Vakantiehuis Vakantiehuisjes-Sauerland

Vakantiehuis Vakantiehuisjes-Sauerland
9,2

36 reviews over Vakantiehuis Vakantiehuisjes-Sauerland in het Nederlands

Met jonge kinderen

Dit adres zal ik iedereen aanbevelen!

Marga Arents
20-8-2018

De ontvangst is allerhartelijkst. Alle nodige informatie in overzichtelijke klapper. Het huis is comfortabel en van alle gemakken voorzien. Het uitgebreide ontbijt staat elke ochtend, om 8 uur voor de vroege vogels, in een afgedekte mand voor de deur, elke ochtend met nieuwe lekkere verrassingen. . . . De fietsen kunnen onder afdak bij het huisje staan. Prima tuin plus terras met tuinmeubelen. Compleet ingerichte keuken, alles ruim en heel schoon.

Super verblijf!

Kapteijns
31-1-2018

Wij hebben enorm leuk verblijf gehad! De woning is geschikt voor 13 personen. Wij waren met 6 volwassenen en 2 kinderen. Ieder stel had zijn eigen badkamer die allemaal erg schoon waren. Een basic badkamer met wastafel, douche en toilet. Gezellige, grote eettafel gezellig om spelletjes te spelen! Mocht je die zelf zijn vergeten, hebben ze ook enkele spellen in het huis! Prima keuken met van alle gemakken voorzien. 10 min lopen en je bent bij een supermarkt en ong. 20 min rijden en je bent in winterberg. Voor ons was het een geslaagd weekend!

Zoals verwacht, alles dik in orde

AAW
31-8-2017

We zijn hier nu voor de vijfde keer geweest. Schoon huisje van alle gemakken voorzien. Niets op aan te merken. Goede bedden, genoeg ruimte in het huisje, keuken met vaatwasser, koelkast en vriezer. Ruim voldoende spulletjes om zelf eten te koken. Leuk terras met BBQ en voldoende zit gelegenheid. Ruime, moderne badkamer. Mooie omgeving. Kort om een echte aanrader!!

Het was prachtig

Alie veerman
29-7-2017

We hadden wel moeite om bij het huisje te komen omdat de straatjes om hoog gaan

Prachtig schoon huisje!

Miranda Snijder
20-1-2017

We hebben een heerlijk weekend gehad in dit huisje! Het huisje is keurig schoon! Alles goed voor mekaar. Keuken en badkamers zo goed als nieuw! Het contact met de eigenaresse is heel prettig, ze reageerd snel en denkt met je mee. Wij hebben na ons weekendje meteen weer geboekt voor volgend jaar! Dus zeker aan te raden dit huisje!!! De plek is leuk. Dicht bij winterbergen maar ook dichterbij zijn leuke ski gebieden! De buren hebben ons geholpen met de auto's ivm de vele sneeuw val. Gemoedelijke mensen, leuke gesprekjes gehad. Heerlijk rustige omgeving!

Top top top!!

Uitstekend!

aawr1
21-8-2016

We verbleven voor de 3e keer in de ruime en zeer nette en schone 4-persoons vakantiewoning. Hoewel het onze derde keer was, verveelt het nog steeds niet. De woning en de tuin/terras waren wederom tiptop in orde. De woning is een goede uitvalsbasis voor wandelingen of uitstapjes in de buurt, maar ook een perfecte locatie om onder het genot van een hapje en drankje (bbq is aanwezig) of met een goed boek relaxed te genieten van het uitzicht.

Goede uitvalsbasis voor Winterberg

Marije Wisselink
16-2-2016

Dat wij met ons gezin voor de tweede keer een kleine week verbleven in dit heerlijke appartement zegt eigenlijk al genoeg. Een fijn, sfeervol appartement. Een goede uitvalsbasis voor een skivakantie in Winterberg of het plaatselijke skigebied. Leuk idyllisch plaatsje. Echt een aanrader!

Prima vakantie woning

Famielie Beckers
28-1-2016

Prachtige woning, erg schoon / netjes en ruim opgezet. Prima te doen om vanuit Hallenberg lekker te gaan skiën / wandelen in Winterberg. Vriendelijke eigenaar die je vooraf ook diverse informatie stuurt m.b.t. de woning / omgeving. Mochten wij in de toekomst in de buurt zitten dan zullen wij zeker deze woning opnieuw overwegen.

Erg fijn verblijf

H.
30-12-2015

Samen met drie vriendinnen zochten wij een leuke plek om een lang weekend te verblijven om te skien. Helaas geen sneeuw gezien maar desondanks een super weekend gehad. Het huisje van marloes was heerlijk. Lekker ruim huisje voor met zijn vieren, mooie gerenoveerde keuken en badkamer en lekkere zit kamer met tv en dvd speler. Omgeving is erg mooi al is er in het dorp zelf niet heel veel te beleven. Winterberg wel dichtbij en genoeg prachtige wandelpaden of andere activiteiten in de buurt. Het contact met marloes verliep vooraf en tijdens verblijf allemaal erg soepel en ze reageerde altijd heel snel. Bij aankomst lag er zelfs een persoonlijke kaart van haar, op ons te wachten met lekkere chocolaatjes. Erg attent! Wellicht komen we nog eens terug. Een aanrader!

Erg nette ruime woning

Dion van Rijsten
4-11-2015

Erg mooi huisje en appartement. Alles was prima geregeld en ook mooi schoon. Zeker een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vakantiehuisjes-Sauerland in Hallenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vakantiehuisjes-Sauerland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.