Zoover maakt gebruik van cookies.
Op Zoover gebruiken we functionele, analytische en marketing cookies. Dit is noodzakelijk voor het functioneren van de website. Door deze cookies te plaatsen bieden we je de beste ervaring. Ook gebruiken we cookies om advertenties te laten zien die relevant zijn voor jou.Door deze melding te sluiten, of door gebruik te blijven maken van onze website weten we dat je hiermee akkoord gaat. Wil je meer informatie over onze cookies? Bekijk ons.
Advertentie

Hotel Van der Valk Gladbeck

Hotel
KinderhotelWeer vandaag6°4°
Hotel Van der Valk Gladbeck
7

Goed

Score uit 375 reviews

Beoordeling van bezoekers

  • Kindvriendelijk6,2
  • Hygiëne7,6
  • Eten7,1
  • Kamers6,8
  • Prijs/kwaliteit7,1
  • Service7,1
  • Ligging7,5
 
Review toevoegen

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Gladbeck voor je op een rij gezet:

4
Hotels.nl
Hotels.nl
5
Booking.com
Booking.com
6
D-reizen
D-reizen
Bekijk alle aanbieders

Reviews

360 reviews over Hotel Van der Valk Gladbeck in het Nederlands


Beoordelingen
Fantastisch / fenomenaal: 8+
182
Goed: 7 - 8
77
Matig / voldoende: 5 - 7
61
Onvoldoende: 1 - 5
38


2018
7

Prima

Ragna Van Zweeden, 
30-10-2018
  • Kindvriendelijk7
  • Hygiëne7
  • Eten7
  • Kamers7
  • Prijs/kwaliteit7
  • Service7
  • Ligging7
  • Kindvriendelijk7
  • Hygiëne7
  • Eten7
  • Kamers7
  • Prijs/kwaliteit7
  • Service7
  • Ligging7

Fijn hotel. Mooie ruime kamer. Wel erg warm in de kamer. Prima als uitvalsbasis voor CentrO.

Revenue Management, Sales & Marketing Manager, 7-11-2018

Dear Ragna,

thank you very much for your review.

We are glad you enjoyed your stay with us.

Next to the CentrO you can visit many other interesting attractions near the hotel like alpincenter Bottrop, Zeche Zollverein Essen, shopping mail Limbecker Platz Essen, mining museum Bochum, ZOOM Gelsenkirchen, Sealife and Legoland Discovery in Oberhausen and much more. For more informations you can contact our reservation department.

We hope you will visit us in future too to discover our area.

We wish you a wonderful autumn and remain

with kind regards

-Revenue Management-

7

Prima

Tamara, 
30-10-2018
  • Kindvriendelijk7
  • Hygiëne7
  • Eten7
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit7
  • Service7
  • Ligging7
  • Kindvriendelijk7
  • Hygiëne7
  • Eten7
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit7
  • Service7
  • Ligging7

Mooie ruime kamer. Het was wel warm in de kamer.

Perfecte uitvalsbasis voor een bezoekje aan CentrO

Revenue Management, Sales & Marketing Manager, 7-11-2018

Dear Tamara,

thank you very much for your review.

We are glad you enjoyed your stay with us.

Next to the CentrO you can visit many other interesting attractions near the hotel like alpincenter Bottrop, Zeche Zollverein Essen, shopping mail Limbecker Platz Essen, mining museum Bochum, ZOOM Gelsenkirchen, Sealife and Legoland Discovery in Oberhausen and much more. For more informations you can contact our reservation department.

We hope you will visit us in future too to discover our area.

We wish you a wonderful autumn and remain

with kind regards

-Revenue Management-

5

Is heel snel achteruit gegaan!

Michael, 
10-8-2018
  • Kindvriendelijk1
  • Hygiëne7
  • Eten7
  • Kamers6
  • Prijs/kwaliteit6
  • Service2
  • Ligging5
  • Kindvriendelijk1
  • Hygiëne7
  • Eten7
  • Kamers6
  • Prijs/kwaliteit6
  • Service2
  • Ligging5

Gisteren terug gereden, van het hotel naar Utrecht.

Komen er al een jaar of 4 a 5? en ik moet wel zeggen dat het achteruit gegaan is.

Wij boeken dit hotel samen met moviepark- arrangement. dit doen wij altijd met 2 gezinnen, altijd 2 dagen hotel en park. bij het ontbijt staat een wat oudere dame, die naar mij erg onvriendelijk was. ontbijt was een chaos. en hebben lang moeten wachten op schone glazen, etc. ook afruimen word NIET goed gedaan, wij zaten op de laatste ochtend in een zaal naast het restaurant, daar staan alle tafels vol troep. kamer wel netjes, fijne badkamer. heerlijk geslapen, en uiteraard hoor je mensen, dat heb je in een huis met 3500 andere gasten!

Of we nog terug komen? dat is de vraag... gelukkig hadden we onze waaiers mee genomen! disndag was het +40 graden in de zon. zon stond op onze kamer...zonder waaiers, ga je daar echt dood!

A. Tech / Reservation, Sales & Marketing Manager, 13-8-2018

Dear Michael,

thank you for taking time to evaluate our hotel.

So sorry, that we could not meet your expectations.

Especially because you know our service and know what we offer our guests.

Regarding the breakfast we are very sorry that you had make this experience.

We will consult with our team on the basis of the above points and find a solution.

During the heat we organized fans for all our guests, which you can borrow at our reception.

We look forward to seeing you again on your next visit to convince you again and wish you all the best.

Kind regards,


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Gladbeck voor je op een rij gezet:

1
Neckermann
Neckermann
2
TUI
TUI
3
Voordeeluitjes.nl
Voordeeluitjes.nl
4
Hotels.nl
Hotels.nl
5
Booking.com
Booking.com
6
D-reizen
D-reizen
7
HotelSpecials.nl
HotelSpecials.nl
8
Vrij Uit
Vrij Uit
9
Hotels.com
Hotels.com
10
Expedia.nl
Expedia.nl
Bekijk alle aanbieders

7

Geen airco

Marijke, 
4-8-2018
  • Hygiëne8
  • Eten8
  • Kamers5
  • Prijs/kwaliteit6
  • Service8
  • Ligging8
  • Hygiëne8
  • Eten8
  • Kamers5
  • Prijs/kwaliteit6
  • Service8
  • Ligging8

Comfort kamer geboekt. Redelijke kamer. Stonk wel enorm naar vieze voeten. Jammer genoeg geen airco en geen ventilator. Heel vervelend als t +30 graden is..... Wij zouden hier niet meer naar toe gaan in de zomer. Kamer is veel te warm. Kon bijna niet slapen vanwege de warmte. Ontbijt is goed. Personeel vriendelijk.

A. Tech / Reservation, Sales & Marketing Manager, 7-8-2018

Dear Marijke,

thank you for taking time to evaluate our hotel.

Regarding unpleasent smell we will directly contact our cleaning team. We're sorry about it.

Also concerning air condition we will speak to our management to improve.

We will be happy if you could give us a second chance to convince you.

Have a nice summertime.

Best regards

9

Volgende keer gaan we weer.

rocopi, 
10-6-2018
  • Kindvriendelijk9
  • Hygiëne9
  • Eten9
  • Kamers9
  • Prijs/kwaliteit10
  • Service9
  • Ligging9
  • Kindvriendelijk9
  • Hygiëne9
  • Eten9
  • Kamers9
  • Prijs/kwaliteit10
  • Service9
  • Ligging9

Prima Hotel met ruime kamers. Het ontbijt was heel goed en het personeel zeer vriendelijk. Wij hadden een kamer aan de voorkant en omdat er geen airco is had het fijn geweest als er een ventilator in de kamer was. Nu met die warmte en volle zon was het bloedheet in de kamer.

Revenue Management, Sales & Marketing Manager, 12-6-2018

Dear guest,

thanks for your feedback.

We are glad you enjoyed your stay with us.

Your comments about the temperature in the room we send to our hotel manager to evaluate.

We wish to welcome you back to us.

Have a good time - all the best for you!

With kind regards

-Revenue Management-

8

Prima Hotel, iets te warm op de bovenste etage.

Marc van B, 
4-6-2018
  • Kindvriendelijk7
  • Hygiëne9
  • Eten8
  • Kamers7
  • Prijs/kwaliteit8
  • Service8
  • Ligging8
  • Kindvriendelijk7
  • Hygiëne9
  • Eten8
  • Kamers7
  • Prijs/kwaliteit8
  • Service8
  • Ligging8

Heerlijk hotel. Leuke schone kamers. Vriendelijk Nederlands sprekende receptie.

Ontbijtbuffet is prima met ruime keuze die je van van der Valk gewend bent. Wel erg warm op de bovenste etage. De deur tussen 2 kamers is niet geluidswerend.

De bedden liggen prima en deze zijn na de eerste nacht al lekker voorzien van fris beddengoed.

Naast het hotel licht een prachtig park met een kasteel voor een lekkere wandeling met mooie foto's. Samengevat: voor herhaling vatbaar.

Revenue Management, Sales & Marketing Manager, 6-6-2018

Dear Marc,

we are happy about your good review about your stay with us.

Your praise about service, breakfast and housekeeping we send to our employees. They will be pleased.

Our Management will evaluate your note about the room. We hope to make improvements here in future.

Please let us know when you will visit us again. Our reservation departement will help you for booking.

Have a good time!

With kind regards

-Revenue Management-


Advertentie
4

Zeker geen 4 sterren waardig

Wilma, 
10-5-2018
  • Kindvriendelijk3
  • Hygiëne3
  • Eten8
  • Kamers2
  • Prijs/kwaliteit2
  • Service4
  • Ligging5
  • Kindvriendelijk3
  • Hygiëne3
  • Eten8
  • Kamers2
  • Prijs/kwaliteit2
  • Service4
  • Ligging5

Wat een verouderde kamer de lak van de meubels plakte er was geschreven op de matras en de lampenkappen hadden ze volgens mij mee gestoeid.Het uitzicht was op een binnenplaats met schuur en het was super warm.Zeker geen vier sterren waardig.De ontvangst en ontbijt waren wel goed .De meneer bij de balie was super vriendelijk maar de rest van het personeel kan best eens een training in een hotel hier in Nederland gebruiken.

Revenue Management, Sales & Marketing Manager, 14-5-2018

Dear Wilma,

thanks for taking the time to rating your visit with us.

We would like to pass on your praise for our reception staff. But we also want to evaluate your negative words and have passed these directly to our hotel manager. We can already inform you that modernization work in the hotel is constantly being carried out in order to give our guests a feel-good atmosphere. We are very sorry if we did not succeed. Please excuse this. However, we can assure you that we are constantly working to improve our services and of course the reviews of our guests are very important.

We would be pleased if we could show this to you in the future. We are happy to welcome you back to us.

We wish you all the best and remain

with kind regards

i.A. G. Gertz

-Revenue Management-

9

Aanrader!

Marian C., 
28-4-2018
  • Kindvriendelijk9
  • Hygiëne9
  • Eten9
  • Kamers9
  • Prijs/kwaliteit8
  • Service9
  • Ligging9
  • Kindvriendelijk9
  • Hygiëne9
  • Eten9
  • Kamers9
  • Prijs/kwaliteit8
  • Service9
  • Ligging9

Wij hadden een familie kamer geboekt omdat we naar Moviepark gingen. Er zou voor de kinderen een slaapbank staan maar ze hadden geluk, ook zij hadden gewone bedden! De kamer was schoon, fijne bedden. Heerlijke douche en fijn bad. Vriendelijk personeel. 's Ochtends genoten van het ontbijtbuffet. Wad wel wst chaotisch maar het personeel deed zijn best om alles wat op was weer aan te vullen.

Revenue Management, Sales & Marketing Manager, 2-5-2018

Dear Marian,

thank you very much for your fantastic feedback about your stay with us.

We are glad you liked the room and our service. And we hope you will visit us again in future.

Have a nice spring time!

With kind regards

i.A. G. Gertz

-Revenue Management-

8

Goed maar de bar ging laat open.

Zaaijer, 
11-1-2018
  • Hygiëne9
  • Eten8
  • Kamers7
  • Prijs/kwaliteit9
  • Service8
  • Ligging9
  • Hygiëne9
  • Eten8
  • Kamers7
  • Prijs/kwaliteit9
  • Service8
  • Ligging9

De bar ging pas 6 uur open en zat vol met kinderen. Verder wel prima.

Revenue Management, Sales & Marketing Manager, 15-1-2018

Dear guest,

thank you for the review and your good feedback in total.

To our hotel bar we can tell you that it is not available on a daily basis. It opens 6 days a week from 19.00 clock and has opened according to need. During the day, our guests are served in the restaurant and in the hotel lobby.

We are happy to welcome you again as a guest in our house. We wish you all the best an remain

with kind regards

i.A. Grit Gertz

-Revenue Management-

2017
8

Somber Duits hotel

Ineke en Hans van Wingerden, 
28-12-2017
  • Hygiëne8
  • Eten7
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Service10
  • Ligging8
  • Hygiëne8
  • Eten7
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Service10
  • Ligging8

Onze kamer was schoon, voorzien van ligbad en douche. Goede bedden. Het ontbijt was ruim voldoende, alleen het brood was niet knapperig vers.

De vloerbedekking heeft ook zijn tijd gehad.

Vriendelijk personeel. Wij hadden niet de juiste vouchers, maar dat werd soepel opgelost.

Revenue Management, Sales & Marketing Manager, 2-1-2018

Dear Ineke and Hans,

thank you very much for your review.

We also thank you for your praise about the room, the breakfast and the service. Also in future we would like to offer this service to our guests and all employees work hard on that.

We pass your criticism directly to the appropriate departments for improvement.

We wish you all the best for 2018, maybe we will meet again this year. We would be very happy.

With kind regards

i.A. Grit Gertz

-Revenue Management-


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Gladbeck voor je op een rij gezet:

1
Neckermann
Neckermann
2
TUI
TUI
3
Voordeeluitjes.nl
Voordeeluitjes.nl
4
Hotels.nl
Hotels.nl
5
Booking.com
Booking.com
6
D-reizen
D-reizen
7
HotelSpecials.nl
HotelSpecials.nl
8
Vrij Uit
Vrij Uit
9
Hotels.com
Hotels.com
10
Expedia.nl
Expedia.nl
Bekijk alle aanbieders

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Gladbeck in Gladbeck, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Gladbeck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lees meer
 

Advertentie
Advertentie