Hotel Klostermühle

7.8Goed

• Sauna

191 reviews over Hotel Klostermühle

• 1J. Janssen31-08-2014

Ik blijf liever thuis.....

Eten is smakeloos en je gaat met honger van tafel. Personeel is ongemotiveerd en ongeschoold... Het kost bijna niets, maar het is ook niets...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 1c. Cremers28-08-2014

Nog niet voor niets....

Wat een flut verblijf.... Het eten is op zijn minst belabberd, smaakloos, en je gaat net niet met honger van de tafel. Er valt niets te kiezen, het word voor je neer geploft en dat is het. De kok zou ontslagen moeten worden.

De kamers zijn wel schoon maar heel kil en de ramen liggen op een hoogte dat je er niet doorheen kunt kijken en als je al iets ziet is het een rotswand..... De winkeltjes in het dorp zijn leuk.....helaas alles dicht! Het dorpje kent heel veel leegstand.

De personele bezetting is veel te amicaal, en bod te noemen. Dit is het slechte verblijf dat ik ooit heb meegemaakt.

• 1th.laarschot28-08-2014

nooit meer!!

Hotelklosternuhle in Heimbach is een Hotel waar je een keer komt en dan nooit meer! Het eten is ontsmakelijk en geheel budget gericht...! De bediening is onprofesioneel en bod, en amicaal. De kamers zijn kil en de ramen zijn te hoog waardoor jet niet naar buiten kan kijken....tegen een rotswand aan. De handdoeken worden verschoont, helaas moet je wel een euro per handdoek betalen ( dit staat nergens). Wil je wat anders eten dan het menu wat voor die dag vaststaat ( dus niets kiezen of keuze mogelijkheid) dan kost dit 7 euro extra plus de kosten van het eten. Een fles water kost wel geteld 6 euro!! Geen aanrader!! De omgeving is bijna uitgestorven en er is heel veel leegstand. Bijna alle winkels waren dicht. De prijs kwaliteitverhouding is precies goed, het kost bijna niets maar je krijgt ook niets...!! Je kan beter thuis blijven!!

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 9rinus25-08-2014

zeergoed

zeer vriendelijk schoon en goed eten voor een goede prijs

• 8ROBERT KUIJPER25-08-2014

Mooi wandelgebied Heimbach Eifel Duitsland

Rustig gelegen in de eifel, ongeveer 2 uur van Nijmegen met de auto. Vriendelijk personeel. Diner was een verrassingsmenu, eenvoudig maar goed. Goede prijs/kwaliteit verhouding, via touroperator geboekt. Comfortkamer geboekt met zicht naar de voorzijde. Parkeren bij hotel is gratis.

• 8M Wildhagen22-08-2014

superdagen gehad

Had reviews gelezen maar kan dat niet plaatsen/begrijpen. Wij werden vriendelijk verwelkomt, uitleg gekregen, mooie nette kamer met eigen terras. Op vragen zoals extra kussen werd meteen gereageerd. Ook bij ontbijt was ei mogelijk ( wel om vragen, roerei, gebakken of gekookt dus vers en niet warm gehouden ) en werd steeds ruimschoots op tijd aangevuld. Bij diner werden veranderingen uitgevoerd omdat wij aparte wensen hadden. Hotel ligt aan de rand van het dorp met fantastische wandel en fietspaden. Prachtige omgeving. Bij aankomst was kamer nog niet klaar, maar we waren dan ook ruim een uur te vroeg. Tijdens kop koffie kwam de receptioniste zeggen dat de kamer al klaar was ( ruim voor het uur om was ) Voor ons is het zeker voor herhaling.

• 5r brinkman 17-08-2014

niet meer voor herhaling vatbaar

hotel klostermuhle is wel schoon en netjes maar niet klant vriendelijk , aankomst niet verwelkomt , eten ontbijt weinig keus in brood geen ei bij ontbijt , avond eten tot 2x toe lauw vlees daar ook (ziek van geworden ) ,1x dode spin op het eten werdt niet op gereageerd , omgeving prachtig . voor ons hotel klostermuhle niet voor herhaling vatbaar .

• 7stam16-08-2014

voor deze prijs prima

Naastgelegen appartement vertoont wat gebreken (matige bedbank), maar was goed schoon. Omgeving is prachtig, je loopt vanuit het hotel zo het natuurpark in. Zeer geschikt voor wie van wandelen houdt. Het eten was eenvoudig, maar goed genoeg. Personeel vond ik vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 9Edwin de Meijer04-08-2014

fijne uitvalsbassis

wij hadden een arrangement geboekt van 5 dagen, is goed bevallen . in de negatieve beoordelingen die ik op zoover gelezen heb kan ik mij niet vinden . je krijgt voor de prijs die je betaalt een goed verblijf, goed te eten en toch ook vriendelijk personeel. als mensen verwachten dat ze voor die prijs een 5 sterren verblijf kregen,weet ik niet wat die verwachten . ook als je met anderen aan een tafel gezet word , leverde dat erg leuke gesprekken op die vaak voortgezet werden op het terras . dus voor sociale contacten is dit erg leuk het hotel is schoon, eten goed, omgeving mooi met genoeg te zien en te doen in de omgeving. ga op zeker nog een keer terug ,aanbevelingswaardig

Gereisd met partner in juli 2014

• 6op het veldt24-07-2014

matig

buitenkant hotel mooi. klantvriendelijkheid niet goed. eten matig. kamers wel schoon, heel kil en weinig licht. wifi alleen onder op kamers niet'.omgeving voor wandelaars zeer aan te bevelen.

Gereisd met partner in juli 2014

Hotel Klostermühle info