Hotel Abendlokal Fritzstersterster

9.7Fenomenaal

10 reviews over Hotel Abendlokal Fritz

• 2018
    10Ed26-08-2018

Prima hotel met mooie ruime kamers, dichtbij het treinstation en gratis parkeren naast het hotel. Vriendelijke eigenaar en medewerkers, goede prijs -kwaliteitverhouding, goed en lekker ontbijt en gratis wifi die goed werkte, wel even een code aanvragen bij de receptie en er zijn een beperkt aantal fietsen beschikbaar.

Alleen gereisd in augustus 2018

• 2017
    10R v Herrikhuijzen23-07-2017

Geweldig hotel met persoonlijke service!

Super Hotel! Geweldige gastheer Erik werkelijk niets is hem teveel! mooie kamer, kom hier zeker terug, een regelrechte aanrader en hotel is op 7 min loopafstand van het gezellige centrum! Top!!!

Gereisd met partner in juli 2017

• Oude reviews

9Tjeerd19-08-2015

Prima hotel

Samen met mijn partner ben ik twee dagen te gast geweest bij Hotel Fritz. Een goed hotel waar je erg gastvrij wordt ontvangen. We hadden een nieuwe kamer. Lekker ruim met alle faciliteiten. Alleen en vervelend opstapje tussen kamer en badkamer. Ontbijt was prima. We hebben heerlijk gefietst in een prachtige omgeving.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Marinka04-02-2015

in een woord Super!

Zoals zoveel prostaat lotgenoten werd mijn man in het ziekenhuis in Gronau geopereerd. Deze periode heb ik gelogeerd in Hotel Fritz. De eerste nacht samen met mijn man, en later dus alleen in een super heerlijke kamer. Je kunt je er goed ontspannen en de sfeer en betrokkenheid van de eigenaren is als een warm bad. Bedden liggen heerlijk (geen rugklachten), ook de douches en het ontbijt waren super. Het eitje wordt ter plekke vers gebakken of gekookt zoals je het zelf graag wil. De service is ook geweldig. Je kunt alles vragen en zullen je, indien redelijk altijd tegemoet komen of helpen. Het ligt aan een drukke weg maar daar merk je weinig van, het ligt wel heel centraal. Met de fiets of wandelend ben je zo in het ziekenhuis, of in het gezellige centrum. Bedankt voor de geweldige tijd, door jullie warme gastvrijheid heb ik in de moeilijke periode van de operatie van mijn man toch een fijne tijd gehad, zoals ik al eerder zei, het was als een warm bad. Marinka uit Oudewater.

Alleen gereisd in november 2014

• 9Sandra Derksen19-03-2014

Zeer gastvrij!

Erik en Astrid zijn hartelijk en zorgen dat je je echt thuis voelt. Prima ligging tov sauna in Epe om na een relaxte dag een dito nacht te ervaren. Erik bakt de volgende ochtend een eitje voor je en ontbijt was prima. Goede prijskwaliteit verhouding! Als we weer in de buurt zijn komen we zeker weer aan. Aanrader dus dit hotel!

Gereisd met partner in maart 2014

• 9dirk van driel26-08-2012

voor herhaling vatbaar

Een weekend hier net geweest, is prima bevallen. Ondanks de verbouwing zag alles er netjes en schoon uit. Kamers zijn prima. Wij gaan hier zeker nog een keer naar toe

Gereisd met partner in augustus 2012

• 4david416-01-2011

Wanorde

Had goede recensies gelezen en op basis daarvan dit hotel uitgezocht. Een tegenvaller... Moest ook bellen voordat het hotel een paar uur later werd opengedaan. Hotel zat in een verbouwing waardoor het een troep was. Voor het raam van onze kamer hing een soort laken en de binnenvitrage was gescheurd. Was erg armoedig.

Bedden en douche waren goed. Eigenaar was ook vriendelijk.

Zakelijk gereisd in januari 2011

• 9E F Zwart03-05-2009

aanrader

Hotel Fritz in Gronau (westfalen) is een aanrader voor iedereen,vriendelijke mensen en zeer goede service.Fietsverhuur via het hotel is mogelijk (wel van tevoren even bellen met het hotel) en er zijn kamers waarvan de ramen open kunnen,veel waar voor weinig geld.

Alleen gereisd in mei 2009

• 8 Simone29-01-2009

Prima overnachten voor een zachte prijs

Moest even bellen bij aankomst, maar daarna vlotte ontvangst. Restaurant was gesloten en in het hotel was ik de enige gast; erg rustig! (Weet niet hoe het anders is.) Ruime, verzorgd uitziende kamer. Kamer en sanitair zijn netjes en schoon. Lekker verwarmde vloer in badkamer. Aanrader!

Alleen gereisd in januari 2009

• 9E F Zwart07-10-2008

toppertje,ga er nog een keer heen

prima service,bushalte vlakbij en station op 7 minuten lopen evenals het centrum.schone kamers,eigenaar is een nederlander,hotelingang is gescheiden van de restaurantingang,kamers niet gehorig,ondanks ligging aan doorgaande weg geen lawaai van het verkeer,gratis parkeren bij het hotel.prij/kwaliteit is erg goed.kamers zijn nog geen 2 jaar geleden geheel gerenoveerd en prima bedden.kamers zijn allen rookvrij.alleen jammer dat er geen raam van de kamer open kan,is wel centrale ventilatie.vlakbij grote steden zoals dortmund,munster (westf.) en enschede.

Alleen gereisd in september 2008

0 tips over Hotel Abendlokal Fritz

0 vragen over Hotel Abendlokal Fritz

• Op het terreinTerras, Tuin
      • Overige servicesKrant

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
      • Sport & SpelBiljart

• AdresEnscheder Strasse 59 48599(toon op kaart)
      • E-mailadres
      • Website