Hotel Victor's Residenz Gummersbach ****

Hotel Victor's Residenz Gummersbach ****

Hotel Victor's Residenz Gummersbach
Hotel Victor's Residenz Gummersbach

Weer vandaag3°-4°

We hebben een aantal aanbieders voor Victor's Residenz Gummersbach voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Victor's Residenz Gummersbach in het Nederlands

mooie ruime kamers

jans, 3-1-2018

vriendelijk net personeel schone ruime kamers met aparte slaapkamer super

Fijn hotel op loopafstand restaurants en winkelcen

K.hoogeveen, 6-11-2017

Hadden kamer met aparte slaapkamer. Zag er keurig en schoon uit. Personeel erg vriendelijk. Hadden s’morgens een uitstekend ontbijt met verse sinaasappelsap. Schone en nette badkamer. Wel was een drempel slim geweest,omdat water nu tot toilet kan stromen.

Hotel mooie uitvalbasis voor wandelingen bij stuwmeren. Daarnaast treinstation op 800 meter, waardoor je in uurtje midden in Keulen staat.

Hoort bij ons in de top 3

Wim Strik, 6-10-2017

Ruime kamers met prima bedden. Lokatie uitermate geschikt voor te wandelen of een leuke rijtour in de omgeving. Restaurants binnen loopafstand van het hotel.

Het ontbijt is zo divers en om te smullen !

Aangenaam hotel gericht op zakelijke gast

b.baumann@online.nl, 4-10-2017

Aan de rand van Gummersbach en op loop afstand van de stad ligt dit aangename hotel.

Alles is keurig en het personeel is aardig en behulpzaam. Wij hadden een suite dat uit twee kamers bestaat, dus heel veel ruimte. Vraag wel naar een kamer aan de achterkant, want het hotel ligt aan een vrij drukke weg.

Het ontbijt is erg goed, rijke keuze warme en koude gerechten en altijd netjes aangevuld waar nodig. Verse broodjes, verse jus d' Orange en zelfs sekt als je het wilt. De aankleding is netjes, eerder zakelijk dan gezellig.

Prima rustige plek.

Kaylee, 4-8-2017

Het was een fijne plek om te verblijven en met de auto was je binnen 10km op mooie natuurplekken, de kamer was erg rustig en schoon. De bedden waren erg hard, je voelde de spiralen. Het was een prima hotel niets meer of minder, we snapten dan niet helemaal waarom dit hotel 4 sterren heeft. De douche mag voor die 4 sterren nodig een upgrade. Een douchegordijn toont geen luxe, zeker niet als de wc en de badkamer zelf wordt nat gedoucht. Voor de rest lekker ontbijt en fijne kamer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Victor's Residenz Gummersbach in Gummersbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Victor's Residenz Gummersbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Victor's Residenz Gummersbach scoort een 8 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: