Hotel Ringhotel Appelbaum

9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Ringhotel Appelbaum voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Ringhotel Appelbaum in het Nederlands

Goed hotel met moderne kamers en goed eten

Ran, 22-1-2010

Appelbaum is een goed hotel. Het ligt niet centraal in Guetersloh aan een redelijk doorgaande weg, maar met een kamer op de zijkant heb je daar geen last van. De kamers zijn modern en comfortabel. Het restaurant is van zeer goede kwaliteit en ik heb zelden zo'n goed ontbijt gezien, met veel biologische en verse producten.

Een absolute aanrader

Fantastisch Restaurant

Veronique, 9-9-2008

Zeer lekker en fijn eten, met steeds een knipoog naar een appelbereiding. Zeer goede service, vriendelijk personeel. Een ware culinaire verademing voor al wie de "schnitzels en het schweinefleisch" kotsbeu is ...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ringhotel Appelbaum in Gütersloh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ringhotel Appelbaum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ringhotel Appelbaum scoort een 9.56 uit 10 op basis van 12 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: