Hotel Hesborner Kuckuck

Kleine hotelsWeer vandaag8°1°
Hotel Hesborner Kuckuck
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Hesborner Kuckuck voor je op een rij gezet:

520 reviews over Hotel Hesborner Kuckuck in het Nederlands

Wat een heerlijk familiehotel met grote kamers! Een zwembad en sauna is aanwezig, voldoende spelletjes beneden, een fijn e

Restaurant en alles op 20 min. Rijden van de pistes van Winterbergen. Riet maakt het helemaal af. Een schat van een vrouw die ons in het Nederlands verwelkomde in de avond en in de ochtend er ook gewoon weer stond voor het ontbijt. Een lieve vrouw die het ons naar de zin wilde maken! Het ontbrak ons aan niets.

Gereisd met vrienden in februari 2019

Heerlijke verwennerij!

S. Herweijer,
30-1-2019

Een geweldig mooi en goed hotel in een rustige omgeving. Hier is het hele team voor je aan het zorgen. Heerlijk om hier na een dag skiën in Winterberg naar toe te rijden.

Heerlijke culinaire hoogstandjes bij het diner. Super aardig personeel, gemoedelijke sfeer.

Gereisd met partner in januari 2019

Prachtige ligging in een mooie omgeving, vriendelijke mensen die gewoon Nederlands praten. We konden eenvoudig een extra nacht bijboeken.

Gereisd met partner in augustus 2017

HotelSpecials.nl

Rustig en landelijk gelegen familiehotel in mooie omgeving. Veel uitstapjes in de omgeving mogelijk. Als je van wintersport houdt zit je zo in Winterberg en nabijgelegen plaatsen. Ook veel dagtrips mogelijk. De NLse eigenaren maken elke dag een folder met tips voor dagjes uit en het weer. Dit ligt op tafel bij je ontbijt. Je hebt een vaste tafel. Persoonlijke aandacht van het (deels NLse) personeel geeft je een welkom gevoel. 's Nachts is het er heerlijk rustig. Het diner is erg goed, geen culinaire hoogstandjes maar wel goed en eerlijk eten. Het ontbijt is echt op de NLse gasten gericht. Het mist daardoor wel wat Duitse gerechten (zoals het Duitse zuurdesem brood). De wellness viel een beetje tegen. Het zwembad is vrij koud. Er zijn drie sauna's (tijdens ons bezoek was er eentje defect) en in de kleine rustruimte was het fris. Toch hebben wij erg genoten van ons bezoek.

Gereisd met partner in januari 2019

We zijn met kerst geweest. Was echt grandioos.

jan j.h.oolders,
30-12-2018

Het hotel ligt wat achteraf!

Gereisd met partner in december 2018

Relaxed!

Maria Jacopucci,
1-12-2018

Leuk hotel met Nederlandse eigenaren. Uitgebreid ontbijt (met Champagne!) en lekker avondeten. Het duurt wel even voordat het klaar is, maar dan heb je ook wat. Verder ook een fijne Wellness gedeelte en badjassen zijn daar te leen. Al met al, een geslaagde vakantie!

Gereisd met partner in juni 2018

fijn hotel in rustige omgeving

Corry en Jan Pel,
4-11-2018

Medewerkers zijn bijzonder vriendelijk. Malburg is een erg interessante historische stad

Gereisd met partner in oktober 2018

Goede keuze in het mooie Sauerland

Rob en Marjan,
18-10-2018

Een gezellig en mooi gelegen familiehotel met vriendelijk personeel en een goede prijs / prijs kwaliteit verhouding. Goed georganiseerd en met persoonlijke aandacht. De kamers zijn niet erg ruim maar wel functioneel ingericht.

Heel relaxed !

Trudi,
18-10-2018

Prima hotel! Wij hadden een comfortkamer met extra zitje en meer ruimte (25 m2 i.p.v. 16 m2) geboekt en dat is prima bevallen. Ook een heerlijk restaurant, waar we een prima 3-gangendiner hebben genuttigd. De omgeving is prachtig en er is ook een heerlijk zwembad binnen in het hotel.

Gereisd met partner in oktober 2018

Fijn hotel met waar voor je geld

G.Luijten,
1-10-2018

GOED hotel waar je waar voor je geld krijgt. Er valt veel te genieten: het zwembad, de bubbelbaden, de sauna ( 2 stuks ) en de stoommachine. Het ontbijt is geweldig met vers brood en broodjes, gekookte en scrabbled eggs, sappen, koffie en alles wat je maar wensen kunt. De keuken verdient een groot compliment vanwege hun inventieve menu's en de kwaliteit van het eten. Elke dag kun je kiezen uit 3 menu's en ze zijn allemaal even lekker. De bediening aan tafel door Lydia en Miriam is correct, vriendelijk en toch persoonlijk. In één woord geweldig ! Je hebt een vaste tafel met naamkaartje tijdens je verblijf...heel handig......geen gezoek.

Gereisd met partner in september 2018

• RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hesborner Kuckuck in Hallenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hesborner Kuckuck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.