Gasthof Grevenstein

8,6

139 reviews over Gasthof Grevenstein in het Nederlands

Henk en Nicolette
29-7-2018

Verblijf was super gezellig,eten bijzonder goed.

En wat een geweldige omgeving.

Veel routes voor wandelen,en ook voor de motor.

Genoten

Janssen
16-7-2018

Fantastisch verblijf en mooie uitvalbasis voor motorweekend (met vrienden) in het Sauerland. Goede schone kamers met douche en wc, wel zelf zeep/shampoo meenemen. Eten gevarieerd en ruim voldoende. Prima te bereiken vanuit NL.

prima om met de motor te vertoeven.

john
13-7-2018

prima ligging, goed eten, vriendelijk personeel . kreeg nog advies over welke route mooi was om te rijden.

HotelSpecials.nl

Super mooie locatie eten en kamers top

Jeroen Bos
1-7-2018

Wij zijn afgelopen weekend met een groep motorrijders van donderdag tot zondag er geweest het was gezellig eten was perfect kamers top kortom voor herhaling vatbaar. Misschien leuk om er een dartbord neer te hangen voor wat vertier in de avond als tip

Bianca
26-6-2018

Mooie omgeving ,zeer vriendelijk personeel, goed eten en prima kamers wat wil een mens nog meer !

Danielle Van wijk
25-6-2018

Eindelijk een goed Motorhotel gevonden waar je fantastisch kan eten, gevarieerd en speciale wensen is geen probleem.

Eigenaars zijn erg vriendelijk.

Kamers zijn schoon .

Echt een aanrader en zeker waard voor je geld

Geweldig

Petra
18-6-2018

Met een groep van 16 man hier naar toe geweest.....Wat een geweldige plek qua ligging en omgeving....We werden hartelijk begroet door deze lieve familie....Kamers waren brandschoon evenals de badkamers....Heerlijk gegeten zowel ontbijt als diner....Kortom een aanrader om hier een superverblijf te hebben....Prachtige ritten gemaakt met de motor....Hopen hier zeker weer terug te komen

Heerlijk gezellig hotel

Rups
13-6-2018

Goed hotel om te vertoeven. Wij zijn hier 3 dagen geweest met de motor. Eigenaren erg aardig. Eten erg lekker. Bedden lagen wat minder en badkamer wat gedateerd. Verder prima om hier te verblijven

voor herhaling vatbaar

Gerry
5-6-2018

goed adresje. voor de motorrijder, gezellige sfeer . je voelt je meteen thuis. lekker eten . en alles zeer betaalbaar. we komen zeker terug

Geen aanrader

Didi
4-6-2018

Mooi gelegen

Vriendelijke dochter en kok. Moeder chagrijnig.

Goed avondeten, de BBQ en de saladebar waren prima

Kamer niet schoon, heel veel stof, is niet van 1 week. ‘S ochtends gevraagd of kamer schoongemaakt werd, s avonds nog niet gedaan evenals het vervangen van 2 lampen.

Bedden met 2 verschillende hoogtes matrassen.

Badkamer / toilet leek wel een dixie

Ontbijt: niet goed gebakken broodjes, geen verse jam, geen groot mes om broodjes door te snijden.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Grevenstein in Grevenstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Grevenstein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Grevenstein scoort een 8.63 uit 10 op basis van 138 reviews.