Gasthof Grevenstein

132 reviews over Gasthof Grevenstein in het Nederlands

Heerlijk gezellig hotel

Rups
13-6-2018

Goed hotel om te vertoeven. Wij zijn hier 3 dagen geweest met de motor. Eigenaren erg aardig. Eten erg lekker. Bedden lagen wat minder en badkamer wat gedateerd. Verder prima om hier te verblijven

voor herhaling vatbaar

Gerry
5-6-2018

goed adresje. voor de motorrijder, gezellige sfeer . je voelt je meteen thuis. lekker eten . en alles zeer betaalbaar. we komen zeker terug

Geen aanrader

Didi
4-6-2018

Mooi gelegen

Vriendelijke dochter en kok. Moeder chagrijnig.

Goed avondeten, de BBQ en de saladebar waren prima

Kamer niet schoon, heel veel stof, is niet van 1 week. ‘S ochtends gevraagd of kamer schoongemaakt werd, s avonds nog niet gedaan evenals het vervangen van 2 lampen.

Bedden met 2 verschillende hoogtes matrassen.

Badkamer / toilet leek wel een dixie

Ontbijt: niet goed gebakken broodjes, geen verse jam, geen groot mes om broodjes door te snijden.

We hebben een aantal aanbieders voor Grevenstein voor je op een rij gezet:

Geweldig! Wat een gastvrije Nederlandse familie, waar je je meteen thuis voelt. Voor motorrijders is dit heerlijk vertoeven. Grenzeloze service, heerlijk eten, goede bedden en ruime, rustige kamers. De omgeving is Ge-wel-dig voor tourtochten, waarbij vele routes al op de site worden aangeboden voor de gps. Van harte aanbevolen voor kleine tot middelgrote groepen (motorrijders), maar ook voor wandelaars en zelfs wintersporters. En de prijzen zijn zeer schappelijk.

We komen hier Zeker terug!

fantastisch

Victor en Silvia
22-5-2018

Zeer gezellig, erg mooie ligging, service wat betreft een gluten- en lactosevrij dieet geweldig, goed eten. Voor ons was dit de 3e keer, blijft voor herhaling vatbaar!

Super gehad

Hussaarts
25-2-2018

Gezellig, kneuterig gasthof waar je je welkom voelt. Ook ons hondje was zeer welkom. Goed ontbijt en avond eten. Niet geheel onbelangrijk, wij hebben heerlijk geslapen. Kortom fijn weekend gehad en komen zeker nog eens terug.

Prachtige omgeving

Eveline Samuels
14-2-2018

Hartelijke ontvangst, mooie, schone kamer en heerlijk eten. Heel mooie omgeving met oneindige wandelmogelijkheden.Er lag sneeuw wat het wandelen extra leuk maakte.

Hotel ligt in een klein dorpje, bushalte voor de deur.

simpel gezellig rustig prijskwaliteit prima

Wil de Graaf
13-2-2018

kleinschalig hotelletje met 15 kamers gezellig simpel maar super goed. gedateerd maar dat moet ook zeker zo blijven. eten is super evenals het plaatselijke biertje houden zo !!

Voor herhaling vatbaar

Jacqueline
27-9-2017

Zeer tevreden; over kindvriendelijkheid geen idee geen kind gezien!

Wat heel prettig was, dat we gewoon lekker ons zelf konden zijn. De eigenaren zaten niet tussen de gasten en waren absoluut niet opdringerig

Prima

Dordtse motorrijders FritsB
2-9-2017

Goed verzorgd en zeer gastvrij.

Lekker gegeten, prima kamers.

We hebben een aantal aanbieders voor Grevenstein voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Grevenstein in Grevenstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Grevenstein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Grevenstein scoort een 8.54 uit 10 op basis van 132 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: