Hotel Wyndham Garden Gummersbach

Hotel Wyndham Garden Gummersbach
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Wyndham Garden Gummersbach voor je op een rij gezet:

16 tips over Hotel Wyndham Garden Gummersbach

Herma, 15-4-2015

Wilt u een dagje naar Keulen, dan is dit makkelijk te doen per trein.

Ticket kun je uit de automaat van het station trekken.

Een retourtje is 15.00 euro p.p

Petra v. S., 19-10-2014

We hebben het apen- en vogelpark in de buurt bezocht en dat is zeker een aanrader.Veel leuke attracties voor kinderen (kost wel 50 cent per attractie).

Extra tip: Niet de apen aaien!

Samantha Kompanje, 9-9-2013

Ook zeer geschikt voor honden die mee kunnen in het hotel, want je loopt zo het bos in met de hond.

Tip: Atta Hohle: druipsteen grotten.

jjm bakker, 1-9-2013
Bezoek het mooie Aggertal
Ingridl, 3-8-2013
Italiaans restaurant Pinocchio in Gummersbach. Enthousiast personeel, goed eten voor een goede prijs.
MarcelLubberts, 26-7-2013
Vanaf het hotel vind je op 10 minuten rijden de Bruchertalsperre, een meertje, waar je heerlijk tapas kunt eten aan het water!

Essies, 15-3-2013

Uitstapje naar de Krombacher brauerei in Kreuztal is erg aan te bevelen. Zorg dat je wel reserveerd! 30 Min. rijden vanaf het hotel.

100 Meter lopen verderop is een Italiaans/turks restaurant. Waar je goed waar krijgt voor voor niet teveel geld!

sylvia, 14-10-2012
In het stadje bij het bus station zit een fantastisch goed grieks restaurant (rodos) en niet duur 3 deuren verderop zit een, voor onze begrippen, luxe friet tent waar je een heerlijke schnitsel voor zeer weinig geld kan eten.
koli, 10-8-2012
leuk restaurant is het brauhaus in gummersbach, of het griekse restaurant rhodos, waar je veel krijgt voor een leuke prijs
Hans, 4-8-2012
VIa het hotel kan men voor € 30 golfen op de GC Varmert in Kierspe