Hotel Hesborner Kuckuck

8,6

8 reacties Hotel Hesborner Kuckuck

Bridge

E.Kroes, 8-7-2019
Wanneer wordt er gebridged?

Kanoën

Karin, 24-7-2017
Weet iemand of je in de buurt van dit hotel kunt kanoën? We zijn beginners dus geen wildwater toestanden. Gr, Karin

reserveren Hesborner Kuckuck

J.van der Klis, 8-9-2016

Goedemorgen, wij willen graag met een bon van HKV bij jullie verblijven van 10-12 oktober 2016. De kalender geeft nog niets aan, maar vanwege het plannen van vervolg-afspraken moeten we wel op zeer korte termijn weten of dit zou kunnen.

Wij zijn eerder in de Kuckuck geweest en dat is prima bevallen !!

Hopend op een snelle reactie, J.van der Klis

[email protected]

0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Hesborner Kuckuck voor je op een rij gezet:

reserveren

eviet, 20-7-2015

hallo. wij hebben een bon van hotelkamerveiling. wanneer kunnen wij reserveren voor september. zijn al meer bij jullie geweest en passen jullie ook nu weer in in ons vakantie programma. wij komen 15-19 september

m.v.g. fam van ettinger

Golfarangement

Joopkonings, 23-5-2013
Heeft u ook golfarrangementen

Met de trein

Jaap, 13-5-2013

Wie weet of er een station(trein) in de buurt van het hotel zit of dat je ergens moet overstappen.

Ben zelf nog nooit met de trein naar Duitsland geweest.

Ik zou op kunnen stappen in Zeist/Driebergen.

Wie kan mij er mee helpen, bvd. Jaap

2 reacties

WIE WEET??

Leonie de Jonge, 31-1-2013

weet iemand ook of het een ideale plek als je puur komt voor het skieen in Winterberg

of is de afstand hier net iets te ver voor?

wifi aansluiting computer

m. minkes, 11-5-2011

wie weet of er in dit hotel ook internet aanwezig is, of moet ik dit nog betalen.

Ik wil mijn laptop graag meenemen.

Is de edersee hier ook dichtbij.

en wie weet wat er nog meer te doen is, hier. Of waar je lekker en goed kunt eten.

bij voorbaat dank

m. minkes