Hotel Hesborner Kuckuck

Hotel Hesborner Kuckuck
7,9

47 tips over Hotel Hesborner Kuckuck

flomoon, 8-3-2015
Bye the way kijk uit met touren door de dorpjes. Ik ben in twee dagen 3 keer geflitst. Het is niet zoals in Nederland een bord met 50 dus ja laat je auto uitrollen. Dan heb je hem dus te pakken. 50 is ook echt direct 50.
Herm van der Tier, 7-10-2014
De mooie plaatsen in deze regio zijn wel Schmallenberg en Korbach. Meschede is ook een mooie stad.
Eddy, 7-8-2014
Winterberg is een mooi (toeristisch) stadje waar het goed toeven is, zeker de moeite van het bezoeken waard!

We hebben een aantal aanbieders voor Hesborner Kuckuck voor je op een rij gezet:

Eddy, 7-8-2014
Winterberg is een leuke, toeristische plaats welke de moeite van het bezoeken waard is!
Bert Leo, 8-7-2014
goed kijken wat je op de eind afrekening moet betalen.
Femke, 18-2-2014
De bergwandelingen die bij vlak bij het hotel beginnen zijn de moeite waard. Ook de steden Winterberg (ong. op 15 km) en Marburg (45 km) die in de buurt liggen zijn een leuke dagtrip. Op de terugweg zijn wij via de ertsmijnen van Ramsbeck (40 km) terug naar Nederland gereden. Ontzettend leuke ervaring waarbij je met een treintje 1,5 km onder de grond gaat.

Henk, 17-11-2013
Maak eens en wandeling naar de uitzicht toren op de bollenberg
Tineke, 24-10-2013
Bezoek het stadje Korbach, met een leuke Altstadt , mooie vakwerkhuizen.
Tineke, 24-10-2013
Ga zeker goed rondkijken in de buurt, niet alleen de wintersportplaatsen. Wij hebben het stadje Korbach bekeken, met een mooie altstadt, mooie vakwerkhuizen.
Ton, 19-8-2013
Echte aanraders zijn een bezoek aan Marburg met kasteel, Brilon, Fritzlar en Winterberg. Hier goed eten bij Dorf Alm (Duits), Athen (Grieks) en Colosseum (Italiaans).Op weg naar huis langs het prachtige Willingen !