Hotel Hesborner Kuckuck

Hotel Hesborner Kuckuck
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Hesborner Kuckuck voor je op een rij gezet:

509 reviews over Hotel Hesborner Kuckuck in het Nederlands

Prima hotel!

Helmut en Anne-Marie
3-5-2018

Eten is erg goed! Gastvrije medewerkers. Honden zijn welkom. Kamer is groot en schoon. Mooi gebied om te wandelen. Zeker de moeite waard om terug te gaan! Om de natuur in andere jaargetijden te zien.

Super we komen er al 12 jaar.

Ben
15-4-2018

Personeel kundig en super plezierig.

Sauna 1 "hete" droge en 1 waar je kunt opgieten; beide uitstekend.

Stoombad super hygiënisch. Wellness deel doet prettig aan.

Royaal goed verwarmd binnenzwembad.

Voor kinderen weinig te beleven.

Unieke wandelmogelijkheden kaarten gratis te leen. Golfbanen in de omgeving. Eigen minigolf en tennisbaan.

Iedere dag weer relaxen na skiën in Winterberg

Fam. Herweijer
28-1-2018

Een uitstekend team van mensen die er alles voor doen om je verblijf tot geweldige belevenis te maken. Uitstekende accommodatie, rust en heerlijke maaltijden.

's-Morgens bij het heerlijke ontbijt al weten wat je 's-avonds gaat eten, geeft een heerlijk gevoel na een inspannende dag in Willingen of Winterberg.

Heel erg goed!

Tjitske
19-10-2017

Vriendelijke en persoonlijke benadering. Kamer was groot en zeer schoon, rustig, groot balkon. Het ontbijt was goed en het diner geweldig!

3 sauna's, solarium, zwembad, schone handdoeken aanwezig.

Heerlijk rustige ligging in wandel gebied. Wil je verder weg heb je een auto nodig.

En de prijs was heel goedkoop, echt complimenten!

Als ik dan een verbeter puntje mag noemen : de hoofd kussens, die waren erg slap maar dat mocht de pret niet drukken.

Geweldig hotel en het eten superieur

Marcel van der Zande
30-9-2017

Hotel ligt echt schitterend. Als je een plaats wilt bezoeken, moet je wel een eindje rijden en van slingeren door de bergen houden!

Een groot compliment wil ik geven aan de kok, echt het eten was in een woord geweldig. Ook de keuze menu's waren verassend. Ook wil ik Lydia en Miryam bedanken voor hun goede service, bediening, gastvrijheid, en belangstellend voor iedereen. Super gastvrouwen! Hartelijk dank daarvoor.

Als ik dan toch iets moet zeggen wat niet goed/minder was, nou vooruit dan. De wifi, maar dat schijnt een groot probleem te zijn in Duitsland. De sauna's waren echt heerlijk, mooi en super schoon net als alles. Een dingetje wat minder was is dat de relaxruimte bij de sauna erg warm is. Als je uit de sauna komt en wat af wilt koelen op de ligbedden, dan is de omgevingswarmte te hoog, meer kan ik er niet van maken. Hele fijne gesprekken gehad met twee duitse dames uit Dortmund, jammer dat ik hun email adressen niet heb om deze gesprekken nog eens voort te zetten.

Hartelijke groeten aan het team van Kuckkuck en tot ziens,

Marcel

Geweldig

J. Kapteijn
19-9-2017

Heel gezellig hotel met mooie kamer heerlijk eten en vriendelijk personeel

Leuk was iedere morgen een nieuwskrantje met het weer en tips van de omgeving

Aan alles is gedacht. lekker matras, vergrootspiegel,kledinghangers,vliegenmepper, stoelkussens op balkon,automaat op de gang met koffie en heerlijke koude heineken blikjes, het ontbijt eenvoudig maar lekker, avondeten was super, iedere dag keuze uit 3 menu's er lag een briefje bij je ontbijt en daar kon je op aangeven wat je wilde eten welke soep, welk hoofdgerecht, en welk toetje. Ook lag er dan een goedemorgen krantje met het weer van deze dag en tips welk uitje je kon gaan doen op deze dag. Lunch kon je ook via briefje invullen voor als je erop uit ging. Een zalig zwembad met prachtige verlichting, badjas bij de receptie. We hebben genoten van de twee bubbelbaden waar je voor 2 euro heerlijk kan genieten van de giga bubbels.

Tja wat kleine minpuntjes...

De tafeltjes en stoeltjes in de eetzaal staan best dicht op elkaar en zo kijk je elkaar

heel snel in het vizier.

Het natte doekje na het eten van de spareribs, wat we ook echt met onze handen hebben gekluift hihi.... ja toch ?? dat was echt veeels te klein. Mag ECHT GROTER !!!

De omgeving is heel saai, jammer, we reden iedere dag naar Winterberg of verder.

Marburg was super gezellig.

Buitengewoon goed: schitterende wandelroutes.

Ben en Suus
20-8-2017

Uitstekende keuken, zeer vriendelijk personeel. Binnenzwembad. Zeer fraaie sauna's en stoomcabine.Tennis en midgetgolf zien er prima uit.Alles zeer goed onderhouden. Bijna jaarlijks wordt er vernieuw. Wij zijn er nu 11 jaar elke zomer geweest. Voldoende mogelijkheden voor langlaufen (eerst klein eindje omhoog gaan) Alpine skiën op 20 kilometer in Winterberg of Willingen 30 kilometer. Wij zagen een ree vanaf ons balkon !

Heel fijn hotel!!

W_Batje
14-8-2017

Fijne ontvangst! Mooie en vooral schone kamer. Zwembad kwam mooi uit ivm slechte weer. Bij arrangement zat ook dineren. Veel afwisseling en erg lekker.Bediening zeer attent en vriendelijk. Ontbijt goed en volop keus. Komen misschien nog wel een terug met mooier weer. Wij hebben geen minpunten. Uitstapjes: Marburg en Winterberg. Er is echter nog veel in de omgeving te bekijken.

Een paar daagjes relaxen

Zussen Starmans
6-8-2017

Vriendelijke ontvangst, mooie en schone kamer. Wij hadden een kamer met terrasje en tuintje, ideaal voor onze hond. Mooi zwembad, bubbelbad en sauna, jammer dat het niet langer 's avonds open blijft, water was vrij koud. Eten is uitstekend, fijne bediening.

Minpunt is de slechte wifi, werkte nauwelijks op onze kamer, iets beter in het restaurant en in de bar, is echt niet meer van deze tijd. We hebben een paar mooie uitstapjes gemaakt in de omgeving, o.a. naar Winterberg en Marburg.

Al met al hebben we een paar relaxte daagjes beleefd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hesborner Kuckuck in Hallenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hesborner Kuckuck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hesborner Kuckuck scoort een 7.94 uit 10 op basis van 511 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: