Hotel Klostermühle

Weer vandaag22°
Hotel Klostermühle
8,4

180 reviews over Hotel Klostermühle in het Nederlands

Genoten van een fijn verblijf hotel Klostermühle

Marcel
21-5-2019

Vier dagen met mijn zoon wezen motorrijden in de Eifel. Als uitvalsbasis hebben we hotel klostermühle in Heimbach genomen. Boven in de Eifel een mooie uitvalsbasis. Klostermühle is een gezellig hotel. Mooie prijscombinatie voor halfpension. Het ontbijt was goed en ook het diner was smakelijk. Met een leuke papegaai in de hal van het hotel gaf dat genoeg rumoer. Vriendelijke bediening.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi hotel met prima ligging en royaal ontbijt

Hans
30-4-2018

Voor mijn vriendengroep (totaal 11 personen) direct bij het hotel geboekt. Halfpension met een goed uitgebreid ontbijt en bij het diner kon met alle (zware) dieetwensen rekening gehouden worden. En een prima ligging om direct vanuit het hotel wandelingen te gaan maken.

Gereisd Met vrienden in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

alles was zeer goed.

Louis en Michaela
14-7-2017

zowel het eten als de kamer en de bediening was zeer goed.

Gereisd Met partner in juli 2017

Waardeloos

M. J. Reichardt
6-4-2017

Kleine kamers, pover ontbijt, slecht en smakeloos diner. Beste advies is niet gaan!

Gereisd Met partner in maart 2017

Prima hotel

Alicette
14-3-2017

Vriendelijk personeel. Eenvoudige en niet zo ruime kamers, maar wel netjes en schoon. Gewoon en goed ontbijt met een eitje erbij elke morgen. Het avondeten was lekker en prima. Leuk dorpje Heimbach. Mooie omgeving om te wandelen en/of te fietsen. Goede service.

Gereisd Met vrienden in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed, vriendelijk en prima eten!

Bart van Gils
22-5-2016

Goede parkeergelegenheid, kamers groot genoeg en schoon, nette badkamer. Goed ontbijt, goed diner, keurige bediening, zeer vriendelijke eigenaren!

Groeten aan Harrie ;-)

Mooi terras, gratis wifi en op loopafstand van een gezellig centrum.

Goede prijs kwaliteit verhouding dus begrijp de negatieve reacties niet......

Gaan zeker terug!

Gereisd Met vrienden in mei 2016

Geweldig weekend met heerlijk eten!

Jacqueline Beulen
22-5-2016

Gezellig dorp met gastvrij hotel en zeer vriendelijk personeel en heerlijk eten! Aanrader voor weekendje weg! Prachtige omgeving! Prijs kwaliteit verhouding helemaal oké!

Gereisd Met vrienden in mei 2016

Heel goed,

Ghesquiere Joost
24-4-2016

Prijs kwaliteit is het niet te verbeteren, vriendelijke bediening, eten goed en voldoende. Kortom voor herhaling vatbaar. Kan niet begrijpen wat er sommige mensen durven schrijven, denk zelf dat er sommigen zijn die een review schrijven en er niet zijn geweest. In ieder geval, heb met veel mensen daar gesproken en ze waren unaniem tevreden.

Gereisd Met vrienden in april 2016

Teleurstellend

Jan Wandelaar
9-9-2015

Mocht je halfpension willen boeken dan zou ik dit hotel afraden. Het eten 's avonds is namelijk erg weinig, dunne soep gemaakt van een unileverpoedertje, een eetlepeltje rijst met 3 dobbelsteentjes kipfilet en een stronkje brokkoli net iets groter dan het peterselikruidje. Vooral na een stevige wandeling overdag lust je wel wat. Het ontbijt is welliswaar voldoende, maar voor een eitje moet je bijbetalen. Bij het boeken was ons een gratis wandelkaart beloofd. Bij navraag bleek deze bij de stadsinfo gehaald te moeten worden tegen betaling van 10 euro. Tja, veel beloven, weinig geven doet een gek in vreugde leven.

Gereisd Met partner in september 2015

Slecht tot zeer matig

Géén mierenneukers.
21-7-2015

Tot onze verbazing 2 losse bedden op de 2 persoons kamer. Zeer slecht en goedkoop eten en ook nog zeer weinig. Smakeloos en eenzijdig. Ontbijt zeer matig en nog geen gekookt eitje, moest je extra bijbestellen en betalen. Gouden tip is dan ook een nieuwe kok te regelen. Van de soep tot de koffie vas sterk verdunt. Omgeving is prachtig en gelukkig andere eettentjes in de buurt om de avond en nacht door te komen. Het mag dan wel een goedkope aanbiedingen zijn op internet, maar dit doet de naam geen eer aan. Wij gaan de volgende keer wel even verder zoeken.

Gereisd Met partner in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Klostermühle in Heimbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Klostermühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.