Hotel Mercure Hagen

Steeds weer

ROBINAR
28-8-2010

Een maand geleden waren we in dit hotel en we zijn nu weer 5 dagen geweest
Als de gezondheid het toe laat gaan we over een maand weer Alles is gewoon prima de prijs is echt weinig als je ziet wat je eet en drinkt.
Een aanrader.

Zeker goed bevallen

Peter en Helene
24-8-2010

Hotel Mercure Hagen is een prima Hotel. eten is goed, bediening is goed. Alleen liepen er tijdens de maaltijdgen een paar zeer ZURE dames rond. waar dus geen lachje vanaf kon en bovendien zo gauw je je laatste hap naar binnen had je bord onder je neus vandaan haalden. Dat vond ik dus minder leuk. Kijk ze kunnen er niks aan doen hoe ze eruit zien. Maar met verbeten gezichten rondlopen op zoek naar borden dat werkt ook niet. Verder hebben we het goed naar onze zin gehad. Wij zijn zaterdag naar de Mohnesee geweest en daar een bijzondere boottocht gemaakt met 2 boten. Mooie omgeving. Stad Haagen zelf is heel erg druk. En.....er is in het hotel een prima zwembad, alleende trap is heel gevaarlijk voor iemand met een handicap. Ook omdat de trap erg in beweging was. Maar voor de rest zeker een aanrader

Gereisd met partner in augustus 2010

geweldig voor een weekend!

Fam. Willems
18-8-2010

Wij vonden een weekend lang genoeg! Jammer dat ze niet voorbereid zijn op gezinnen met kinderen. Niet met het eten, en evt met een speelgelegenheid. dat vonden we erg jammer!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

gewoon heerlijk

vd sanden
11-8-2010

wij zijn net terug ,en hebben 3 fijne dagen gehad.het eten was goed en ook de kamers waren prima.een minpuntje was de dunne hoofdkussens,daardoor niet goed geslapen.verder een prima hotel.

Gereisd met partner in Sun Aug 08 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastisch

lenie otter
26-7-2010

heerlijk genoten erg verwent , avond eten erg goed ,ontbijt erg goed, goed verzorgende kamers,erg netjes, vooral de badkamer,zeer mooi,vriendelijk bij de receptie, ja wij hebben genoten in dit hotel

mercure-standaard??

fred.grauwmans
25-7-2010

zakenhotel aan de rand van hagen aan drukke doorgangsweg naast Stadthalle waar tijdens ons verblijf geen muziek was. We boekten bij touroperator een 2 pers.arrangement dat wasl All Inclusive werd aangeboden. Dit bleek een misplaatste omschrijving. Tijdens het eten tussen 18 - 20.30 was bier,fris,wijn inbegrepen ,in de eetzaal. Als je een stap buiten de deur zette in deze tijdspanne en bv op het buitenterras ging zitten moest je betalen. Internet gratis en een luchpakketje ( 1 broodje,appelsapkartonnetje en een appel) hotel heeft zwembad en een (druk gebruikt) mini tafeltennis tafeltje ( 40 x 60 cm) Bediening bij bar en in het restaurant maakte je niet echt vrolijk. Receptinoistes waren wel vriendelijk en gaven alle gewenste informatie

Een fantastische vacantie

Arnold Polet
25-7-2010

Een prima hotel.
Prijs kwaliteits verhouding uitstekend.
Wij gaan zeker nog een keer.
Arnold en Ina Polet

Leuk weekend gehad!

D. de baat
19-7-2010

Hotel Mercure is ons prima bevallen, het was een leuk weekendje uit. Personeel was erg vriendelijk, eten was heerlijk en ontbijt was geweldig! Lekker gezwommen in het zwembad en omdat we een ventilator hadden meegenomen was het op de kamer ook prima. Binnenstad gezellig en op een paar minuten lopen van het hotel.

Gereisd met partner in Fri Jul 16 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

goed en verzorgd

fam.leeninga
18-7-2010

wij zijn met een aanbieding van TO naar dit hotel geweest. het was al incl en we kregen daar waar voor ons geld. het eten was prima en we vonden het ook heel schoon in onze kamer. een minpuntje (wat ik al vaker heb gelezen) is dat er geen airco op de kamers zijn. was heel warm maar gelukkig kregen we een waaier tot onze beschikking en dat maakte het slapen wat aangenamer. personeel was vriendelijk maar wij vonden ook dat je bord te snel werd weggehaald.

Gereisd met partner in Fri Jul 16 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Inderdaad nooit meer

Th. Bos
9-7-2010

Kamer was smerig vlokken stof overal langs de plinten, smerige kringen in de stoelen, vloerbedekking was te smerig om aan te zien, op raam kon niet gesloten worden. Badkamer hebben ze ooit wel eens schoongemaakt. Om een andere kamer gevraagd doch daar was geen sprake van. Na twee nachten, van de in totaal 6 nachten, weg gegaan. KOM DAAR NOOIT MEER.

Gereisd met partner in Mon Jun 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• RokenToegestaan

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingOpen haard
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Hagen in Hagen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Hagen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.