Camping Brockmühle

Camping Brockmühle
7,1

2 reviews over Camping Brockmühle in het Nederlands

Simpele camping in leuke omgeving

Marianne
10-8-2018

Simpele camping maar doeltreffend leuk zwembadje dichtbij ded supermarkt leuke paarden uurtje les kost 16 euro leuk speeltuintje dichtbij movieworld

Niet geweldig.

H. Holster
26-6-2010

De camping gekozen op zijn ligging buiten het Ruhrgebied maar toch redelijk dichtbij Movie Park Germany. En het voldeed. In een half uurtje reden we naar Movie Park, en in de directe omgeving 2 mooie wildparken om te bezoeken. De camping zelf was niet geweldig. De plaats die we toegewezen kregen was wel ruim, maar met een boom en een lantaarnpaal op de randen heel lastig inrijden. Veel passen en meten iedere keer om er op en er af te komen. Broodjesservice aanwezig... maar wel alleen in het weekend omdat het anders de moeite niet loont. Voor de douche moet je een muntje kopen om dan alleen maar koud water te krijgen! Niet voor herhaling vatbaar dus.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Brockmühle in Groß Reken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Brockmühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.