Hotel Mercure Hagen

93 reviews over Hotel Mercure Hagen in het Nederlands

leuk,goed,degelijk duits.

theo,
3-3-2018

Het is een prima hotel voor een kort verblijf. Prima ontbijt en door gunstige ligging snel in centrum van Hagen en ook voor een mooie boswandeling ideaal gelokaliseerd. Wel toeslag voor parkeren

Prima verblijf

J & E,
8-9-2017

Wilden er eventjes tussen uit en vonden Hagen wel een goede locatie om ook de omgeving te verkennen en kwamen uit op Mercure Hotel. Hotel is prima gelegen, betaalde parkeerplaats € 5,00 p.dag en op loopafstand van centrum. Hadden HP geboekt zodat wij niet hoefden te zoeken naar restaurants. gemak dient de mens. Elke avond kiezen uit 3 gerechten en moet zeggen eten was prima. Laatste dag buffet, maar keus was nogal beperkt maar kwam misschien omdat er niet zoveel mensen waren. Wat jammer is voor 4+ hotel zijn: geen kluisje op kamer en minibar. Wel koffie en thee faciliteiten. Kamer was prima, badkamer wat aan de kleine kant. Personeel was uiterst vriendelijk zowel aan de receptie als tijdens ontbijt en diner, dus niets te klagen.Hagen zelf biedt niet veel maar trokken er wel elke dag op uit, wel met de auto want fietsen aldaar is een crime.

Mooi hotel ,prima kamer, super ontbijt,diner goed

Fam . Diependaal,
29-6-2017

Parkeren is niet gratis. en ca 1 1/2 km naar centrum van leuk stadje waar alleen Duits gesproken wordt is onze ervaring.

Prima hotel.

Jan
21-9-2016

Op het hotel is weinig aan te merken: royale kamer (maar erg kleine badkamer) , prima bed, goed schoon en alles werkt.

Wij hadden HP. Het ontbijt was prima. Ook de warme hap was goed, maar het opdienen was een rommeltje. De bediening liep rond als een kip zonder kop en het duurde een eeuwigheid voor er werd opgediend.

Goed hotel

Hugo
21-7-2016

Het hotel ligt vlak bij het centrum van de stad, het is ca. 1 km. naar de markt. Het hotel maakt deel uit van de Stadtshalle en het congrescentrum. Voor het hotel is een grote overdekte parkeerplaats waar je de auto kwijt kunt voor € 5 per 24 uur. Direct vanaf de parkeerplaats kom je in de kleine receptie. Onze 2 persoonskamer op de 1e verdieping, ligt op een hoek van het gebouw en heeft een afwijkende vorm en is ruim 30m2 groot, incl. de badkamer. Behalve het kingsize 2 pers. bed is de inrichting 1 fauteuil, bureau met stoel en flatscreen KTV en een kleine klerenkast. Er is koffie en theezetfaciliteit en gratis Wifi. Wat ontbreekt zijn, airco, kluisje, koelkastje, salontafeltje en een tweede fauteuil. Verder nette vloerbedekking en de verlichting is in orde.

Ontbijt: Goed.

Diner: goed.

Ons oordeel: Goed hotel met wat missers betreft de 4* claim.

Een echte aanrader

Tonnie
6-1-2016

Zeer vriendelijk personeel, zeer ruime kamer een hele nette badkamer met ligbad.

We waren er in kerst periode Hagen heeft een zeer leuke kerstmarkt, en Dortmund ligt een kleine 20 minuten rijden van het hotel.

Het eten is goed de eerste avond een buffet en de tweede avond 3 gangen diner.

Parkeerplaatsen net voldoende, ben alleen bang als het hotel vol zit dat er dan een tekort is.

Als we dan toch een minpuntje moeten noemen is dan misschien dat de zalm tijdens het buffet wat warmer had kunnen zijn maar dit kan voorkomen met een buffet.

Wij vinden het hotel een echte aanrader, wij zullen er zeer zeker nog terug komen.

Goed hotel met prima eten.

m_baselmans
7-10-2015

Goed hotel en prima eten. Als uitstapjes zijn aan te bevelen: Een rondleiding in het BVB stadion (vooraf reserveren) en gezellig winkelen in Ludenscheid bereikbaar met een directe trein verbinding vanaf station Hagen - Oberhagen. Het station ligt op 12 min lopen van het hotel.

Super

Guus
10-8-2015

Met vrienden hebben we een arrangement voor 4 dagen geboekt. We zijn vol lof over de klantvriendelijkheid en servicegerichtheid. Met een lactose intolerantie werd volop rekening gehouden. Kamers 105 (voorzijde) had wat geluidshinder van verkeer en een festival, maar met de ramen dicht: geen probleem. Kamer 106 (achterzijde) was (net als 105) een ruime kamer met alles wat nodig is voor een korte vakantie met zelfs een waterkoker en koffie/thee.

Het parkeren kost € 5,- per dag, maar vlak bij het hotel is voldoende gratis parkeergelegenheid.

De omgeving heeft vele mooie wandelmogelijkheden. De toeristinformatie in Hagen heeft een mooie gedetailleerde wandelkaart € 2,50.

Zowel het ontbijtbuffet als dinerbuffet (dagelijks verschillende hoofdgerechten) zijn zeer goed verzorgd.

Van het hotel naar het stadscentrum is nog geen 5 minuten lopen.

We komen hier graag terug.

Erg drukke plek

els
4-12-2014

Hotel Mercure is een typisch zaken hotel. Kamers zijn duidelijk op één persoon gericht. Dus met zijn tweeën moet je alles in één kast stoppen. Er is geen enkele lade aanwezig.

Douche erg klein.

Het hotel ligt bij een drukke kruising, dus je nachtrust... Verder hadden wij kamers boven de ingang c.q. het terras waar de rokers stonden. Kamer 109! Niet nemen.

Het eten was op zich goed, maar als vegetariër moet je of pasta of sla eten. Meer smaken kennen ze niet.

Vier prima dagen.

Patricia Themps
22-10-2014

Geboekt viatouroperator hadden wij vier prima dagen in hotel Mercure Hagen.

Kamer goed, badkamer compact maar goed.

Kussens op bed zijn mega dun, jammer.

Het eten was prima. Zeer uitgebreid ontbijt met veel soorten brood, fruit, vleeswaren, eieren, zalm enzovoort. Diner tweemaal menu en 1 keer buffet, ook prima. Voor herhaling vatbaar. Goede uitvalsbasis voor steden en Sauerland. Hotel is rustig gelegen, geen geluids overlast.

Kras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Hagen in Hagen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Hagen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.