Hotel Mercure Hagen

Hotel Mercure Hagen
7,9

93 reviews over Hotel Mercure Hagen in het Nederlands

Zakelijk; goed eten en prima service

srebrek
17-10-2014

Het Mercure-hotel is een standaard 'zakenhotel', met goede kamers; een prima ontbijt en een goed dinerbuffet. De ligging is vrij centraal ten opzichte van het centrum van Hagen, Vlak naast het hotel ligt de Stadhalle van Hagen. Een evenementengebouw waar we de eerste dagen geen last van gehad hebben. Op de vrijdag, zaterdag en zondag vond er een 'LAN-weekend' plaats waar 650 computernerds onafgebroken met elkaar 'computerden'. Dat gaf geluidsoverlast tot in de vroege uurtjes. De bediening en de receptie waren zakelijk maar prima. De stad Hagen is een grauwe industriestad met weinig uitstraling. Het Freilichtmuseum is de moeite van een bezoek zeker waard.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

Goed hotel voor verblijf in Sauerland

Joop
11-8-2014

Een mooie basis voor een verblijf in Sauerland

Gereisd met partner in augustus 2014

Uitstekend hotel voor een paar dagen Sauerland

Joop Kreeft
11-8-2014

Naar aanleiding van een aanbieder aanbieding 4 dagen in dit hotel geweest. Goede service, goed opgeleid personeel en een uitstekende keuken. Een klein minpuntje is toch wel dat er geen airconditioner op de kamer was. Kortom een uitstekend hotel.

Gereisd met partner in Fri Aug 08 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voor 2 nachten best redelijk

Jaap
4-8-2014

Hotel Mercure in Hagen. Ontvangst was vriendelijk. Kamers zijn klein met slechts een stoel. Raam kan wel open maar is erg klein waardoor kamer donker. Geen airco wel waterkoker. WiFi doet het prima. Sauna erg bescheiden, wel nieuw. Ontbijt redelijk. Bruine broodjes zijn snel op. Avondeten in buffetvorm. Meestal vlees en vis. Als vegetariër kom je matig aan je trekken. Diverse wijnen op de kaart maar het personeel kent ze niet en is onbekwaam. Je moet afwachten wat je krijgt.

Gereisd met partner in Thu Jul 31 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

GOED HOTEL VOOR EEN PAAR DAGEN

Jaleca
30-1-2014

Mercure hotel op loop afstand van de binnenstad Waren nog aan het werk met renovatie Goed gevarieerd ontbijt.Diner dik in orde Overdekte parkeerplaats Behulpzaam personeel Enige naddel is dat er een airco op de kamers ontbreekt

Gereisd met vrienden in januari 2014

Schandaal !!!

Johan
17-12-2013

Het hotel was een bouwwerf en de hele dag werd er geboord en geklopt, de sauna was buiten dienst en in de kamer kreeg je hoofdpijn van het lawaai (minstens 100 decibel). Hoe durft een hotel kamers verhuren waar verblijven letterlijk pijn doet aan de oren? Onbegrijpelijk dus, ons hele weekend naar de maan! Over de le club Accor Card wisten ze blijkbaar ook niks. Zaterdagnacht lawaaierige dronken gasten op onze gang en op zondagavond was bar en restaurant gesloten, ook weeral zonder aankondiging, een schande. Van het goede wat ik 2 jaar geleden geschreven heb blijft niks over, als je een kwartier voor sluitingstijd gaat ontbijten is bijna alles op, ze kunnen niet snel genoeg met opruimen beginnen. Voor ons dus voorlopig geen Mercure Hagen meer want ons 'leuk ontspannend weekendje' zomaar verknoeien door incompetentie kan echt niet. Wij verblijven minstens 60 nachten per jaar in een Accor hotel maar dit was ongezien. Bij de afrekening kon er zelfs geen verontschuldiging af. Spijtig!

Gereisd met partner in december 2013

Prima hotel

Gerda Pouwels
15-8-2013

Hotel Mercure Hagen is een prima hotel op loopafstand van het aantrekkelijke centrum van Hagen. Zeer goed en uitgebreid ontbijtbuffet. Kamers zijn recent gemoderniseerd en zien er fris uit. Goede service en vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in Wed Aug 07 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel

Danielle
13-6-2013

Als ik de reacties hieronder lees en de foto's zie, is het hotel flink gerenoveerd. In mei hier enkele dagen verbleven. Het was erg rustig qua gasten en daardoor hadden wij niet elke avond een buffet maar a la carte diner. Hier was de keuze beperkt maar overal het algemeen prima. Soms een beetje te bijzonder, maar er zit altijd wel iets bij dat je lust. Restaurant is licht en met chique uitstraling. Ontbijt lekker en goed geregeld. Kamers prima in orde, modern ingericht (met donker hout), ruim genoeg voor twee en schoon. Personeel erg vriendelijk, zowel in restaurant als aan de balie. Hagen zelf is een gezellig stadje waar je leuk kunt winkelen en waar gezellige terrasjes zijn en op loopafstand van het hotel. In de verdere omgeving is niet bijzonder veel te beleven. Wel vlakbij Dortmund.

Gereisd met vrienden in mei 2013

Een van de betere Mercures! Fijn voor een weekendje weg of voor een bezoek aan de uitgebreide kerstmarkt van Hagen. Niet erg grote maar wel goede en nette kamers met gratis WiFi en digitale TV. Ontbijt en diner zijn zonder meer goed. Als er voldoende gasten zijn is het diner in buffetvorm, zo niet dan is er een keuze uit twee hoofdgerechten. Op het moment dat wij er waren (december 2012) waren de parkeerkosten (op de eigen parkeerplaats van het hotel) 5 Euro per dag. Als je telkens als je er met de auto opuit wilt bij de receptie je parkeerkaartje laat 'updaten' hoef je niet iedere keer een nieuw kaartje te trekken en opnieuw te betalen. Betaling van de parkeerkosten gebeurt bij vertrek uit het hotel. Ja, een wijntje kost een paar centen, maar als het hotel het zou moeten hebben van het bedrag dat de touroperator aan het hotel betaalt (= de door jou betaalde prijs minus het aandeel van de touroperator) kunnen ze de tent beter sluiten. Trouwens, mooie kerstmarkt in Hagen!

Gereisd met partner in december 2012

ontspannen

Anne
22-10-2012

standaard hotel, redelijk dicht bij centrum, nieuwe fitness ruimte, leuk terras, alleen in weekend dinerbuffet, doordeweek keuze uit 2 menu's

Gereisd met partner in januari 2012

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Hagen in Hagen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Hagen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.