Camping Heimbach Eifel

4,4

Onvoldoende

11 reviews over Camping Heimbach Eifel in het Nederlands

Met vrienden

Nooit meer!! Ze willen geen kampeergasten

Mieke
18-6-2018

Een midweekje gebleven op deze camping. Gastvriendelijkheid kennen ze nietv. Gewoon vragen om douchemunten te kopen was voor het oude vrouwtje van de camping al teveel gevraagd.tussen 13en 15u kan je zelfs de camping niet verlaten.je zit dus effectief gevangen op de camping tijdens hun middagpauze. Wij kenden deze regel niet (bareel ging steeds automatisch open vorige keren), en werden uitgescholden door die oude vrouw en moesten de camping verlaten. Waarom? Omdat we voor de bareel stonden tijdens hun middagpauze?? Spijtig dat we niet genoeg duits kennen om ons te verweren... een schande dat zo'n camping kan blijven bestaan.

Dat er feestjes gehouden worden en luide muziek tot een stuk in de nacht stoort hen niet (ondanks dat er volgens de regels na 22u geen luide muziek maar mag gemaakt worden).

NOOIT MEER

NOOIT MEER
3-7-2017

We kwamen er al jaren ,maar na gisteren ,dat sloeg echt alles

Kleinzoon kwam ons eergisteren de stroom aansluiten ,kwam daarna nog terug voor informatie

Want bij aankomst niemand aanwezig bij receptie

Oma kwam gisteren even vertellen dat we ons vooraan moesten inschrijven,waarna mijn Man naar voren is gegaan ,weer niemand aan de receptie maar bij bellen wilde mevrouw niet naar beneden komen voor 1 persoon , en begon mijn man uit te svhelden ,waarna mijn man onvriendelijk terug gereageerd heeft en maar de plaats is gegaan ,daar kwam oma wel aangereden en troj ons scheldend en dreigend de stekker eruit van de stroom en moesten de camping verlaten ,een hond word nog beter behandeld ,was al zo druk voor de maand Juli ,niet dus ,begrijp nu waaron ,dus wij nooit meer naar deze camping

Prachtige locatie aan de rivier op een groot grasveld. Het sanitair was inorde qua properheid. Douchen is met muntjes. Je betaald 1 € voor 4 minuten. Met het waterstraaltje krijg je zelfs de zeep nog niet van je lichaam helaas.

Minpuntje is de trein die om het half uur met het nodige lawaai doorkomt (gefluit).

Het personeel daarentegen is echt beneden alle peil. Je moet 4u wachten tot ze de elektriciteit komen aansluiten, bij vertrek moet je dan weer anderhalf uur wachten voor ze de stekker komen afkoppelen.

simpele familie camping zonder al te veel luxe

Daphne Montforts
19-7-2015

We hebben op door reis hier een nachtje gestaan met een tentje. Bij de receptie ging alles op z'n gemak. Maar wel met vertrouwen... We konden eerst de tent opbouwen en nadat we dat gedaan hadden zijn we maar eens gaan inschrijven en betalen. De auto konden we makkelijk kwijt. (We stonden op een veldje achter in de camping, de auto kon op een parkeerplek aan de achterkant waar een hek was om de camping te betreden.

OK, het sanitair was oud en ouddated, maar wel schoon. Douches hebben we niet gebruikt. Gewassen bij een wasbak die privacy kreeg door middel van douche gordijnen. Dit was niet zo bij de heren. Waarom weet ik niet. Conclusie: je betaald niet veel, je krijgt ook niet veel luxe. het is tijdelijk, het is een geweldige locatie om te wandelen of te fietsen en als je na een dag actief bezig bent geweest terug komt op de camping kan je er best rustig slapen zonder al te veel herrie van animatie teams of andere feesten. Prima plek als je dat niet zoekt!

Op het trekkersveldje gestaan helemaal achter op de camping. Ruime plek. Douchen met een muntje en te koud om lang onder te staan.

mooie omgeving

de jong
17-11-2011

vriendelijke ontvangst en prima sanitair.

drie dagen in november verbleven.

Wij komen hier graag weer terug.

Suzuki
16-11-2011

Wij zijn al vaker op deze camping geweest en komen hier graag terug. Prachtig gebied waar vanalles te ontdekken is. Geliefd bij motorrijders.

Grote verzorgde camping met veel vaste staanplaatsen. Helemaal aan het eind een groot kampeerveld waar in het weekend vaak groepen kamperen. Gezellig kampvuurkarakter.

De ligging aan de rivier is heel mooi. Sterk stromend water.

Het is wennen aan de regels op duitse campings en de dame aan de balie toont er weinig begrip ervoor als je die regels niet gelijk door hebt. Met een beetje geduld komt je er wel.. ;-) De junior-chef is een man van weinig woorden maar je kan bij hem met vragen terecht. Reserveren kan niet, je kiest gewoon een mooie plek uit.

Door de week is het er erg rustig.

Bij drukte mag het sanitair vaker gepoetst worden, het gebouw is goed verwarmd, ideaal als het eens koud is.

Goed eten bij El Greco en Alten Mühle in het dorp.

Een aangename ervaring!

DNKY DIEPENBEEK
18-8-2011

Wij zijn hier een afgelopen weekend 2 nachtjes komen kamperen met een vriendengroep. Voor ons is deze camping zeer goed meegevallen, we lagen ook op het doortrek veld waar we een zee van plaats kregen.

Aan dat veldje lag ook een sanitairblok waar alles heel proper was. De douches werken met muntjes, maar de douche kan aan en uit gezet worden zodat je ruim de tijd hebt om je te douchen.

Het leuke aan deze camping vonden we dat het toegelaten was om er kampvuur te maken, wat ons kampeerweekendje uiterst gezellig maakte!

We hebben ook met Mutti te maken gehad, ze was vriendelijk, maar wel een vrouw van principes (best niets gaan vragen na 9 uur). Een minpuntje was ook dat je de camping maar binnen mocht tot 22u. De trein hebben we inderdaad een paar keer gehoord overdag, maar 's nachts niet echt last van gehad.

Die trein....

Dennis
2-12-2010

Hebben hier een nacht in een trekkerstentje geslapen (achteraan de camping). Ik weet niet of mijn ervaring representatief is (denk het wel als ik de andere recensies lees), maar ik kom hier in ieder geval nooit meer terug.

Voornamelijk stacaravans op de camping, dicht op elkaar. Ook in de nacht komt er meerdere keren een trein voorbij aan de overkant van de rivier, die uit veiligheid (?) twee keer op de luide luchthoorn drukt. Gevolg: je schrikt je wezeloos om drie uur 's nachts. Ontvangst was ook niet buitengewoon vriendelijk.

Zonde, want de omgeving is wel erg mooi. Wellicht even verder kijken voor andere accomodatie?

Nooit meer, helaas

h. de vries
11-9-2010

Camping Gut Habersauel (Heimbach, Eifel) is een zeer matige camping: zeer ongastvriendelijk, niet echt mooi sanitair (WC-brillen ontbreken), elektriciteit/stroom PEPERDUUR!!! Voor slechts 6 nachten 28 euro aan stroom betaald!!!

Enige positieve: gratis internet, maar dit is op het doortrekveld NIET aanwezig (en naar de receptie lopen is meer dan 1 km!).

Met andere woorden: de meeste gasten komen hier slechts éénmaal en daarna NOOIT MEER!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Heimbach Eifel in Heimbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Heimbach Eifel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.