Vakantiehuis Berghütte Hallenberg

Vakantiehuis
Weer vandaag21°

1 review over Vakantiehuis Berghütte Hallenberg in het Nederlands

Super fijn huis in een mooie omgeving

Miriam
7-2-2015

Het huis was perfect voor ons! Iedereen was erg enthousiast over de ruimte, aantal badkamers en slaapkamers. Er waren voldoende handdoeken, het was schoon, netjes en we konden alles vinden wat we nodig hadden. We hebben het er erg goed naar onze zin gehad en zijn erg blij dat wij dit konden gebruiken.

Gereisd Met vrienden in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Berghütte Hallenberg

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Berghütte Hallenberg in Hallenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Berghütte Hallenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.