Hotel Van der Valk Gladbeck

Hotel Van der Valk Gladbeck
6,8

20 tips over Hotel Van der Valk Gladbeck

Ger, 21-12-2015
Vraag een kamer op de eerste of tweede vedieping aan de achterkant. De autobahn loopt vlak langs het hotel
Jean, 15-6-2015
Neem een ander hotel wanneer U slecht ter been bent of rolstoel afhankelijk.
Daisy, 1-2-2015
Ga eten in Bottrop bij Drago Steakhaus! Heerlijk gegeten en voor een leuk prijsje! Erg sfeervol restaurant.

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Gladbeck voor je op een rij gezet:

Bauke Poelsma, 9-12-2014

Naar de Niederrhein-Therme in Revierpark Mattlerbusch 47169 Duisburg-Hamborn, kijk op www.niederrhein-therme.de voor een relaxed dagje sauna of zwemmen, is erg groot en voor twee uurtjes sauna betaal je p/p 12 euro.

Ook kun je goedkoop en lekker eten in de stad Gladbeck.

Voor 9 euro kun je een hele dag een goede fiets met 7 versnellingen huren bij het Motel, mooie routes en groot park en snel in Gladbeck.

Jolleke, 26-8-2014

Ga ook eens naar de Zoo in Duisburg, kwartiertje van het hotel af. En bij Grieks restaurant Poseidon in het centrum van Gladbeck kun je heerlijk en voordelig uit eten, met zeer ruime porties.

leoJJ Planken, 20-6-2014
In Gladbeck in de Friederichstrasse zit Grieks restaurant Poseidon, half zo duur en fantastisch eten.

Jezzebel, 25-8-2013
Restaurant Poseidon Friedrichstrasse 23 in Gladbeck. Echt heerlijk Grieks eten voor niet veel geld.aanrader!
B. Bril, 13-7-2013
Mooi park in de directe omgeving. Industriepark in Oberhausen
Ineke & Hans, 22-6-2013
Veel industrieel erfgoed in de omgeving. Scheepslift Henrichenburg (Boven Dortmund), Zeche Zollern Dortmund en voor de winkelmens CentreO
rikkie, 11-5-2013
Goede uitval basis voor diverse activiteiten in de omgeving.

Onze bezoekers bekeken ook: