Hotel Klostermühle

• Sauna

191 reviews over Hotel Klostermühle

• 0Boeynaems Victor20-07-2015

aangenaam verblijf

Proper hotel. Lekker ontbijt. Eibereiding zelf te kiezen. Kraaknette kamers. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ben er verbleven door georganiseerde motorreis van Horizon. Voor mij is een aanrader voor iedereen die deze prachtige streek wil verkennen.

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 8Gert01-07-2015

Fantastische plek.

Super aardige bediening,eenvoudig maar lekker eten. Wij waren er met de auto aanhanger plus motorfiets. Na drie nachten zijn we naar een andere plek gereden op de motor, auto en aanhanger mochten blijven staan, zonder enige twijfel of kosten.We zijn na twee dagen rijden nog een nacht gebleven. We gaan zeker terug,aanrader zeker ook voor motorrijders.(groeten aan Harry)

Gereisd met partner in juni 2015

• 8Jeannette15-05-2015

Goed hotel voor € 99,- 4 dgn.

Rustige omgeving. Zaten in kamer 317, bovenin met klein dakkapelletje. Wist dit van tevoren. Badkamer met bad en daarin handdouche + 2 zakjes haarshampoo en douchegel + stukje zeep. Incl. föhn. Eten: Menu is vastgesteld! en wordt Niet verteld: Rundergroentesoep, zit geen vlees in, 1 x schnitzel met sausje, hete (perfect gebakken) patat en soort koude, frissmakende zuurkool (niet zuur, wel erg lekker) apart in een schaaltje. Toetje: ijsje + slagroom. 2e av.: vooraf versgemaakte dikke tomatensoep, zonder vlees, hoofdger. schweinegebrat=schouderkarb., met rodewijnsaus, knapperig gare groentenmix van stukjes verse snijbonen, worteltjes, broccoli etc. aardapp.krok. Toe: crêpe+choc.saus+poedersuiker. 3e avond: aspergesoep, kipfilet met wijnsausje en peterselie+nudels en broccoli. Toe: kwarkpunt met choc. saus. Dit herhaalt zich. Zit je er 5 dagen,dan krijg je iets anders.Ontb.: GEEN eieren, te betalen! 3 soorten aufschnitt: tongeworst, cervelaat of salami, 1 soort kaas. Zie verder bij Tip

Gereisd met partner in mei 2015

• 2Cilia28-03-2015

nooit meer

Het eten slecht tot zeer slecht weinig eten het was koud het ontbijt was redelijk geen eitje brood droog

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 2M. Koudijs12-03-2015

Waardeloze service

In dit hotel staat de portemonnee van de eigenaresse centraal. Ze is er beslist niet op uit je als gast een welkom gevoel te geven. Alles is afgeknepen en karig, maar erger: zelfs de normale service (zoals aanvullen zeep en toiletrollen) ontbreekt. De kachel op de kamer gaat (begin maart) pas aan als je er om vraagt, de tv is piepklein en oud, het douchewater veelal lauw. Bovendien zit er een slijtagegat in een van de hoeslakens en een opgedroogde bloedvlek (!) in een kussensloop. Het ontbijt: deels te droog brood, goedkope vleeswaren, geen eieren, geen fruit en lauwe koffie uit een thermoskan. Ook het avondeten is zeer matig: veel eten lijkt opgewarmd van de vorige dag. De beloofde koffie met gebak hebben we nooit gezien (we waren een beetje moe van 'het moeten vragen') en last but not least blijkt de eigenaresse in haar verweer op klachten zich stelselmatig van leugens te bedienen, die - na onderzoek - aanwijsbaar onjuist zijn. Kortom, wij adviseren dit hotel vooral te mijden.

Gereisd met partner in maart 2015

• 8H21-01-2015

prima hotel

De negatieve mensen snap ik ook niet. Wij zijn een paar jaar geleden geweest en hebben het prima gehad. Zelfs zo goed dat wij dit jaar teruggaan om ons jubileumhuwelijk te vieren. Het eten was prima, personeel erg vriendelijk en de kamer was ook prima

Gereisd met partner in januari 2015

• 8Ine van Hees27-10-2014

Heerlijke plek te midden van prachtige natuur

Het heeft onze verwachtingen overtroffen. Vooral omdat we het onwaarschijnlijk goedkoop vonden. voor 33 euro pp/dag hadden we ontbijt, diner en een hotelkamer. Ik snap niet hoe dat voor zo weinig kan. Het eten was prima, verse groenten, groot stuk vlees, soep vooraf en lekker toetje na. Ontbijt was ook goed, eitjes waren te bestellen zonder kosten. Personeel was zeer klantvriendelijk. Zeker een aanrader als je voor een leuke prijs lekker weg kan zijn!

Gereisd met partner in oktober 2014

• 8Fam. Prins19-10-2014

Verblijf van 4 dagen in de herfst van okt. 2014

Als ik de kleine aantal ontevreden vakantiegangers lees en de tevreden vakantie gangers, dan snap ik het niet. Diegene die ontevreden is vind ik mierenneukers, ze moeten niet zeiken. Mijn douche beugeltje zat los en mijn lamp liet het in de laatste dag afweten, ben ik dan ontevreden?, moet ik dan klagen? Welk hotel is perfect? Ik kan alleen zeggen dat ik nu gekozen heb voor een goedkope herfst vakantie, om lekker te wandelen in de bergen en de omgeving te zien. Wij waren met 4 personen en waren uiterst tevreden. Zowel over de kamer, bed douche, personeel (Karina), ontbijt en het 3 gangen diner en de omgeving. Dit is zeker voor herhaling vatbaar en ja, zeurders heb je altijd

Fam. Prins

Gereisd met vrienden in oktober 2014

• 6R. Jung13-10-2014

Goedkoop maar geen herhaling

(kamer 204) Personeel is vriendelijk en snel. De kamer is klein, niet schoon en niet netjes. De koelkast doet het niet. Er zitten zwarte vegen op de muur en de kamer is koud. De radiator wordt niet warmer dan lauw. Mede dankzij de plavuizen op de vloer in de kamer en op de gangen is het behoorlijk lawaaiig. De gordijnen zijn niet licht dicht. de kussens zijn te zacht. De badkamer is schoon maar er zit veel schimmel op de muur van de douche. Het bed slaapt goed, er is voldoende kastruimte. Het dorp is klein en stil, maar er zijn genoeg leuke plaatsen in de buurt. Het restaurant is lawaaiig, de bediening is goed en vriendelijk. Voor het ontbijt is niet zoveel keuze, Avondeten is prima, bord vol en de kwaliteit is goed.

Gereisd met partner in oktober 2014

• 8G.Hofhuis21-09-2014

Aanrader !

Voor de tweede keer in hotel Klostermuhle geweest. De ontvangst was wederom zeer prettig. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. We hadden en prima kamer met badkamer en zitje en uitstekende bedden. Alles was zeer schoon. Het ontbijt en avondeten waren goed. Het hotel ligt in een prachtige omgeving voor wandelingen en fietstochten. Prachtige fietstocht rond de Rursee gemaakt (37,5 km.) Prachtige plaatsjes zoals Bad Munstereifel en Monschau in de buurt. Prijs/kwaliteitsverhouding zeer goed. Wij komen beslist nog eens terug.

Gereisd met partner in september 2014

Hotel Klostermühle info