Hotel Mercure Hagen

93 reviews over Hotel Mercure Hagen in het Nederlands

goed

Veronique
9-9-2012

Betalende parking. Bar duur. Verder mooie kamer, groot bed, negatief was geen frigo of minibar. Ontbijtbuffet heel goed en avondbuffet goed.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voor herhaling vatbaar

Johan Carlens
26-10-2011

Knap in de rotsen gebouwd hotel. Een van de betere Mercures waar wij al geweest zijn. Mooie kamers met gratis wifi en digitale TV ontvangst (hier mogen veel Mercure hotels een voorbeeld aan nemen). Sauna en zwembad zijn ook prima. Restaurant en bar zijn een beetje prijzig maar ok. Voor ons was de leuke rokerslounge meegenomen. Enig minpuntje was het ontbijt wat wel lekker was maar in het weekend een beetje onderbemand van personeel blijkbaar. Wij moesten zelf een tafel afruimen om te kunnen ontbijten en het bijvullen verliep ook maar stroef. Maar kom, dat was ook al het ergste niet. Voor ons dus een aanrader, wij komen er zeker graag terug.

Gereisd Met partner in oktober 2011

Goede plek voor uitstapjes

E. Vos
18-9-2011

Hagen hotel heeft de kamers gerenoveerd. Prima, stijlvolle en moderne kamers. Voor het parkeren moet wel worden betaald. Binnenstad met heel veel winkels is op loopafstand ( 10-15 min). Het onbijt en diner zijn uitstekend met veel keus en prima bediening.

Gereisd Met partner in Tue Sep 13 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Verassend goede uitvalsbasis

Kees
20-8-2011

Voor uitstapjes met eigen auto is het hele Sauerland makkelijk vanuit deze plek te doen. Goed hotel met zwembad, sauna, solarium, restaurant. Halfpension is ons goed bevallen. Vriendelijk en behulpzaam personeel!

Gereisd Met partner in augustus 2011

Niet meer

Bol
10-1-2011

Het hotel is goed. De plaats Hagen ook. We komen hier al 15 jaar, maar na het invoeren van een parkeertarief van 9 euro per dag, gaan we iets anders zoeken.

Gereisd Met partner in december 2010

Goed hotel, als je kijkt naar de prijs

W. hankel
28-11-2010

Mercure Hotel Hagen, prima uitgangspunt om NR Westfalen te verkennen. kamers klein,wel compleet. Personeel vriendelijk, ontbijtbuffet zeer goed. Parkeren: Tip, laat je kaartje activeren bij de receptie voor 8 euro per dag, onbeperkt in-uitrijden. Zwembad: aardig, soms blote mensen op weg naar de sauna! Trap in zwembad gebrekkig. In het algemeen: leuk hotel

Gereisd Met partner in november 2010

Niet meer

familie
18-10-2010

Een groot minpunt was afgelopen weekend dat er in de stadthalle iets te doen was voor jongeren. Om 5 uur 's morgens veel overlast van deze luidruchtige jongeren. "s morgens kapotte flessen voor de entree. De parkeerplaats die bij het hotel hoort was ook door deze jongeren in beslag genomen, niet alleen voor de auto's maar ook om te drinken. Advies: als je zo'n weekend boekt die door TO is aangeboden controleer eerst of er in de "stadthalle" iets te doen is.

Gereisd Met vrienden in oktober 2010

Leuk voor een keertje

D. Kerkhoff
17-10-2010

4 sterren? Nou dan moeten ze toch wat meer op orde brengen. Leuk zwembadje. Jammer dat de infraroodsauna het niet deed. Jammer dat de zonnebank het niet deed. Jammer dat we de ene dag wel een douchegordijn hadden, de andere dag niet meer. Jammer dat als je de gordijnen dicht doet, het niet echt past. Jammer dat het ontbijt echt zalig en ontzettend uitgebreid is, maar het avondbuffet niet je van het was. Heel weinig keus en zo buitengewoon dat het lang niet voor iedereen te eten is. Rolmops met pompoenvulling.Koolraap? Mmmh, niet ieders smaak denk ik. Het is een echt zakenhotel. Helaas is er geen bal te beleven. Hagen is echter een leuke stad en het centrum is op 10 minuutjes lopen.

Gereisd Met partner in Fri Oct 15 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

voor een keer wel leuk

Marga
17-10-2010

leuk hotel, maar geen eigen parkeerplaatsen en dat is zeker een min als er in de Stadshalle iets te doen is!!! vriendelijk personeel. redelijk schone kamers alleen is het aan teraden om aantegeven dat je een niet roken kamer wil. (op onze kamer stond een volle asbak in de badkamer)

Gereisd Met partner in oktober 2010

Prima hotel voor paar dagen weg

Wouter Witte
2-9-2010

Afstand tot centrum ca. 15 minuten. Goede (gratis) parkeergelegenheid.

Gereisd Met vrienden in Fri Apr 09 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• RokenToegestaan

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Hagen in Hagen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Hagen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.