Pension Haus Schnorbus

Pension
Pension Haus Schnorbus
7,9

21 reviews over Pension Haus Schnorbus in het Nederlands

Redelijke huisvesting, eten prima..

R.v.S.
12-9-2017

Het is dus een pension, zelf je zeep, shampoo washandje etc meenemen, kamer is oudbollig maar schoon we hadden een kamer (9) op de 2e verdieping met krakende schuine vloeren maar met 2 toiletten en een inloopdouche tv op de kamer had alleen Duitse zenders, pension ligt wat afgelegen maar voor wandel en fietstochten zijn er veel mogelijkheden in de omgeving.

Wij troffen het niet met het weer maar hebben toch veel bezienswaardigheden met de auto in de omgeving bezocht.

Het eten is prima de 2 broers die het pension lijden komen een beetje vreemd over maar zijn zeer behulpzaam.

Al met al zijn we best tevreden.

Heerlijk relaxed

Fam. Boogaard
22-6-2017

Nadat ons weekendje weg bij een ander adres opeens geannuleerd werd, hebben we iets in de buurt gezocht. We kwamen uit bij Pension Schnorbus. Dit leek ons wel wat dus meteen geboekt.

Hierna lazen we wat reviews en dachten we, waar komen we nu terecht, maar dat viel alles mee.

Schone kamer, een prima bed en prima eten, meer heb je niet nodig voor een weekendje weg. Oke, het is wat back to the sixties maar dat was voor ons geen probleem.

Het is er wel rustig maar er zijn voldoende leuke uitstapjes in de buurt en een uitgebreid wandelnetwerk waar je dagen zoet bent.

`s Avonds lekker met een biertje op het terras of in het café, wat wil je nog meer.

Nostalgie met gastvrijheid

gravesteynenco
21-1-2017

Schnorbus ligt aan de dorpsstraat. 2 Broers op leeftijd bestieren het pension. Prijs-kwaliteit ok. Kamers netjes en ruim. Zo jaren 70. Echte donzen dekbedden. Eten eenvoudig maar goed en vers. In de ochtend ontbijt buffet.

15 km van Winterberg voor het vertier.

Oude reviews (archief)

Terug in de tijd maar top!

Fam van Santen
    11-10-2016

Moesten even slikken toen we binnen kwamen want het interieur was echt 40 jaar terug in de tijd! Maar het was top. Ontvangen door de eigenaar. Kamers ( wij hadden een appartement), zeer schoon. Appartement ligt t.o. het hoofdgebouw. Ontbijt en diner eenvoudig maar goed verzorgd.Bij aankomst krijg je de wi-fi code. Met een kwartier in Winterberg. Een wandelkaart te leen gekregen.. Hotel ligt heel rustig. Wel aan een weg maar weinig last van verkeer. Weet niet hoe het in het hoogseizoen is maar is een heel stil hotel. Hou je van meer drukte moet je echt naar Winterberg of Willingen.

Zeer aangenaam verblijf beleefd.

Anne Marie
    26-9-2016

Pension Schnorbus is een echt familiebedrijf. De bediening wordt verzorgd door de oudste broer, de jongere is de kok, zelfs de moeder van 90 jaar helpt bij de afwas! Er is ook een café waar je lekker kunt nakaarten. De omgeving is gewoon heerlijk om grote wandelingen te doen, die allemaal prima aangeduid zijn. Je hoeft je auto niet meer van de parking weg te halen, want al die wandelingen beginnen binnen stapafstand. Het hele pension is typisch Duits. Je vindt er veel handwerk en zelfs de geur doet wat aan Kerstmis denken. De kamers zijn niet bepaald hiep, maar wel verzorgd en schoon. Als wij er waren, was het er rustig. Wel ligt het gebouw aan een verbindingsstraat die druk bereden wordt. Het ontbijt is rijk, met een gekookt eitje, vlees en verschillende soorten kaas en zoetigheden. Het avondeten biedt je soep, een hoofdschotel, die wel typisch Duitse kost zal zijn, en een dessertje. Een prima prijs-kwaliteit verhouding! De familie Schnorbus zou alles doen wat maar mogelijk is, om je verblijf in goede banen te leiden. Een daguitstap naar Marburg is een echte aanrader! De kans is groot dat we in het voorjaar nog eens richting Pension Schnorbus rijden! Anne Marie

Verschueren Monique
    12-9-2016

Lekker en genoeg eten

Heel vriendelijke en behulpzame mensen

Krakende proper

Gezellig terrasje

Prachtige uitstappen maar wel ver Edersee zeker de moeite waard

Komen zeker nog terug

Stallaert - Verschueren
    5-9-2016

Wie gaat voor 'luxe' en modern is hier niet op z'n plaats

Wel schone en ruime kamers en alles aanwezig wat moet

Ontbijt met lekkere warm 'afgebakken' broodjes en keuze uit brood

Voldoende keuze beleg voor het ontbijt

Ook heerlijk gegeten s'avonds.

Heel vriendelijke en gedienstige mensen die het zeker naar je zin willen maken.

Als ik dan toch zou moeten muggenziften, is dat er geen yoghurt aanwezig was bij het ontbijt.

Vriendelijk, eenvoudig en goed.

Sandra
    16-3-2016

Op het laatste moment een weekendje skiën in Winterberd. Vanuit dit verblijf 15 min rijden. Apartement zat tegenover het hotel waar het ontbijt werd geserveerd. Wat overigens keurig verzorgd was.

Appartement was schoon en netjes. 2 bedden in 1 slaapkamer en 2 bedden in de woonkamer. Maar aangezien we er toch alleen maar wat zaten en sliepen was dat voor ons prima. Douche was ook keurig. Moesten wel 3 trappen op naar ons appartement maar voor ons ook geen probleem.

Kortom wij waren tevreden en hebben oude meneer Schnorbach beloofd dit op zoover te zetten. :)

gemoedelijk!

Jocelyn
    28-2-2016

Haus Schnorbus is een gemoedelijk typische duits pension / hotel. Alles is sterk verouderd maar dat past er helemaal bij. Wat veel belangrijker is dat het lekker schoon is. We hebben hier 2 dagen verbleven en ook ontbijt en diner genuttigd. Ontbijt was basic maar prima met verse broodjes en vleeswaren / kaas etc. Avond eten was prima. Redelijk veel keus. Niet duur. Alleen wel aan de zoute kant. Verder zijn de prijzen prima. Heel vriendelijk personeel die graag een praatje maakt en hard voor je werken om het naar je zin te maken. Prima prijs kwaliteit. We komen vast nog een keer terug.

Geweldig

Anneke
    23-7-2015

Schoon appartement, met fijne dekbedden. Het personeel is zeer vriendelijk en werkt hard om het naar je zin te maken. Het eten is super lekker.

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Schnorbus voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus Schnorbus in Hallenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus Schnorbus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Haus Schnorbus scoort een 7.86 uit 10 op basis van 22 reviews.