Hotel Mercure Hagen

Hotel Mercure Hagen
7,9

7 tips over Hotel Mercure Hagen

els, 4-12-2014
Ik zou vragen om kamers die niet bij de centrale hal liggen.
Joop, 11-8-2014
Uitstekend hotel alleen jammer dat er geen airco op de kamer is/was.
Joop Kreeft, 11-8-2014
Een goed adres om een paar dagen het Sauerland te bezoeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Hagen voor je op een rij gezet:

Jaap, 4-8-2014
Op 150 meter richting centrum zijn een aantal restaurantjes in een oud fabriekscomplex. Het centrum van hagen ligt op 15 minuten lopen. Winkelcentrum is groot en heeft alle bekende winkels zelfs een Hema. Het is er vies.
Gerda Pouwels, 15-8-2013
Achter het hotel is een leuke korte wandelroute het bos in.
R., 8-12-2012
Bezoek vooral de kerstmarkt in Hagen. Van eind november tot de kerst, veel kramen, een reuzeglijbaan voor de kinderen, en een reuzerad. Beregezellig!

Cees en Kees, 1-9-2009

Niet vergeten de Biggesee te bezoeken. Een prachtig meer waar je een rondvaart kunt maken van twee uur en/of kunt waterfietsen of roeien. Erg leuke sfeer en mooie omgeving.

Ook erg leuk: Maak eens een treinreis van Hagen naar Lüdenscheid. Je komt dan door een prachtig dal en hebt een mooi uitzicht op het natuurschoon. Ook de eindbestemming, Lüdenscheid dus, is een aardig plaatsje waar je leuk kunt winkelen en in de omgeving mooi kunt wandelen.

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Hagen voor je op een rij gezet: