Hotel Hesborner Kuckucksterstersterster

8.4Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Hallenberg

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Hesborner Kuckuck voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

530 reviews over Hotel Hesborner Kuckuck

• 8Bentum09-02-2020

Top verblijf

Het personeel is erg vriendelijk. Prijs/kwaliteit verhouden top. Leuk dat er een zwembad is! Nette schone kamers. Goed eten en gezellige sfeer.

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 2019
    8Martin24-09-2019

Top hotel

Met een groepje van 30 motor rijders hier van vrijdag middag tot zondag ochtend verbleven. Klein dorpje op kleine afstand van winterberg. In een doodlopende straat. Ontvangst is zeer hartelijk en in het Nederlands , en het personeel is erg aardig. Met een prima keuken, ontbijt en met iedere ochtend keuze aan te geven wat je in de avond wou eten. Bij terugkomst zaterdag middag stonden ze al biertjes te tappen, goede vooruitziende blik 👍 prima bar waar ook Hollandse hapjes te krijgen zijn. Kamers zijn netjes en de bedden liggen prima, ook voor langere mensen. Gezeur dat de kamers te klein zijn wuif ik altijd weg, je ligt er toch maar een paar uurtjes met je ogen dicht. Welnes ben ik niet geweest, maar de verhalen waren dat het er prima uit zag. We gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Pierre en Margriet Munnichs25-08-2019

uitmuntend, goed georganiseerd en schoon hotel.

5 dagen in hotel Hesborner Kuckuck geweest, op Zoover hadden we al vele positieve reacties gelezen, maar de werkelijkheid was nog beter. een pluim voor de mensen die dit hotel runnen. alles was onder controle, zeer netjes en ordelijk. Mooie ruime (comfort) kamer met balkon met mooi uitzicht. voortreffelijke menu's die gepresenteerd werden, hier stond echt een kok met plezier te koken. Ook het ontbijt was prima geregeld. Mooi en goed onderhouden zwembad, sauna's, stoombad en diverse douches. maar bovenal zeer vriendelijk personeel wat zeer opmerkzaam was. de omgeving is ideaal voor te wandelen of fietsen door de dorpjes en bossen. we zijn al in vele van dit soort hotels geweest, maar Hesborner Kuckuck staat aan top.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Ben08-08-2019

Wij zullen niet meer terugkomen.

Verblijf was naar verwachting. Hotel is wel wat afgelegen. Wij hadden een comfortkamer gekozen met balkon. De kamer en badkamer waren prima schoon. Hoofdkussen veel te zacht. Matrassen goed. Wij waren door autopech om 19.40 aangekomen. Hadden de receptie hiervan op de hoogte gesteld. Er werd ons gezegd, dat de keuken tot 20 uur open was. Helaas werd ons geen (aangepaste) maaltijd aangeboden, terwijl er nog mensen zaten te eten in het restaurant. Toch een gebrek aan gastvrijheid. Het ontbijt was voldoende. Werd helaas vanaf half tien niet meer bijgevuld, terwijl er kon worden ontbeten van 8 tot 10 uur.

Gereisd met partner in juli 2019

• 7Ton02-08-2019

Netjes en saai.

Hesborner is een klein dorpje waar niets te doen is. De omgeving is er prachtig en stil. Het hotel is netjes, enigszins saai en kleurloos. De Nederlandse eigenaren doen hun best maar het is allemaal een beetje gekunsteld en de medewerkers lijken er niet veel plezier in te hebben. Het buitenterras is klein en ongezellig. We gaan hier zeker niet nog eens naar toe, ondanks het goede eten.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9EM MethorstVoorneveld25-04-2019

Zeker nog een keer!

Een prima hotel, vriendelijk personeel en heerlijk eten.

Gereisd met partner in april 2019

• 9Janneke15-04-2019

Geweldig, rustgevend en relaxed!

Een heerlijk hotel in een rustige omgeving. Heel vriendelijk personeel, super schone kamer. Ruime welness met zwembad. Het ontbijt en het diner waren erg goed. Zeker een aanrader!!

Gereisd met partner in april 2019

• 9Harry Boerman06-04-2019

Wij gaan zeker weer.

Hotel was exact zoals beschreven. Geweldige accommodatie, culinair hoogstandje, zeer vriendelijk personeel. Hebben zelfs bijgeboekt.

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Patricia10-02-2019

Heerlijk hotel op 20 min. Afstand van de pistes

Wat een heerlijk familiehotel met grote kamers! Een zwembad en sauna is aanwezig, voldoende spelletjes beneden, een fijn e Restaurant en alles op 20 min. Rijden van de pistes van Winterbergen. Riet maakt het helemaal af. Een schat van een vrouw die ons in het Nederlands verwelkomde in de avond en in de ochtend er ook gewoon weer stond voor het ontbijt. Een lieve vrouw die het ons naar de zin wilde maken! Het ontbrak ons aan niets.

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 10S. Herweijer30-01-2019

Heerlijke verwennerij!

Een geweldig mooi en goed hotel in een rustige omgeving. Hier is het hele team voor je aan het zorgen. Heerlijk om hier na een dag skiën in Winterberg naar toe te rijden. Heerlijke culinaire hoogstandjes bij het diner. Super aardig personeel, gemoedelijke sfeer.

Gereisd met partner in januari 2019

47 tips over Hotel Hesborner Kuckuck

• dorien, 26-01-2012

Marburg stad is prachtig!

• Henk, 17-11-2013

Maak eens en wandeling naar de uitzicht toren op de bollenberg

• Femke, 18-02-2014

De bergwandelingen die bij vlak bij het hotel beginnen zijn de moeite waard. Ook de steden Winterberg (ong. op 15 km) en Marburg (45 km) die in de buurt liggen zijn een leuke dagtrip. Op de terugweg zijn wij via de ertsmijnen van Ramsbeck (40 km) terug naar Nederland gereden. Ontzettend leuke ervaring waarbij je met een treintje 1,5 km onder de grond gaat.

8 vragen over Hotel Hesborner Kuckuck

• E.Kroes, 08-07-2019

Bridge

Wanneer wordt er gebridged?

• Karin, 24-07-2017

Kanoën

Weet iemand of je in de buurt van dit hotel kunt kanoën? We zijn beginners dus geen wildwater toestanden. Gr, Karin

• J.van der Klis, 08-09-2016

reserveren Hesborner Kuckuck

Goedemorgen, wij willen graag met een bon van HKV bij jullie verblijven van 10-12 oktober 2016. De kalender geeft nog niets aan, maar vanwege het plannen van vervolg-afspraken moeten we wel op zeer korte termijn weten of dit zou kunnen. Wij zijn eerder in de Kuckuck geweest en dat is prima bevallen !! Hopend op een snelle reactie, J.van der Klis [email protected]

Hotel Hesborner Kuckuck info

• WinkelsCadeauwinkel
  • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages