Vakantiehuis Haus Auf der Trambach

VakantiehuisWeer vandaag14°8°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Auf der Trambach voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiehuis Haus Auf der Trambach

einmal Hallenberg und nie wieder!

Raaymakers
13-12-2008

Das Haus sieht groß und geräumig von aussen aus, die Räume aber in der "Ferienwohnung" sind winzig!

Es gibt dort absolunt nichts in der Nähe zu unternehmen, die Vermieterin ist sehr launisch und ihr Lebengefährte spricht nicht mit einem sondern sieht einen nur mürrisch an.

So haben wir uns unsere Ferien nicht vorgestellt!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus Auf der Trambach in Hallenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus Auf der Trambach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Haus Auf der Trambach scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.