Hotel Am Steinschab

Hotel Am Steinschab
8,1

38 tips over Hotel Am Steinschab

Petra Bol, 17-5-2015
De stad Marburg is een must voor iedereen om een keer naar toe te gaan.
Carla, 20-2-2015
Vanuit dit hotel sta je met 15 minuten in Winterberg.
Carmen Schroder, 11-2-2015
Loop eens de berg achter het hotel op. Prachtig uitzicht!

We hebben een aantal aanbieders voor Am Steinschab voor je op een rij gezet:

Hester Boer, 10-2-2015
    Het skigebied bij Zuschen is erg leuk voor jong en oud en vele malen minder druk dan Winterberg.
    Gerard Overdijk, 14-11-2014

Wij werden door de eigenaars aangeraden om naar het stadje Marburg te gaan.

Een prachtig middeleeuws stadje en zeker een aanrader.

fiona, 18-10-2014
    de eigenaren zijn super aardige mensen ,, ze hebben het hotel overgenomen in april 2014. de kamers zijn brandschoon en de bedden liggen heerlijk,, vooral als je rugpatienten bent zoals wij is dit een groot pluspunt. de bar is supergezellig en als je het gezellig houdt doet de eigenaar ook niet moeilijk en houdt hij de bar nog een paar uurtjes open al met al een fijn vertoeven met een super ontbijt en een lekker diner in drie gangen we komen graag een keer terug

cathenpeet, 5-10-2014
    ga eens in het middeleeuwse stadje Marburg kijken,zeker de moeite waard.
    fam abels, 8-9-2014
    trek je wandelschoenen en oude broek aan en klim de berg eens op. wat een ervaring en wat een uitzicht. Onze 3jarige vond het geweldig!
    Marlies en David Meijer du Jardin, 23-8-2014
    Liggend in een mooi gebied, directe wandel, nordic walcing en fiets routes in de buurt.
    Bruno, 19-8-2014
    Zoek een andere uitdaging als je dit werk niet graag doet!

We hebben een aantal aanbieders voor Am Steinschab voor je op een rij gezet: