Hotel Mercure Hagen ****

Review geschreven door J & E

Prima verblijf

J & E
8-9-2017

Wilden er eventjes tussen uit en vonden Hagen wel een goede locatie om ook de omgeving te verkennen en kwamen uit op Mercure Hotel. Hotel is prima gelegen, betaalde parkeerplaats € 5,00 p.dag en op loopafstand van centrum. Hadden HP geboekt zodat wij niet hoefden te zoeken naar restaurants. gemak dient de mens. Elke avond kiezen uit 3 gerechten en moet zeggen eten was prima. Laatste dag buffet, maar keus was nogal beperkt maar kwam misschien omdat er niet zoveel mensen waren. Wat jammer is voor 4+ hotel zijn: geen kluisje op kamer en minibar. Wel koffie en thee faciliteiten. Kamer was prima, badkamer wat aan de kleine kant. Personeel was uiterst vriendelijk zowel aan de receptie als tijdens ontbijt en diner, dus niets te klagen.Hagen zelf biedt niet veel maar trokken er wel elke dag op uit, wel met de auto want fietsen aldaar is een crime.

Gereisd met partner in augustus 2017