We hebben een aantal aanbieders voor Gummersbach voor je op een rij gezet:

Reviews over Gummersbach

In een woord geweldig

Sonja Smit,
    30-6-2018

De vakantiewoning was super ,alles wat je maar kunt voorstellen was aanwezig zelfs pleisters en oordopjes.De bedden waren ook heel erg goed en verstelbaar .Een leuk welkom door de gastheer en gastvrouw met een presentje in de woning.Er is ook een leuke tuin bij waar je gebruik van kunt maken.

Beneden kun je met slecht weerbiljarten of darten of lezen.Het is in de omgeving van de Edersee en je kunt er een rondvaart maken .

Gereisd met partner in juni 2018

leuk hotel, prima voor een weekendje weg

ynel,
    26-4-2018

oud gedeelte van hotel is sfeervol, personeel vriendelijk.. gelegen in een gehucht dus om iets te ondernemen heb je de auto echt nodig.

Gereisd met partner in april 2018

Uniek hotel

Jikja,
    29-3-2018

Wij vonden het een erg sfeervol hotel. Niet zo 'n doorsnee geval, je kon duidelijk de verschillende periodes ontdekken waarin het verbouwd en aangepast was, wij vonden dit juist de charme van het hotel. De eetzaal bestaat uit 3 verschillend ruimtes, met in de middelste ruimte het uitstekende ontbijtbuffet. Erg prettig om hier te eten. We hebben 2 x gedineerd ook prima.

Wij hadden kamer 83, met mooi uitzicht op het park, het enige minpuntje was de badkamer, deze was erg klein en je moest in bad douchen, dus moest een hoge opstap maken in een erg kleine ruimte.

Maar goed we betaalden voor 3 overnachtingen incl. ontbijt en 1 x een hoofdgerecht totaal 99 euro per persoon dus vonden wij prijs kwaliteit verhouding dikke prima.

Gereisd met partner in maart 2018

mooie ruime kamers

jans,
    3-1-2018

vriendelijk net personeel schone ruime kamers met aparte slaapkamer super

Gereisd met partner in december 2017

Fijn hotel op loopafstand restaurants en winkelcen

K.hoogeveen,
    6-11-2017

Hadden kamer met aparte slaapkamer. Zag er keurig en schoon uit. Personeel erg vriendelijk. Hadden s’morgens een uitstekend ontbijt met verse sinaasappelsap. Schone en nette badkamer. Wel was een drempel slim geweest,omdat water nu tot toilet kan stromen.

Hotel mooie uitvalbasis voor wandelingen bij stuwmeren. Daarnaast treinstation op 800 meter, waardoor je in uurtje midden in Keulen staat.

Gereisd met partner in november 2017
Gummersbach scoort een 6,9 uit 10, op basis van 27 reviews