Pension Am Schwatten Berg

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Heek

8.8Fantastisch

Pension info

Meer pension info

We hebben een aantal aanbieders voor Am Schwatten Berg voor je op een rij gezet:

11 reviews over Pension Am Schwatten Berg

• 10Marion en Vincent Wildenborg20-07-2016

In een woord, Fantastisch!

Allereerst wil ik Anja en Wim bedanken voor het vriendelijke en gastvrije ontvangst! Het pension is mooi schoon en netjes, aan alles is gedacht! En dan het ontbijt en het drie gangen diner, wat kan die vent koken, Wim.....ere wie ere toekomt, grote klasse! We mogen graag buiten de deur eten maar dit zijn we nog maar weinig tegen gekomen, een dikke tien! Dit is bij uitstek een mooie locatie om de omgeving van Münsterland te verkennen en we zouden het dan ook iedereen aanraden!

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Anne02-06-2016

Fantastisch B&B om de omgeving te verkennen

De Nederlandse eigenaren hebben hier 10 jaar geleden iets fantastisch neergezet. Omdat wij uit het Noorden van Duitsland kwamen en al de hele dag in de auto hadden gezeten, hebben we deze overnachting op het laatste moment geboekt. We mochten onze hond meenemen en werden zeer hartelijk welkom geheten. Er werd zelfs nog een lekkere tappas-maaltijd voor ons klaar gemaakt, omdat we te moe waren, om nog een restaurant te zoeken. Het huis is een oude boerderij en heeft een heel mooie binnenplaats, waar je bij zomers weer heerlijk buiten kunt zitten. Het ontbijt was heel uitgebreid. We komen hier zeker nog een keer terug, om de omgeving (per fiets) te verkennen, want hier lopen heerlijke fietsroutes.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Els25-05-2016

Schoon en lekker eten.

De ontvangst was vriendelijk. De kamer was netjes en schoon. We hebben er heerlijk gegeten. De B&B is rustig gelegen. Een aanrader voor degenen die hier van houden.

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 9Marlène en Rein27-09-2015

Voortreffelijk!

Heerlijk ontbijt geweldig diner!! Leuke omgeving om te fietsen. Dag naar Munster geweest mooie stad. Echt een aanrader!!

Gereisd met partner in september 2015

• 10Fam. Bakker15-08-2015

Voortreffelijk!

Wij hebben erg genoten van ons verblijf in Pension Am Schwatten Berg. De kamer was netjes en schoon, de bedden goed, de badkamer modern en comfortabel. De dagen begonnen met een prima ontbijt en werden afgerond met het absolute hoogtepunt: het diner. Met liefde en vakkundig bereid, overheerlijk en meer dan genoeg voor hongerige magen. Het pension wordt met hart en ziel door de heer en mevrouw Temming geleid. Het is een voortreffelijk adres om even bij te komen en te ontstressen (dat geldt ook voor de omgeving). En een zo gunstige verhouding tussen prijs en kwaliteit kom je zelden tegen. Een 10 dus wat ons betreft. Wij komen zeker terug!

Familie Bakker Sint Annaparochie

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9atiebeentjes09-06-2015

Aanrader

Wij moesten onverwacht vroeg op de dag in Munster zijn en combineerden dit met een overnachting hier. We werden heel vriendelijk ontvangen, de comfort kamer nr5 was prima, met een schone ruime badkamer. In de tuin zijn zitjes, in de hal staat een goed gevulde minibar. We waren verrast door het avondeten. Via een keuze formulier kun je vooraf aangeven wat je wilt eten. Het eten is met zorg en liefde klaargemaakt en doet niet onder voor een top restaurant alleen is het hier ook nog aangenaam geprijsd. Erg lekker met verse producten! Ook het ontbijt is meer dan uitgebreid. Ik kan het aanraden aan mensen die lekker willen fietsen en uitstapjes in de buurt willen maken, de gastvrouw geeft graag tips.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Rien 15-05-2015

Prima fietsvakantie locatie in Munsterland

Am Schwatten Berg wordt zeer gedreven geleid door Anja en Wim Temming. De kamers en badkamers zijn netjes en schoon. Het ontbijt en het 3 gangen diner zijn super. Wim kan zeer creatief koken en is het elke avond een verrassing. Deze locatie is een aanrader voor fietsliefhebbers.

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 9Corrie van Rrns12-07-2012

Prima locatie

Uitstekende keuken, en een goede kwaliteit / prijs verhouding. Goede gastheer en vrouw.

Gereisd met partner in juli 2012

• 8Paul Zwartkruis14-06-2010

Prima verblijfsaccomodatie

Vriendelijke ontvangst; goed verzorgd qua outillage en service. Excellente met fantasie samengestelde maaltijden; zeer veel mogelijkheden in de omgeving

Gereisd met partner in december 2008

• 8t treels19-07-2009

Sterrenmaaltijden

Via internet pension "Am Schwattenberg" geboekt voor 2 nachten en halfpension. Op terugweg uit Italië het land van de zon, vriendelijke mensen en heerlijke eten en drinken wilden we nog even wat zaken regelen in Duitsland. Net op tijd voor het diner werden we gastvrij ontvangen door Anja, vermoeid schoven we aan tafel en toen kwamen de gerechten die al onze verwachtingen overtroffen. Wim kookt als een sterrenkok en het enthousiasme straalt van hem af. Gelukkig hadden we 2 dagen geboekt en konden nog een keer van zijn kookkunsten genieten. Nooit eerder aten we zo lekker als in Heek, tegen een heel aangename prijs. Deze mensen laten zien wat gastvrijheid en vriendelijkheid is en dat gaat gepaard met een meer dan uitstekende keuken en daarvoor hoef je niet eens diep in je geldbuidel te tasten.

Gereisd met partner in juli 2007

2 tips over Pension Am Schwatten Berg

• W.Temming, 21-12-2008

Dit pension is en goede thuisbasis voor je uitstapjes in het Münsterland. De prachtige omgeving is zeer uitnodigend voor uitgebreide fietstochten. Steden zoals Osnabrück, Münster, maar ook Enschede zijn niet al te ver, met de auto, vanaf het pension bereikbaar. Het driegangen - half pension menu is van topkwaliteit en door de professionele kok en eigenaar bereid. Fijne uit-tips van de gastvrouw.

• Rien , 15-05-2015

Wil je een leuke fietsvakantie in het vlakke gedeelte van Munsterland of combinatie met bezoek aan Munster dan is Am Schwatten Berg in Heek de plek om te verblijven.

0 vragen over Pension Am Schwatten Berg

Pension info