Gasthof Grevenstein

Kleine hotels
Gasthof Grevenstein
8,7

141 reviews over Gasthof Grevenstein in het Nederlands

Fantastisch wij komen zeker terug.

Chris Muste
3-9-2018

Prima hotel, kamers waren erg netjes, onze prive badkamer was op de gang, wat geen probleem was voor ons.

Het eten was lekker en goed verzorgt.

De eigenaren en staf deden erg hun best om het ons naar de zin te maken.

Mooie omgeving om zowel te wandelen fietsen en motorrijden.

Wij komen zeker terug.

tot de volgende keer !!

Gerry Hemsens
31-8-2018

perfecte plek voor mooie route's , we waren op de motor , kamers zijn prima, met een lekker douche na een dag touren , eten is erg lekker, en mocht je iets niet lusten, even aangeven, en de kok past het zo aan, 'savonds met een biertje gezellig kletsen met de bikers, wij komen hier zeker weer , 10 met een griffel !!

Henk en Nicolette
29-7-2018

Verblijf was super gezellig,eten bijzonder goed.

En wat een geweldige omgeving.

Veel routes voor wandelen,en ook voor de motor.

Genoten

Janssen
16-7-2018

Fantastisch verblijf en mooie uitvalbasis voor motorweekend (met vrienden) in het Sauerland. Goede schone kamers met douche en wc, wel zelf zeep/shampoo meenemen. Eten gevarieerd en ruim voldoende. Prima te bereiken vanuit NL.

prima om met de motor te vertoeven.

john
13-7-2018

prima ligging, goed eten, vriendelijk personeel . kreeg nog advies over welke route mooi was om te rijden.

Super mooie locatie eten en kamers top

Jeroen Bos
1-7-2018

Wij zijn afgelopen weekend met een groep motorrijders van donderdag tot zondag er geweest het was gezellig eten was perfect kamers top kortom voor herhaling vatbaar. Misschien leuk om er een dartbord neer te hangen voor wat vertier in de avond als tip

Bianca
26-6-2018

Mooie omgeving ,zeer vriendelijk personeel, goed eten en prima kamers wat wil een mens nog meer !

Danielle Van wijk
25-6-2018

Eindelijk een goed Motorhotel gevonden waar je fantastisch kan eten, gevarieerd en speciale wensen is geen probleem.

Eigenaars zijn erg vriendelijk.

Kamers zijn schoon .

Echt een aanrader en zeker waard voor je geld

Geweldig

Petra
18-6-2018

Met een groep van 16 man hier naar toe geweest.....Wat een geweldige plek qua ligging en omgeving....We werden hartelijk begroet door deze lieve familie....Kamers waren brandschoon evenals de badkamers....Heerlijk gegeten zowel ontbijt als diner....Kortom een aanrader om hier een superverblijf te hebben....Prachtige ritten gemaakt met de motor....Hopen hier zeker weer terug te komen

Heerlijk gezellig hotel

Rups
13-6-2018

Goed hotel om te vertoeven. Wij zijn hier 3 dagen geweest met de motor. Eigenaren erg aardig. Eten erg lekker. Bedden lagen wat minder en badkamer wat gedateerd. Verder prima om hier te verblijven

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Grevenstein in Grevenstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Grevenstein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.