Hotel Klostermühle

8,3

6 reacties Hotel Klostermühle

parkeren van de auto

J Knoet, 3-11-2014

Wij hebben geboekt voor vrijdag 8 november t/m 11 november Kunnen wij gratis parkeren?

Wij kunnen er niet achter komen hoe het zit met parkeren.

groet van dhr Knoet

hond

annet, 26-1-2014
wij hebben geboekt van 17tm 21 febr en nu was de vraag of de hond mee mag.

mag een hond mee?

nel, 30-7-2011
mag er een hond mee?

week van 23-10-2010

karel v d Laar, 10-8-2010

wij willen met 2 echtparen(allen midden 70)enkele dagen vakantie in hotel kloostermuhle.

Onze vraag: zijn er bij aankomst 24 aug nog 2 tweepersoonkamers voor 3 dagen beschikbaar en wat zijn dan de kosten p.p. bij 3 x overnachten met ontbijt en 3 x diner?

ligging kamer

p.van de Burgt, 8-7-2010
we komen in sept. mijn vriendin heeft problemen ( rug ) met traplopen. Is het mogelijk om een kamer te gebruiken ( 2 pers ) die makkelijk te bereiken is. Bij voorbaat dank voor te nemen moeite.

Fietsen

Tini, 14-3-2010

Wij hebben een weekendje met hemelvaart geboekt, en willen onze fietsen meenemen. Is het daar alleen maar geschikt om te wandelen, en is het daar niet geschikt om te fietsen?