Pension Haus Schnorbus

Pension Haus Schnorbus
7,9

6 tips over Pension Haus Schnorbus

R.v.S., 12-9-2017

Aanraders in de omgeving, Edersee met Schloss waldeck, Willingen/Winterberg, Frankenberg, Schloss Friedenstein .

Kijk vooraf op de diverse websites voor info in het pension is niet veel voorhanden wel krijg je een wandel/Fietskaart uitgereikt.

Er is Wifi echter heel zwak valt om de haverklap uit.

goele, 11-4-2015
ideaal voor mooie wandelingen te maken
Robert S., 22-3-2015
Ga naar Hallenberg, bezoek Frankenberg of maak een uitstapje naar Marburg. Wandel door het Liesedal naar Winterberg.

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Schnorbus voor je op een rij gezet:

Barbara, 8-8-2014
    Attraktiepark Fort Fun in de buurt, erg leuk!
    Lgitmans, 25-7-2014

Brillon is een leuk stadje, en Winterberg ook.

Je kunt er ook heerlijke wandelingen maken, maar het staat het Sauerland om bekend.

H. Duyster, 14-10-2013
    Qua omgeving in de herst is het helemaal geweldig. Wat een prachtige omgeving om in te wandelen en te rijden.

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Schnorbus voor je op een rij gezet:

Onze bezoekers bekeken ook: