Advertentie

Hotel Van der Valk Gladbecksterstersterster

6.1Voldoende

Score uit 389 reviews

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Gladbeck


Overzicht

6.1Voldoende

Score uit 389 reviews

  • 7Ligging
  • 5.8Service
  • 6.1Prijs/kwaliteit
  • 6.8Eten
  • 5.4Kamers
  • 6.6Hygiëne
  • 4.9Kindvriendelijk

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Gladbeck voor je op een rij gezet:

1
TUI
TUI
2
Voordeeluitjes.nl
Voordeeluitjes.nl
4
Booking.com
Booking.com
5
HotelSpecials.nl
HotelSpecials.nl
6
trivago
trivago
Bekijk alle aanbieders

Hotel info

  • Balkon
  • Huisdieren toegestaan
  • Parkeren mogelijk
  • Restaurant
  • Speeltuin
  • Wifi
Meer hotel info
Tonen op kaart

Reviews

389 reviews over Hotel Van der Valk Gladbeck

Review schrijven

Beoordelingen

186
79
66
41

Toon reviews van reizigers

Sorteren:


  • 5Desiree03-01-2020

    Geen aanrader

    Als je vaker naar van der valk gaat, verwacht je wat. Door de oude kamers, was het 'n tegenvaller. Wij zaten erg verouderd. Schimmel in badkamer, kapotte wastafel, stroom onveilig, raam waar een kier zat en slechte matrassen, 2 verschillende stoelen, waarvan 1 met kapotte rugleuning. En door 't verkeerde je geen oog dicht. Het ontbijt was wel goed, daar was 't opgeknapt. De hal bij binnenkomst, bij de openhaard is ook mooi. De banken in de bar, kunnen echt niet, gaten zaten in 't leer. De bediening was vriendelijk, maar heel traag.

    • 3Ligging
    • 6Service
    • 4Prijs/kwaliteit
    • 8Eten
    • 3Kamers
    • 5Hygiëne

    van der Valk Team, Sales & Marketing Manager, 27-01-2020

    Beste gast,

    Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

    Met vriendelijke groet,

    Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

  • 2019
    5Mirjam22-12-2019

    Voldoet niet aan mijn verwachtingen

    Familiekamer geboekt. Kamers zijn zeer gedateerd. Douchedeur gaat nauwelijks open en dicht. Op de kamer was het een sauna, zo warm was het! En dat voor december. Verwarming uit gedaan maar nog brandde die. Door de hitte amper geslapen. Verder deugde de riolering niet want als iemand van een andere kamer het toilet doorspoelde, bubbelde het bij ons in bad/douche. Leuk als er naast je luidruchtige, dronken gasten verblijven die vaak het toilet gebruiken. Het ontbijtbuffet en diner was verder oke. Personeel was vriendelijk.

    • 7Ligging
    • 5Service
    • 3Prijs/kwaliteit
    • 6Eten
    • 2Kamers
    • 6Kindvriendelijk
    • 4Hygiëne

    van der Valk Team, Sales & Marketing Manager, 24-12-2019

    Dear Mirjam, Thank you for taking the time to share your impressions with us. We are very sorry that you had to experience this. Sad that we are only now learning that your room was too hot. We could have found a solution during your stay. Our technicians are in the house every day. We could also have clarified the waste water case directly. Even at night we have a porter who ensures peace and quiet in the hallways.We would be happy to welcome you again so that we can convince you.We wish you a merry Christmas and all the best.

    Kind regards, van der Valk Team

    Gereisd met oudere kinderen in december 2019

  • 7Marc06-10-2019

    Kamers mogen wel een opknapbeurt hebben...

    We komen hier al jaren maar zien helaas de kamers te ver gaan achterlopen bij andere hotels. Wat nieuw meubilair en een wat modernere look zou niet misstaan.
    De bovenburen hielden ons helaas wel lang 's nachts wakker en ik had liever gezien dat daar wat meer handhaving op was geweest. De service was verder prima en het ontbijt vonden wij dit jaar ook beter dan vorig jaar.

    • 7Ligging
    • 8Service
    • 6Prijs/kwaliteit
    • 8Eten
    • 4Kamers
    • 5Kindvriendelijk
    • 8Hygiëne

    Revenue Management, Sales & Marketing Manager, 08-10-2019

    Dear Marc,

    Thank you for taking the time to rate your stay. It is nice to know that you belong to our loyal circle of guests and we wish that you continue to visit us. We can inform you that we have already renovated our deluxe rooms. At the end of the year it is planned to modernize further rooms. We would be pleased if we could present you these during a future visit.

    Until then we wish you all the best! Enjoy the autumn days!

    Sincerely, Revenue Management

    Gereisd met partner in oktober 2019


  • Benieuwd naar de prijzen?

    We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Gladbeck voor je op een rij gezet:

    1
    TUI
    TUI
    2
    Voordeeluitjes.nl
    Voordeeluitjes.nl
    4
    Booking.com
    Booking.com
    5
    HotelSpecials.nl
    HotelSpecials.nl
    6
    trivago
    trivago
    7
    Expedia.nl
    Expedia.nl
    8
    Hotels.com
    Hotels.com

  • 2Caroline28-08-2019

    Nooit meer

    De hotelkamers zijn flink gedateerd. De kamer was niet schoon en rook erg muf. Er was een kleine koelkast aanwezig die erg smerig was. De kamers hebben een gezamenlijk balkon waardoor je geen raam open kan laten staan. Geen enkele kamer heeft airco?. Het was 34 graden buiten en erg warm op de kamer. Voor 20 euro deposit kon je een gammele ventilator lenen. De kamerdeur is erg dun en je hoort alles op de gang. Om naar je kamer te gaan moet je een heel eind lopen. Het is een doolhof.

    • 4Ligging
    • 2Service
    • 2Prijs/kwaliteit
    • 3Eten
    • 1Kamers
    • 3Kindvriendelijk
    • 1Hygiëne

    Revenue Management, Sales & Marketing Manager, 02-09-2019

    Dear Caroline,

    Thank you for taking the time to share your feedback. While we wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. We would like to evaluate your described deficiencies regarding the cleanliness in the room and for that it would be very helpful if you could tell us your booking data. Thank you in advance for your cooperation! If you give us a chance to earn back your trust, we can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. We wish you all the best!

    Sincerely, Revenue Management

    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

  • 6Hans11-08-2019

    Onprofessioneel en kwalijke gang van zakan

    Op zich een prima verblijf gehad met uitzondering van onze laatste avond op donderdag 1 augustus. Rond 23.30h ging in het hele hotel het brandalarm af waana iedereen naar buiten werd gestuurd. Na 10 minuten buiten met talloze andere gasten waaronder kleine kinderen op de parkeerplaats te hebben gestaan kwamen er 3 brandweerwagens die parkeerden en verder niets ondernamen. Na ongeveer een 3 kwartier, mede omdat er niets gebeurde en er geen enkele communicatie was, ging iedereen weer naar binnen zonder dat dit door de officials was aangegeven. Heel vreemde gang van zaken waarvan je verwacht dat je de volgende ochtend bij het ontbijt op zijn minst op de hoogte zou worden gebracht van de ontruiming op de vorige avond maar.......................gen woord of geschrift over het voorval. Deze zeer onprofessionele gang van zaken verwacht je niet bij van der Valk, maar zo zie hoe ook van de Valk klungelig kan opereren

    • 7Ligging
    • 1Service
    • 7Prijs/kwaliteit
    • 8Eten
    • 8Kamers
    • 5Kindvriendelijk
    • 8Hygiëne

    A. Tech, Sales & Marketing Manager, 16-08-2019

    Dear Hans,

    thank you for taking time to evaluate our hotel. Too bad that we could not convince you in all points of us. For this we would like to apologize to you. We will discuss your criticism internally and correct sources of error. The fire alarm occurred at a time when there were hardly any employees. The restaurant and the offices were no longer occupied. Mr. van der Valk personally took care of the incident and managed everything. We would be glad if you would visit us next time, so that we can convince you of us.

    Kind regards and all best wishes,

    Gereisd met partner in augustus 2019

  • 5Korten06-08-2019

    Waarschijnlijk nooit meer

    Dit is 1 van de mindere vd valk hotels die ik/wij hebben bezocht. Maar wel 1 van de mooiste die ik/ wij hebben bezocht. Een gemiste kans dus.

    • 8Ligging
    • 5Service
    • 4Prijs/kwaliteit
    • 4Eten
    • 6Kamers
    • 3Kindvriendelijk
    • 4Hygiëne

    A. Tech, Sales & Marketing Manager, 12-08-2019

    Beste gast,

    Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel.

    Met vriendelijke groet,

    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019


  • Advertentie
  • 8Frank Driessen01-08-2019

    Super goed hotel, alleen geen airco☺

    Ik had een overnachting met ontbijt, met mijn moeder en mijn 2 kinderen, in combinatie met 2 dagen movie park. Deze combi is ideaal kwa afstand. Het personeel van het hotel is zeer vriendelijk. Kamers heel netjes, schoon en erg luxe. Heerlijk diner gehad en luxe ontbijt. De genoten drankjes uit de bar op de hotelkamer waren voor rekening van de Valk, erg leuk. Dan een klein mimpuntje, geen airco, beetje jammer met deze temperaturen. Verder super goed.

    • 9Ligging
    • 9Service
    • 9Prijs/kwaliteit
    • 9Eten
    • 7Kamers
    • 6Kindvriendelijk
    • 9Hygiëne

    Ingrid Arnade, Sales & Marketing Manager, 03-08-2019

    Dear Frank,

    Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

    Sincerely,

    Hotel Management

    Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

  • 8Ludovicus01-08-2019

    Wij waren tevreden!

    Wij (2 volw. + 1 kind) zijn hier 3 nachten geweest van 29 juli t/m 1 augustus in een 3 persoons comfort kamer(217). De kamer was netjes, maar wel warm. Het ontbijt was gewoon goed en werd tijdig aangevuld. Het avond eten was ook goed, maar wij vonden het jammer, dat men niet ‘a la card’ kon eten. Het was alleen mogelijk om in buffetvorm te eten. Het hotel is al wat ouder, maar alles was netjes. Bij vertrek werd netjes door de jonge man achter de balie gevraagd, of alles naar wens was. Wij waren tevreden, ook omdat we een leuke deal hadden. Er zijn zeker mooiere Van der Valk hotels, maar die zijn meestal een stuk duurder.

    • 8Ligging
    • 8Service
    • 9Prijs/kwaliteit
    • 8Eten
    • 7Kamers
    • 7Kindvriendelijk
    • 8Hygiëne

    Ingrid Arnade, Sales & Marketing Manager, 03-08-2019

    Dear Ludovicus,

    Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

    Sincerely,

    Ingrid Arnade General Manager

    Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

  • 3Maartje31-07-2019

    Verschrikkelijk

    We waren hier met extreme warmte, het hotel heeft geen airco of enige temperatuur regeling. Er is een balkon waarvan de deur open kan echter is deze verbonden met die van al je buren op de gang waardoor je geen privacy hebt en je de deur ook niet open kan laten als je slaapt. Personeel bij het ontbijt heeft zijn/haar beste tijd wel gehad, mevrouw is erg onaardig en onbeleefd. Wijst je een tafel aan kijkt je niet eens aan. Het is meer een verplichting. Bij uitschenken word je niet aangekeken en ook niet gevraagd hoe het verblijf is geweest, blijkbaar weten ze het al of interesseert het ze niet. Ik verblijf jaarlijks 150 dagen per jaar in hotels, dit was by far het meest waardeloze hotel dat ik ooit ben geweest!

    • 5Ligging
    • 1Service
    • 4Prijs/kwaliteit
    • 2Eten
    • 1Kamers
    • 1Kindvriendelijk
    • 6Hygiëne

    A. Tech, Sales & Marketing Manager, 15-08-2019

    Beste gast,

    Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

    Met vriendelijke groet,

    Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

  • 3Fam Apperloo29-07-2019

    Nooit meer

    Een zeer teleurstellend bezoek aan dit hotel ervaren. Via touroperator een 3-daags arrangement geboekt incl. ontbijt. Een upgrade genomen naar een comfort-kamer. Omdat ik bij andere aanbieders had gezien dat kinderen onder de 3 jaar bij de ouders in bed slapen en wij dat niet heel fijn vinden van te voren via de chat navraag gedaan. We konden bij notities aangeven dat we een kind onder de 3 jaar wilden toevoegen in een gewoon bed. Dit keurig gedaan, blijkt bij aankomst dat dit niet mogelijk is. De regel is dat kinderen onder de 3 jaar bij ouders in bed slapen. Dit is zowel als bij touroperator en Van der Valk niet terug te vinden. Bij de receptie dit aangegeven en krijgen we een upgrade naar een kamer met 3 gewone bedden maar de voorwaarde is dat de jongste in ons bed zou moeten slapen, conform hun ‘regels’. We konden een extra bed krijgen tegen betaling. Een uiterst slechte service en informatie-verstrekking helaas.

    • 8Ligging
    • 3Service
    • 3Prijs/kwaliteit
    • 3Kamers
    • 3Kindvriendelijk

    Gereisd met jonge kinderen in juli 2019


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Gladbeck voor je op een rij gezet:

1
TUI
TUI
2
Voordeeluitjes.nl
Voordeeluitjes.nl
4
Booking.com
Booking.com
5
HotelSpecials.nl
HotelSpecials.nl
6
trivago
trivago
7
Expedia.nl
Expedia.nl
8
Hotels.com
Hotels.com

Tips

20 tips over Hotel Van der Valk Gladbeck


  • leoJJ Planken, 20-06-2014

    In Gladbeck in de Friederichstrasse zit Grieks restaurant Poseidon, half zo duur en fantastisch eten.


  • B. Bril, 13-07-2013

    Mooi park in de directe omgeving. Industriepark in Oberhausen


  • Ineke & Hans, 22-06-2013

    Veel industrieel erfgoed in de omgeving. Scheepslift Henrichenburg (Boven Dortmund), Zeche Zollern Dortmund en voor de winkelmens CentreO


Vraag en antwoord

4 vragen over Hotel Van der Valk Gladbeck


  • Jonker, 11-11-2018

    gerenoveerde kamers

    zijn er ook gerenoveerde kamers ? zo ja ,welke ?


  • R Van Santen, 24-11-2017

    Rollator

    Is er ook een lift inverband rollator


  • willem rozemeijer, 15-07-2016

    kamer voor gehandicapten

    Lees op de hotelsite, dat er voorzieningen zijn voor gehandicapten.

    Zijn de deuren max. 80 cm. breed. Hoe hoog staat het bed, of is er een hoog/laag bed, met papegaai.

    Hoe ruim is de douche? voorzien van douchezitje (min. 45 cm hoog) staat de toiletpot vrij, ivm overschuiven van rolstoel, en min 45 cm hoog.

    Als er een balcon is, ligt dat gelijk met kamer vloer?.

    Is het hotel verders goed bereikbaar voor rolstoeler?.

    Dank voor de antwoorden, foto's is nob beter.

    mvg Willem.


Hotel Van der Valk Gladbeck info

Algemene informatie

  • Aantal sterrensterstersterster
  • VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • Check-inVanaf 15:00
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Geldautomaat in directe omgeving (1 km)Aanwezig
  • Aantal kamers< 200
  • Check-outTot 11:00
  • RokenNergens toegestaan
  • HuisdierenToegestaan
  • Aantal sterren4

Families en kinderen

  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

Restaurant & Bar

  • SnackbarAanwezig
  • Restaurant1
  • Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Fast food, Internationaal, Lunchpakketten, Nederlands, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Bar / kantine1

Wifi

  • WifiAanwezig, Gratis
  • Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

Kamerfaciliteiten

  • Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

Overige faciliteiten

  • InternetAanwezig
  • WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • LiftAanwezig
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

Wellness

  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

Parkeren

  • ParkerenGratis
  • ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

Activiteiten

  • BuitensportenFietsen, Hardlooppaden
  • FitnessFitness
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf
  • WintersportSki lessen, Skiën

Adresgegevens

Advertentie
Advertentie