Géén boekingskosten

Gasthof Grevenstein

DuitslandNoordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen)Grevenstein

We hebben de beste aanbieders voor Gasthof Grevenstein voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 156 reviews

Contact

157 Reviews over Grevenstein

• 8Joost de Boer14-09-2021

Super Verblijf in gemoedelijk hotel

Gezellig en gemoedelijk (motor)hotel :) We hebben 3 dagen mogen verblijven in Landgasthof Grevenstein en alles was goed. Kamers waren prima, eten was super en eigenaren waren behulpzaam en vriendelijk. We hadden accu problemen en ze hebben voor ons een nieuwe accu geleverd wat een top dienst. Daarnaast hebben we heerlijk mogen genieten van de omgeving. Wij komen zeker weer terug!! Bedankt groeten Joost & vrienden.

• 7Ruud Nijhof19-09-2020

Goed, maar ook niet meer dan dat.

We hebben drie dagen gereden in een fantastische omgeving. Op basis van de reviews had ik hoge verwachtingen van het hotel. Deze werden ook voor een deel waargemaakt, maar ik snap de hoge cijfers niet helemaal. Eigenlijk was alles redelijk tot goed, maar ik werd nergens door verrast. Niet door de kamers, niet door het eten, niet door het ontbijt. Er wordt in de commentaren ook gesproken over enthousiasme van de eigenaren en een warme ontvangst. Niets van gemerkt. Ik kreeg stellig de indruk dat het seizoen voor hen lang genoeg had geduurd en dat ze op de automatische piloot functioneerden. Het in notabene een motorhotel. Er is niet één keer een vraag gesteld die hier iets mee te maken had. Wat zijn de plannen? Waar komen jullie vandaan? wat voor een motor rij je? Ik heb nog een leuke tip........enz. Goed hotel, maar ook niet meer dan dat. Daar zijn er heel veel van.

• 8Franz van der Linde08-08-2020

Fantastisch verblijf.

Heerlijk gereden en geslapen. Het eten en drinken was perfect, je hoeft nergens om te vragen, gaat gewoon automatisch. Ga er zeker weer heen.

• 9Wim en Marlies02-08-2020

Echt fantastisch

We hebben genoten van de gastvrijheid van Jaap & Willy en Ron & Marieke. Heerlijk gegeten waarbij zelfs met speciale wensen rekening gehouden wordt. Prima schone kamer en heerlijk terras. Mooie uitvalsbasis voor toertochten door het Sauerland. Echt een aanrader. We komen zeker een keer terug

• 9Michiel Muller04-07-2020

super gastvrij

super leuke plek om met de motor rond te gaan rijden!! we hebben er erg lekker gegeten voor een zeer vriendelijke prijs. gisteren helaas met de motor te val gekomen zelf gelukkig weinig tot niks, de motor was iets minder aan toe, maar helaas we hebben smiddags gelijk gebeld dat we het avond eten waarschijnlijk niet zouden redden er werd meteen aan de telefoon mee gedacht hoe het snel geregeld kregen dat de motor opgehaald werd, ook werd aangeboden om mij te komen ophalen. bij terug komst van hotel voor de schrik een biertje gedaan met een ijszak en het eten was iets opgeschoven voor ons. savonds kreeg mijn maatje nog een telefoon nummer voor geval van nood die we in de nacht mochten bellen.

super bedankt voor jullie gastvrijheid hopelijk tot de volgende keer !!!

• 8Cor en Elly Kouwenberg23-02-2020

Aanrader!!

Wij hebben hier een aantal fijne dagen gehad in een mooie omgeving.Elke morgen een heerlijk uitgebreid ontbijt. Veel tips voor wandelingen of leuke uitstapjes. Heerlijke ruime schone kamers. De sfeer is erg prettig en gemoedelijk. En 's avonds kun je er ook heerlijk en tegen een goede prijs eten. Wij hebben ons erg welkom gevoeld. Een aanrader!!!!

• 9Andre en Monique Groote08-09-2019

Fantastisch wij denken hier met plezier aan terug

Super leuk hotel. Wij werden zeer gastvrij ontvangen. Toen onze groep compleet was kregen we uitleg over de kamers en over de tijden van ontbijt en avond eten. De eind rekening van onze groep kregen wij op een kassa bon toen we weg gingen. Schone slaapkamers en in het hotel is een gezellige sfeer. De eigenaren zijn mensen met liefde voor het vak en zeer gast vrij. Leuke plaats om te wandelen en leuke routes om met de motor te toeren. Dit hotel is zeker een aanrader, waar je met veel plezier aan terug denkt.

• 9Herbert Seppenwoolde08-09-2019

voor herhaling vatbaar !!

goede en gezellige ontvangst en erg gastvrij .schone kamers met lekkere douche. prima ontbijt ( meer variatie qua broodjes misschien) verder erg genoten

• 6Claudia02-09-2019

voor een keer

Positief: avondeten is er lekker en prima, men houdt rekening met dieetwensen, groot terras, fijne bedden, rolluik, rustig gelegen. Het douchegordijn met schimmel werd op verschillende kamers vervangen. Prachtige omgeving om te toeren. Negatief: De gastvrouw/eigenaresse sprak de groep op aankomstdag niet toe hoe het in het hotel werkt. Ze was weinig te zien en te horen. Je moet zelf vragen naar tijden van ontbijt ( witte broodjes, bruin roggebrood), tijden van diner, sluitingstijden tussen de middag van het hotel en de vertrektijden. Er hing daardoor geen sfeer in het hotel van 'welkom allemaal'. Op een bierviltje komt je kamernummer met de consumptiebedragen te staan. We waren met een groep, er werden bij verschillende mensen verkeerde bedragen ingevuld/ bij andere mensen opgeteld. Zelf opletten. De parkeerplaats aan de kant van het terras is voor motoren, je moet wel ff uitkijken omdat er hier en daar wat gaten in zitten.

• 9Edger Folkertsma12-08-2019

Samen met mijn zoon weekend met de motor in Sauerland gereden met dit hotel als uitvalsbasis. Fantastisch!!! Allemaal gezellige mensen ontmoet, heerlijk gegeten en goed geslapen. Aanrader!!!!

Gasthof Grevenstein info

Het complex