Hotel Parkhotel Moorhofstersterster

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Gronau

7.9Goed

56 reviews over Hotel Parkhotel Moorhof

• 0Richard31-05-2012

het overwegen waard... verwacht geen luxe

Via touroperator hebben we een overnachting in hotel Moorhof geboekt. Het hotel ligt op korte afstand van de bundestrasse tussen het groen en het is er lekker rustig. Door het nederlands (sprekend) personeel werden we zeer gastvrij ontvangen. Wij hadden een drie-persoonskamer en deze was redelijk tot goed. Bedden waren goed en schoon. Zeer kleine badkamer met toilet, wasbak en douche. Klein TV'tje met enkele duitse zenders. Het ontbijt hebben we buiten op het terras kunnen nuttigen. Zeer goed verzorgd. Diverse soorten ambachtelijke broodjes, yoghurt, sapjes, diverse soorten beleg: (komijne)kaas, ham, hagelslag, honing, vers fruit., gekookt eitje, enz. Voor een 3-sterren hotel perfect. Van het restaurant hebben we geen gebruik gemaakt. Het hotel vertoond wel achterstallig onderhoud, zowel op, aan, in en rondom. Als men hier flink in zou investeren, het park rondom weer op orde brengt, kamers aan de huidige normen zouden aanpassen heeft dit hotel heel veel potentie.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

• 4Eric06-05-2012

nooit meer

Wat een slecht hotel, kamer was erg slecht, slechte bedden, kussens zijn erg dun, je voelt niet eens dat je op een kussen ligt, zo dun. In de stoelen zak je weg. Wij hadden de comfort kamer, maar waar comfort voor staat? Kamer was zeer smerig, erg veel stof, op de grond en vooral onder bed. Na 2x gevraagd te hebben om het schoon te maken werd het eindelijk gedaan. Daarna: uw kamer is schoon, ja, wat je ziet ja, maar onder bed lag alle stof nog. Gewoonweg smerig. Extra kussen kregen wij ook pas na 2x vragen. Handdoekenrek hangt half uit de muur, douche valt er zowat vanaf. TV is zelfs te klein voor op een toillet. Ontbijt is wel ok, maar niet meer dan dat. Het wok restaurant richting Eneschede is super.

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 4Hans10-04-2012

Niet doen

Dit is geen aanrader. Hotel maakt een verwaarloosde indruk, zowel buiten als binnen. We hadden een kamer beneden die uitkeek op een vuilcontainer en een scheve schutting. Kamer was somber en donker en zeer spaarzaam gemeubileerd. De TV had een schermgrootte van een laptop, 15 Duitse zenders en een zeer slechte beeldkwaliteit. Gedurende de avond en nacht veel overlast van een blaffende waakhond van de buren. Ontbijt niet echt slecht maar alles uiterst spaarzaam. We hadden voor twee nachten geboekt geboekt maar zijn de dag na aankomst weer vertrokken.. Personeel was trouwens uitermate vriendelijk en voorkomend..

Gereisd met partner in april 2012

• 0Tineke08-02-2012

Fantastische verzorging en overheerlijk gedineerd!

Dit is een kleinschalig landhuishotel en wordt opgepimpt. Dit voorjaar zijn de badkamers aan de beurt. Het personeel is zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Het restaurant is gezellig en warm ingericht en kijkt uit op een vijver. Deze was nu bevroren en goed uitgelicht. Er staat een zeer goede kok in de keuken. De kamers zijn eenvoudig, maar schoon, en moeten nog een opknapbeurt krijgen. De bedden slapen prima. Ligt in de buurt van Enschede. Deze stad is een aanrader om te winkelen en vooral de Wolff bioscoop op het uitgaanscentrum is een must. Kortom, een weekendje genieten! Er is geen lift aanwezig.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

• 7hoopvolle gast07-02-2012

net over de grens,maar helemaal gemoedelijk duits

Eerste indruk:stijlvol en gezellig.Ontbijt in stijlvolle ontbijtzaal met telkens aanvulling van verse warme broodjes.Prachtig koffiezetapparaat met keuze-cups naar smaak, (maar helaas met kuren,zodat maar een deel van de ontbijtgasten van koffie kon genieten) .Bij de reservering bleek nogal wat te zijn misgegaan:we werden pas 2 dagen later verwacht en de besproken invalidenkamer was voor een invalide niet geschikt :de douche had een hoge instap, er waren geen handgrepen bij het toilet, de kamer was amper te bereiken met de rolstoel, maar lag gelukkig wel op de begane grond,want er was geen lift. De tv.deed het in eerste instantie niet er was geen afstandsbediening voorhanden en de kamer was zeer ongezellig de witte muren waren leeg, op een verdwaalde spijker na... Als we hier nog eens ooit terugkomen, hopen we dat er inmiddels een ECHTE invalidenkamer beschikbaar is...want het was nu echt behelpen met iemand die halfzijdig verlamd is. pluspunt was de rustige ligging met eigen parkje

Gereisd met partner in december 2011

• 8Paul Rens05-02-2012

Prima hotel

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel dat zowel Nederlands- als Duitstalig is. De kamers waren proper, de temperatuur was er regelbaar en de bedden sliepen zeer goed. Het hoofdkussen mocht voor sommige mensen wat dikker zijn maar de stilte in en rond het hotel maakte dit minpuntje ruim goed.
    Mooie ligging nabij wandel - en fietspaden. Het ontbijt was prima gezien de prijs die we betaalden bij boeking met Travelbird. High thea was trouwens super!

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 8esther13-01-2012

heerlijk

een paar dagen er tussen uit dan is dit hotel erg goed, vriendelijk personeel, mooie kamer, gezellige bar, lekker eten, goed ontbijt, mooie omgeving, we hebben heerlijk gewandeld

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Remas25-12-2011

Hotel met lekkerste ontbijt!

Bijzonder ontbijt in hotel Moorhof, verschillende soorten broodjes en divers beleg. En..... Een heerlijk kopje Nespresso koffie. Heerlijk en van uitzonderlijke kwaliteit. Ook het diner (samengesteld ter gelegenheid van 'Weinachten') was zeer smaakvol en gevarieerd.

Gereisd met oudere kinderen in december 2011

• 0ERTI27-11-2011

Niet weer

Het hotel presenteert zich beter dan het is. De kamer die wij hadden was erg basic en het stonk er enorm naar riolering. Ondanks herhaaldelijk vragen of er iets aan gedaan kon worden, was het enige een scheutje wc eend. Het bleef beide nachten stinken en daar hebben we slecht door geslapen. Verder is het avondeten met de kleine proporties redelijk goed van kwaliteit en het ontbijt is prima. Mijn advies: neem een ander hotel! Hopelijk wordt deze referentie nu wel geplaatst.

Gereisd met partner in november 2011

• 0m.molendijk23-11-2011

Top Hotel voor deze prijs

Service is erg goed, eten is super, de kamers zijn schoon.

Gereisd met partner in november 2011

2 tips over Hotel Parkhotel Moorhof

• Richard, 31-05-2012

vele fietsroutes in de buurt en door het Twentse land

• Hans, 22-11-2011

Mooie locatie in de buurt is Münster. Hier begint nu ook de Kerstmarkt echt en aanraadde waard

1 vraag over Hotel Parkhotel Moorhof

• JPlug, 07-05-2012

Hotel algemeen.

Wij hebben voor het komend weekend geboekt met 3 stellen.Het is een verrassing voor 2 van de stellen. Ik maak me ernstig zorgen naar aanleiding van de laatste twee beoordelingen. Ik hoop(net als natuurlijk ieder ander) dat wij niet teleur gesteld worden in de kamers en het hotel. MvG Jolanda Plug

Richard, 31-05-2012

Verwacht niet te veel luxe! Onze kamer was acceptabel, maar alles in en rondom het hotel heeft wel achterstallig onderhoud. Badkamer was veel te klein. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt super! De volle kamerprijs zou ik echter nooit hebben betaald. Wij hebben geboekt via weekendjeweg.nl en hebben het eigenlijk best wel naar ons zin gehad.

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)