Hotel Wyndham Garden Gummersbachsterstersterster

7.5Goed

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Gummersbach

7.5Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Wyndham Garden Gummersbach voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

99 reviews over Hotel Wyndham Garden Gummersbach

• 8Yvonne28-01-2020

Heerlijk

In klein maar gezellig plaatsje gelegen. Veel wandelmogelijkheden. Heel leuk zwembad met sauna in de kelder. Uitgebreidt ontbijt buffet, 1e avond diner genoten. Voldoende keus op de kaart. Mooie kamer, groot, badkamer niets mis mee. Hotel heeft hele leuke, bijna museumachtige ruimten. Tuin om in te wandelen. We komen zeker terug

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 2019
    6Monique28-09-2019

Matig hotel

Het hotel op zich is mooi alles heel klassiek ingericht en de kamers zijn ruim. Vriendelijk ontvangen maar er werd geen moeite gedaan om Engels te praten zelfs niet na aangegeven te hebben dat we het niet goed snapten. Bij ons arrangement zat ontbijt en diner dit was menu/buffet. Toch even navraag gedaan en wat bleek er was een menu met keuze uit 2 hoofdgerechten. Het buffet was alleen als het druk was, en dat was het dus niet op dat moment. Eten was goed maar niet geweldig 2x hetzelfde voorgerecht en omdat er geen andere keus was varkensvlees moeten bestellen wat ik eigenlijk niet eet maar daar hadden ze geen boodschap aan. (De volgende dag zat ik helemaal onder de pukkels) 2e avond erg lang moeten wachten terwijl er niet veel mensen waren. Mensen liepen zelfs naar de keuken om te vragen waar het drinken bleef. Al met al geen geweldig hotel wel mooie omgeving en rustig gelegen.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9G. Wieringa-Hut17-06-2019

Geweldig, ontbijt,diner,bediening, alles goed.

Het is niet super modern maar icm alle andere dingen, ontbijt,diner,bediening zeker aan te raden. Ik was samen met mijn moeder, zus en broer... Geweldig weekend gehad. Rust en ontspannen.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 8rein kolijn03-05-2019

apart

hotel heeft een unieke stijl.

Gereisd met partner in april 2019

• 9Anet23-04-2019

Mooi en schoon hotel met uitgebreid ontbijt

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

• 9arie warmer07-04-2019

fantastische hotel

een mooi hotel.het was vroeger een groot boerderij.echt een types duits boerderij ,de kamer die ik had was klein maar mooi en schoon ,ook de badkamer was prima.smorgens om 6 uur maken de vogels je wakker echt fantastische mooi.het ontbijt ,meer dan prima ,vriendelijk personeel.beden zijn goed ,de kussens wat plat.

Gereisd met partner in april 2019

• 3Erik Vermij02-04-2019

Afrader, nooit meer, fluthotel

Het is een slecht onderhouden hotel. Wij hadden een arrangement van deal en dat betekent waarschijnlijk dat we in het oudste en slechtste deel zijn ondergebracht. Één diner was inclusief...Gelukkig. .. Want het was erg matig. Het menu belooft heel wat maar een klein blokje aardappelgratin, een ongare bloemkoolvariant en 2 stukjes vis... schaaltje chocopudding toe. We zijn naar een Grieks en een Indiaas restaurant gegaan op de andere avonden... veel beter en goedkoper. Een balkon of zitje had onze kamer niet. Geen koelkast en een volledig ongeventileerd toilet + douchen. Erg fijn, geur en vocht blijft uren hangen. Het personeel is formeel en er gaat niets van uit. Bij uitschenken mochten we nog parkeerkosten afrekenen voor het langs de weg staan?? Ook probeerde ze een barrekening die niet van ons was toch door ons te laten betalen. Toen ik naar de bon vroeg, lieten ze m direct vervallen. Helaas... een complete afraden! !

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    8ynel26-04-2018

leuk hotel, prima voor een weekendje weg

oud gedeelte van hotel is sfeervol, personeel vriendelijk.. gelegen in een gehucht dus om iets te ondernemen heb je de auto echt nodig.

Gereisd met partner in april 2018

• 8Jikja29-03-2018

Uniek hotel

Wij vonden het een erg sfeervol hotel. Niet zo 'n doorsnee geval, je kon duidelijk de verschillende periodes ontdekken waarin het verbouwd en aangepast was, wij vonden dit juist de charme van het hotel. De eetzaal bestaat uit 3 verschillend ruimtes, met in de middelste ruimte het uitstekende ontbijtbuffet. Erg prettig om hier te eten. We hebben 2 x gedineerd ook prima. Wij hadden kamer 83, met mooi uitzicht op het park, het enige minpuntje was de badkamer, deze was erg klein en je moest in bad douchen, dus moest een hoge opstap maken in een erg kleine ruimte. Maar goed we betaalden voor 3 overnachtingen incl. ontbijt en 1 x een hoofdgerecht totaal 99 euro per persoon dus vonden wij prijs kwaliteit verhouding dikke prima.

Gereisd met partner in maart 2018

• Oude reviews

6alex15-12-2017

grote kamers

Duitse hotels hebben vaak grote kamers, dit was geen uitzondering. Dat was het pluspunt. Ook vaak gedateerd, bruine tegels in de badkame spinnenrag. Het zal er allemaal wel bijhoren bij nostalgisch. Kamers erg gehorig, geen airco, spaarlampen en tl balken boven het bed als sfeerverlichting.

Bediening in restaurant slecht. We hebben een half uur op ons desert moeten wachten, tenslotte er maar naar gevraagd. Een karafje kraanwater besteld en een dure fles werd geserveerd. Hiermee jaag je klanten weg. De 2e avond dus niet meer in hotel gedineerd en prima gegeten. Tip griek en italiaan zijn uitstekend.

Ook teleurstellend dat het hotel meent parkeergeld in rekening te moeten brengen....... het is niet de hoogte van het bedrag maar het signaal wat hiervan uitgaat.

Gummersbach is een leuk stadje met veel winkels. Aan kerstmarkten doen ze niet behalve een zuiptent.

Ulrike Detemble, Assistant Manager, Ass. Manager, 27-12-2017

Dear guest, we refer to your review concerning your last stay with us. We were very upset to learn your disappointment regarding the service in the restaurant. We want to say sorry for this issue. The feedback we receive from valued guests like you enables us to target problem areas and take the necessary steps to improve our service. We do hope that there will be a few more opportunities in the not too distant future when we will have the pleasure of your return to the hotel.

Gereisd met partner in december 2017

16 tips over Hotel Wyndham Garden Gummersbach

• jjm bakker, 01-09-2013

Bezoek het mooie Aggertal

• Freija, 27-05-2012

Aanrader om te dineren is Hotel Restaurant "Die Mühlenhelle" in de Hohler Strasse 1 in Gummersbach-Dieringhausen. Heerlijk gegeten, fantastische entourage en geweldige bediening.

• Ingridl, 03-08-2013

Italiaans restaurant Pinocchio in Gummersbach. Enthousiast personeel, goed eten voor een goede prijs.

1 vraag over Hotel Wyndham Garden Gummersbach

• nathalie, 10-11-2016

badkamer

zit er bij iedere kamer een badkamer en bad?

Hotel Wyndham Garden Gummersbach info

• Aantal sterrensterstersterster
  • VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Kapel, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden