Reviews over Greven

Perfecte plek in de regio

Anna,
    27-6-2016

Landpension Kamphues is een prima plek voor een overnachting tijdens een wandel- of fietsvakantie, en zeer geschikt voor shopping trips naar Münster of Osnabrück. Het ontbijt is beter dan in menig Hotel. Wij zijn er al 3 keer in de winter geweest (kerstmarkten!) en zeer tevreden.

Bijzonder fraai ingericht hotel

J v Boxtel,
    16-12-2013

Al vanaf het moment waarop je het erf oprijdt, blijkt dat Eichenhof een bijzonder hotel is. Van buiten vallen de fraaie vakwerk gebouwen op waar je tussendoor je weg vindt naar de receptie. Bij binnenkomst wordt pas echt duidelijk hoe fraai de inrichting de buitenkant kan versterken. Heerlijke hoge plafonds (echt een aanrader voor langere mensen) die de fantastische frisse kleuren goed tot hun recht laten komen. De samenwerking met kunstenares Dietlind Seeburg is overal uitbundig aanwezig en geeft een consequent fraaie uitstraling.

Onze kamer had de beschikking over een grote badkamer met veel loopruimte (stoot je eindelijk eens niet je ellebogen aan de wastafel bij het opstaan van het toilet).

De eigenaar was erg behulpzaam en het personeel zeer vriendelijk.

Het avondeten is een aanrader, alles vers bereid en als geheel een zeer smaakvolle verrassing. Ook het ontbijt is prima verzorgd.

Kortom, we hebben genoten en vinden de prijs/kwaliteit zeer hoog.

mooi gelegen rustige camping

fam.hettinga,
    18-8-2011

pima sanitair, zeer vriendelijk, gelegen bij een mooi ven. zeer geschikt voor gezin met kinderen tot 12 jaar. hoofzakelijk vaste gasten, maar de toerplaatsen worden prima onderhouden. hebben hier mar een paar dagen gestaan, maar komen zeker nog een keer terug, vooral om te kunnen fietsen.

Greven scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews