Hotel Hesborner Kuckuck

Kleine hotelsWeer vandaag4°2°
Hotel Hesborner Kuckuck
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Hesborner Kuckuck voor je op een rij gezet:

Laatste review

Relaxed!

Maria Jacopucci,
1-12-2018

Leuk hotel met Nederlandse eigenaren. Uitgebreid ontbijt (met Champagne!) en lekker avondeten. Het duurt wel even voordat het klaar is, maar dan heb je ook wat. Verder ook een fijne Wellness gedeelte en badjassen zijn daar te leen. Al met al, een geslaagde vakantie!

Kenmerken

515 reviews over Hotel Hesborner Kuckuck in het Nederlands

Relaxed!

Maria Jacopucci,
1-12-2018

fijn hotel in rustige omgeving

Corry en Jan Pel,
4-11-2018

Medewerkers zijn bijzonder vriendelijk. Malburg is een erg interessante historische stad

Goede keuze in het mooie Sauerland

Rob en Marjan,
18-10-2018

Een gezellig en mooi gelegen familiehotel met vriendelijk personeel en een goede prijs / prijs kwaliteit verhouding. Goed georganiseerd en met persoonlijke aandacht. De kamers zijn niet erg ruim maar wel functioneel ingericht.

Heel relaxed !

Trudi,
18-10-2018

Prima hotel! Wij hadden een comfortkamer met extra zitje en meer ruimte (25 m2 i.p.v. 16 m2) geboekt en dat is prima bevallen. Ook een heerlijk restaurant, waar we een prima 3-gangendiner hebben genuttigd. De omgeving is prachtig en er is ook een heerlijk zwembad binnen in het hotel.

Fijn hotel met waar voor je geld

G.Luijten,
1-10-2018

GOED hotel waar je waar voor je geld krijgt. Er valt veel te genieten: het zwembad, de bubbelbaden, de sauna ( 2 stuks ) en de stoommachine. Het ontbijt is geweldig met vers brood en broodjes, gekookte en scrabbled eggs, sappen, koffie en alles wat je maar wensen kunt. De keuken verdient een groot compliment vanwege hun inventieve menu's en de kwaliteit van het eten. Elke dag kun je kiezen uit 3 menu's en ze zijn allemaal even lekker. De bediening aan tafel door Lydia en Miriam is correct, vriendelijk en toch persoonlijk. In één woord geweldig ! Je hebt een vaste tafel met naamkaartje tijdens je verblijf...heel handig......geen gezoek.

Voor herhaling vatbaar.

J.Kodde,
23-7-2018

Hotel dat zijn 4 sterren waar maakt. Jammer van de vliegen die lastig zijn.

Ook voor wild speurders en vogelspotters een pracht plek.

Prima hotel!

Helmut en Anne-Marie,
3-5-2018

Eten is erg goed! Gastvrije medewerkers. Honden zijn welkom. Kamer is groot en schoon. Mooi gebied om te wandelen. Zeker de moeite waard om terug te gaan! Om de natuur in andere jaargetijden te zien.

Super we komen er al 12 jaar.

Ben,
15-4-2018

Personeel kundig en super plezierig.

Sauna 1 "hete" droge en 1 waar je kunt opgieten; beide uitstekend.

Stoombad super hygiënisch. Wellness deel doet prettig aan.

Royaal goed verwarmd binnenzwembad.

Voor kinderen weinig te beleven.

Unieke wandelmogelijkheden kaarten gratis te leen. Golfbanen in de omgeving. Eigen minigolf en tennisbaan.

Iedere dag weer relaxen na skiën in Winterberg

Fam. Herweijer,
28-1-2018

Een uitstekend team van mensen die er alles voor doen om je verblijf tot geweldige belevenis te maken. Uitstekende accommodatie, rust en heerlijke maaltijden.

's-Morgens bij het heerlijke ontbijt al weten wat je 's-avonds gaat eten, geeft een heerlijk gevoel na een inspannende dag in Willingen of Winterberg.

Heel erg goed!

Tjitske,
19-10-2017

Vriendelijke en persoonlijke benadering. Kamer was groot en zeer schoon, rustig, groot balkon. Het ontbijt was goed en het diner geweldig!

3 sauna's, solarium, zwembad, schone handdoeken aanwezig.

Heerlijk rustige ligging in wandel gebied. Wil je verder weg heb je een auto nodig.

En de prijs was heel goedkoop, echt complimenten!

Als ik dan een verbeter puntje mag noemen : de hoofd kussens, die waren erg slap maar dat mocht de pret niet drukken.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hesborner Kuckuck in Hallenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hesborner Kuckuck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.