Pension Haus Schnorbus

24 reviews over Pension Haus Schnorbus in het Nederlands

Nooit meer

Angela
9-9-2018

Het hotel was echt smerig. Toen we onze kamer in kwamen rook je de urine lucht van de badkamer die duidelijk niet schoongemaakt gemaakt was. De wc was geprepareerd met ducktape.Het bed was aan een kant nat....en het eten was ook helaas niet om over naar huis te schrijven. Er werd bij aankomst een wandelkaart gegeven en bij vertrek krijg je te horen dat de kaart 4 euro kost. We hadden een weekend geboekt maar zijn na een dag naar een ander hotel gegaan.

Niet meer naar toe!! Ook al was het goedkoop.

hans luckers
9-9-2018

Prima plek om te wandelen en fietsen.

Kamer was smoezelig en verouderd.

Eten was ronduit slecht.

Goed voor paar rustige dagen.

Mat Maesen
11-8-2018

Vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit is goed.

Plaatsje Hallenberg stelt niets voor.

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Schnorbus voor je op een rij gezet:

Redelijke huisvesting, eten prima..

R.v.S.
12-9-2017

Het is dus een pension, zelf je zeep, shampoo washandje etc meenemen, kamer is oudbollig maar schoon we hadden een kamer (9) op de 2e verdieping met krakende schuine vloeren maar met 2 toiletten en een inloopdouche tv op de kamer had alleen Duitse zenders, pension ligt wat afgelegen maar voor wandel en fietstochten zijn er veel mogelijkheden in de omgeving.

Wij troffen het niet met het weer maar hebben toch veel bezienswaardigheden met de auto in de omgeving bezocht.

Het eten is prima de 2 broers die het pension lijden komen een beetje vreemd over maar zijn zeer behulpzaam.

Al met al zijn we best tevreden.

Heerlijk relaxed

Fam. Boogaard
22-6-2017

Nadat ons weekendje weg bij een ander adres opeens geannuleerd werd, hebben we iets in de buurt gezocht. We kwamen uit bij Pension Schnorbus. Dit leek ons wel wat dus meteen geboekt.

Hierna lazen we wat reviews en dachten we, waar komen we nu terecht, maar dat viel alles mee.

Schone kamer, een prima bed en prima eten, meer heb je niet nodig voor een weekendje weg. Oke, het is wat back to the sixties maar dat was voor ons geen probleem.

Het is er wel rustig maar er zijn voldoende leuke uitstapjes in de buurt en een uitgebreid wandelnetwerk waar je dagen zoet bent.

`s Avonds lekker met een biertje op het terras of in het café, wat wil je nog meer.

Nostalgie met gastvrijheid

gravesteynenco
21-1-2017

Schnorbus ligt aan de dorpsstraat. 2 Broers op leeftijd bestieren het pension. Prijs-kwaliteit ok. Kamers netjes en ruim. Zo jaren 70. Echte donzen dekbedden. Eten eenvoudig maar goed en vers. In de ochtend ontbijt buffet.

15 km van Winterberg voor het vertier.

Terug in de tijd maar top!

Fam van Santen
11-10-2016

Moesten even slikken toen we binnen kwamen want het interieur was echt 40 jaar terug in de tijd! Maar het was top. Ontvangen door de eigenaar. Kamers ( wij hadden een appartement), zeer schoon. Appartement ligt t.o. het hoofdgebouw. Ontbijt en diner eenvoudig maar goed verzorgd.Bij aankomst krijg je de wi-fi code. Met een kwartier in Winterberg. Een wandelkaart te leen gekregen.. Hotel ligt heel rustig. Wel aan een weg maar weinig last van verkeer. Weet niet hoe het in het hoogseizoen is maar is een heel stil hotel. Hou je van meer drukte moet je echt naar Winterberg of Willingen.

Zeer aangenaam verblijf beleefd.

Anne Marie
26-9-2016

Pension Schnorbus is een echt familiebedrijf. De bediening wordt verzorgd door de oudste broer, de jongere is de kok, zelfs de moeder van 90 jaar helpt bij de afwas! Er is ook een café waar je lekker kunt nakaarten. De omgeving is gewoon heerlijk om grote wandelingen te doen, die allemaal prima aangeduid zijn. Je hoeft je auto niet meer van de parking weg te halen, want al die wandelingen beginnen binnen stapafstand. Het hele pension is typisch Duits. Je vindt er veel handwerk en zelfs de geur doet wat aan Kerstmis denken. De kamers zijn niet bepaald hiep, maar wel verzorgd en schoon. Als wij er waren, was het er rustig. Wel ligt het gebouw aan een verbindingsstraat die druk bereden wordt. Het ontbijt is rijk, met een gekookt eitje, vlees en verschillende soorten kaas en zoetigheden. Het avondeten biedt je soep, een hoofdschotel, die wel typisch Duitse kost zal zijn, en een dessertje. Een prima prijs-kwaliteit verhouding! De familie Schnorbus zou alles doen wat maar mogelijk is, om je verblijf in goede banen te leiden. Een daguitstap naar Marburg is een echte aanrader! De kans is groot dat we in het voorjaar nog eens richting Pension Schnorbus rijden! Anne Marie

Verschueren Monique
12-9-2016

Lekker en genoeg eten

Heel vriendelijke en behulpzame mensen

Krakende proper

Gezellig terrasje

Prachtige uitstappen maar wel ver Edersee zeker de moeite waard

Komen zeker nog terug

Stallaert - Verschueren
5-9-2016

Wie gaat voor 'luxe' en modern is hier niet op z'n plaats

Wel schone en ruime kamers en alles aanwezig wat moet

Ontbijt met lekkere warm 'afgebakken' broodjes en keuze uit brood

Voldoende keuze beleg voor het ontbijt

Ook heerlijk gegeten s'avonds.

Heel vriendelijke en gedienstige mensen die het zeker naar je zin willen maken.

Als ik dan toch zou moeten muggenziften, is dat er geen yoghurt aanwezig was bij het ontbijt.

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Schnorbus voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus Schnorbus in Hallenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus Schnorbus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.