aan. We hebben ter compensatie een kopje koffie met een gebakje gekregen. Dat dan weer wel. Ik had het erg fijn gevonden, wanneer dit bekend is bij het park, ze dit vooraf vermelden. Dan had ik een ander park uitgekozen.

• 1Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met partner in december 2019

• 9Rob29-11-2019

Als we morgen zouden kunnen dan gingen we opnieuw!

Mooi opgezet park in een prachtig gebied met uitstekende mogelijkheden voor lange wandelingen. Wij verbleven in een zespersoons penthouse. Goed ingericht, met lift, balkon en prachtig uitzicht. Veel ruimte, comfortabel ingericht.

• 9Activiteiten
    • 10Onderkomen

Gereisd met partner in november 2019

• 8Thijs11-11-2019

Heel mooi park!

Heel mooi park. Uitzicht is schitterend en lekker rustig. Huisje is mooi en schoon. Zwembad is ok, en restaurant is prima. Leuke speeltuintjes verdeeld over het park.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden