Gasthof Grevensteinstersterster

Contact

151 reviews over Gasthof Grevenstein

• 2019
    9Andre en Monique Groote08-09-2019

Fantastisch wij denken hier met plezier aan terug

Super leuk hotel. Wij werden zeer gastvrij ontvangen. Toen onze groep compleet was kregen we uitleg over de kamers en over de tijden van ontbijt en avond eten. De eind rekening van onze groep kregen wij op een kassa bon toen we weg gingen. Schone slaapkamers en in het hotel is een gezellige sfeer. De eigenaren zijn mensen met liefde voor het vak en zeer gast vrij. Leuke plaats om te wandelen en leuke routes om met de motor te toeren. Dit hotel is zeker een aanrader, waar je met veel plezier aan terug denkt.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Herbert Seppenwoolde08-09-2019

voor herhaling vatbaar !!

goede en gezellige ontvangst en erg gastvrij .schone kamers met lekkere douche. prima ontbijt ( meer variatie qua broodjes misschien) verder erg genoten

Gereisd met vrienden in september 2019

• 6Claudia02-09-2019

voor een keer

Positief: avondeten is er lekker en prima, men houdt rekening met dieetwensen, groot terras, fijne bedden, rolluik, rustig gelegen. Het douchegordijn met schimmel werd op verschillende kamers vervangen. Prachtige omgeving om te toeren. Negatief: De gastvrouw/eigenaresse sprak de groep op aankomstdag niet toe hoe het in het hotel werkt. Ze was weinig te zien en te horen. Je moet zelf vragen naar tijden van ontbijt ( witte broodjes, bruin roggebrood), tijden van diner, sluitingstijden tussen de middag van het hotel en de vertrektijden. Er hing daardoor geen sfeer in het hotel van 'welkom allemaal'. Op een bierviltje komt je kamernummer met de consumptiebedragen te staan. We waren met een groep, er werden bij verschillende mensen verkeerde bedragen ingevuld/ bij andere mensen opgeteld. Zelf opletten. De parkeerplaats aan de kant van het terras is voor motoren, je moet wel ff uitkijken omdat er hier en daar wat gaten in zitten.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Edger Folkertsma12-08-2019

Samen met mijn zoon weekend met de motor in Sauerland gereden met dit hotel als uitvalsbasis. Fantastisch!!! Allemaal gezellige mensen ontmoet, heerlijk gegeten en goed geslapen. Aanrader!!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Peter20-07-2019

Geweldig

Prima overnachten incl. halfpension voor een nette prijs. Kamers prima in orde, leuke en gezellige bediening. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8IB11-07-2019

Bijzonder gastvrij

Zeer vriendelijke beheerders. Eten was goed en afwisselend. Mooie omgeving om te toeren. Aanrader

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Kees en Ina Oortwijn11-06-2019

Hartstikke gezellig!

Hartstikke leuk en gezellig om hier een lang weekend heen te gaan. Heerlijk motorrijden, gezellige en gemoedelijke sfeer mede door de leuke eigenaren, goed eten en nog eens een geweldige omgeving waar je ook prachtige wandelingen kunt maken!

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Gerrie10-06-2019

Wij vinden het altijd supergoed

Wij komen al sinds 2010 in dit landgasthof en vinden het hier super goed, gezellige eigenaren en altijd goed ontbijt en lekker diner en mooie omgeving . Direct weer geboekt voor het volgend jaar.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 7Jansen05-06-2019

Prima voor een motorweekend, goede uitvalsbasis

Prima voor een motorweekend, goede uitvalsbasis. We hadden een vrij kleine kamer, maar hebben ons prima gered. Tip : werk bij het ontbijt/ diner met kamernummers op de tafel. Werkt overzichtelijker en heb je ook niet dat bijv. twee personen een andere tafel kiezen die voor meer personen is gedekt. Wij zaten naast deze mensen en vonden het niet normaal hoe de eigenaar hiermee omging ( nogal boos ), terwijl deze heren er niets aan konden doen, aangezien de tafels bezet was met twee personen die onafhankelijk van mekaar hadden geboekt en er samen voor hadden gekozen deze tafel te nemen. Dat kan toch een stuk vriendelijker / flexibeler !

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9Jarmo Berns04-05-2019

Authentiek Duits hotel ademt warme sfeer uit

Zeer gastvrij ontvangen, heel goed verzorgd en nette kamers. Centraal gelegen in het Sauerland, prima uitvalsbasis voor dagtochtjes in de directe omgeving. Super dat de eigenaren ook rekening hebben gehouden met de dieetwensen.

Gereisd met vrienden in april 2019

7 tips over Gasthof Grevenstein

• Christel, 02-09-2012

Leuk pension voor met de motor, diverse routes beschikbaar en worden op gps geplaatst.

• Bianca, 12-08-2012

Lekker terrasje pakken in Winterberg tijdens de rit. Het hotel heeft ook diverse routes op de website staan.

• Robert, 18-02-2013

Bödefeld-Hunau mooie skipiste!