Hotel Der Seehof

8.1Fantastisch

• Sauna

24 reviews over Hotel Der Seehof

• 7Herman06-09-2017

Te duur voor het gebodene.

Kamers prima en schoon. Ontbijt viel tegen. Weinig keuze brood. Broodjes leken oud. Wel genoeg beleg. Wellness viel tegen. Sfeerloos en handdoeken waren de eerste dag niet bijgevuld. Stoomsauna haalde eerste dag de 45 graden niet. Zeep niet bijgevuld. Wij hadden 3 overnachtingen, slapen met ontbijt. 3e Dag wilden wij het 's-avonds A la Carte eten. Bleek evenwel een grilavond te zijn. Was niet van te voren aangekondigd. En mijn echtgenote is niet zo'n vleeseter. Dan is 25 euro voor zo'n menu toch wel veel. Algemene indruk is dat de organisatie te wensen overlaat. Het personeel in de bediening maakt geen echte blijde indruk. Prijs kwaliteit verhouding niet goed. En ik ben toch best wel wat gewend.

Gereisd met partner in september 2017

• 7De Smedt15-03-2016

Eigenlijk te duur voor wat het te bieden heeft

De bediening was zeer vriendelijk en alles was heel proper maar toch vonden we het in verhouding te duur

Gereisd met partner in maart 2016

• 10toon van den hout15-12-2015

prachtig voor herhaling vatbaar

hotel der seehof is puur genieten de omgeving is heel mooi

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 8Selfkant05-08-2013

Mooi hotel met kanttekeningen

Ligging aan rursee, prachtig uitzicht. Groot parkeerterrein, gais parkeren. Hotel mooi. Sommige kamers met balkon maar de meeste niet, alleen openslaande deuren. Wj hadden suite maar geen buitenruimte alleen deuren maar doe kon je niet openlaten staan, iedereen liep langs. Dus kamer 206 gekregen met eigen balkon. Kamers en badkamer mooi echter geen airco en geen koffie of theemogelijkheden op de kamer ( voor 1 nacht €120,00) zou dit wel mogen. Ontbijt goed. Terras bij het hotel rommelig maar de prijzen zijn helemaal supertoll. Een glas witte wijn €7,00. Al met al mooi hotel maar voor dit geld zijner betere accommodaties te krijgen bij de rursee. Voor het geld wat je betaald moet je meer krijgen.....zeker airco wat met deze hitte onontbeerlijk is. De kamers te heet qwa temperatuur.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 7huibers Jos11-07-2013

Ligging is mooi

Mooi gelegen aan het meer, wandelwegen vertrekken hier, maar men mocht wat vriendelijker zijn. De vrouwen die instonden voor de kamers waren vriendelijker dan de receptioniste. Het halfpension menu valt tegen, ik zou hier niet voor opteren, maar daar staat tegenover dat de wachttijden voor a la carte echt overdreven zijn. we hebben zelfs mensen die al besteld hadden na een uur zien opstappen.

Gereisd met partner in juli 2013

• 7Schepens Christophe11-11-2012

Goed,maar kan beter

Als je enkel kamer met ontbijt neemt is dit ok,maar half pension is er te veel aan.Eerste dag avondeten was het ok met de buffet keuze, maar de tweede dag hezelfde maar iets anders op het bord brengen is er te veel aan.Verder ruime nette kamers en een topuitzicht op het meer.Jammer maar voor 4 sterren kan echt beter in Duitsland

Gereisd met vrienden in november 2012

• 10Sunflower Maggie13-08-2012

Zeer goed en mooi hotel

Prachtig hotel, zeer mooie omgeving, nieuw hotel, zeker 4 sterren waard, zeer mooi, zeer vriendeiljk personeel, zeker voor herhaling vatbaar. Enige minpunt : 's avonds niks te beleven ...

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8marleen31-01-2012

Mooi gelegen 4* hotel

Wij zijn over het algemeen héél tevreden over dit hotel. Het is rustig gelegen en van het hotel uit starten er reeds wandelroutes. Wij zijn tijdens een héél kalme periode gegaan (januari) en zonder te vragen hebben wij een upgrade (suite) gekregen. Halfpension bestaat uit een degelijk 3-gangen menu en dit was uitstekend verzorgd. Ontbijtbuffet was prima, alles was aanwezig wat nodig was. Vriendelijk personeel en verzorgde bediening.

Gereisd met partner in januari 2012

• 4Philippe26-04-2011

Slechste service ooit!!!

Hotel Der Seehof heeft een mooie ligging. Het is modern, dus naar comfort toe alles ok! Daar blijft het positieve echter bij… We beleefden de slechtste service: 1. De 2de dag werden de kamers niet gereinigd. Nieuwe handdoeken kregen we dus ook niet 2. Een tip: neem zeker geen ‘half-pension’. Het eten was ondermaats in kwantiteit en kwaliteit. Een bordje sla noem ik geen voorgerecht, en een bouillonblokje in wat water al evenmin 3. En dan het ergste: de bediening. Die was ronduit slecht! Reken voor een ‘3-gangen menu’ een paar uur. De chaos tijdens de service was echt compleet . Er was een enorm tekort aan personeel, dat bovendien totaal onbekwaam was. Ik vroeg een Gin-tonic: ik kreeg gewoon tonic (koste wel 6 euro). Ook cocktails vraag je beter niet! 4. Flexibiliteit kennen ze ook niet. Omdat het eten lang op zich liet wachten vroegen we binnen te gaan zitten (het werd kouder en donkerder). Dit ging niet (nochtans zeker 50 lege tafels???) Dit is voor mij totaal geen 4 sterren waard!!

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

• 8bijnens rudi17-10-2010

uitstekend nieuw 4 sterren hotel

zeer mooi hotel met prachtige kamers en zeer mooie badkamer.goed ontbijt en prima 3 gangen menu in half pension.een zelfbedienings restaurant maar wel weinig keuze.zeer mooi groot buitenterras met uitzicht op de rursee,de rondvaartboten en treintje vanaf het hotel.het was ook nog eens 2+1 nacht gratis.een echte aanrader met alle moderne konfort van deze tijd

Gereisd met vrienden in oktober 2010

Hotel Der Seehof info