Advertentie

Hotel Van der Valk Gladbeck

Hotel
KinderhotelWeer vandaag26°14°
Hotel Van der Valk Gladbeck
6,8

Voldoende

Score uit 369 reviews

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging7,1
  • Service6,7
  • Prijs/kwaliteit7,0
  • Eten6,6
  • Kamers6,9
  • Kindvriendelijk6,6
  • Hygiëne7,5
 

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Gladbeck voor je op een rij gezet:

 

Reviews

354 reviews over Hotel Van der Valk Gladbeck in het Nederlands


Datum review
Alle
Nederlands
 

4

Zeker geen 4 sterren waardig

Wilma, 10-5-2018
  • Ligging5
  • Service4
  • Prijs/kwaliteit2
  • Eten8
  • Kamers2
  • Kindvriendelijk3
  • Hygiëne3
 
Wat een verouderde kamer de lak van de meubels plakte er was geschreven op de matras en de lampenkappen hadden ze volgens mij mee gestoeid.Het uitzicht was op een binnenplaats met schuur en het was super warm.Zeker geen vier sterren waardig.De ontvangst en ontbijt waren wel goed .De meneer bij de balie was super vriendelijk maar de rest van het personeel kan best eens een training in een hotel hier in Nederland gebruiken.
Revenue Management, Sales & Marketing Manager, 14-5-2018

Dear Wilma,

thanks for taking the time to rating your visit with us.

We would like to pass on your praise for our reception staff. But we also want to evaluate your negative words and have passed these directly to our hotel manager. We can already inform you that modernization work in the hotel is constantly being carried out in order to give our guests a feel-good atmosphere. We are very sorry if we did not succeed. Please excuse this. However, we can assure you that we are constantly working to improve our services and of course the reviews of our guests are very important.

We would be pleased if we could show this to you in the future. We are happy to welcome you back to us.

We wish you all the best and remain

with kind regards

i.A. G. Gertz

-Revenue Management-

9

Aanrader!

Marian C., 28-4-2018
  • Ligging9
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten9
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk9
  • Hygiëne9
 
Wij hadden een familie kamer geboekt omdat we naar Moviepark gingen. Er zou voor de kinderen een slaapbank staan maar ze hadden geluk, ook zij hadden gewone bedden! De kamer was schoon, fijne bedden. Heerlijke douche en fijn bad. Vriendelijk personeel. 's Ochtends genoten van het ontbijtbuffet. Wad wel wst chaotisch maar het personeel deed zijn best om alles wat op was weer aan te vullen.
Revenue Management, Sales & Marketing Manager, 2-5-2018

Dear Marian,

thank you very much for your fantastic feedback about your stay with us.

We are glad you liked the room and our service. And we hope you will visit us again in future.

Have a nice spring time!

With kind regards

i.A. G. Gertz

-Revenue Management-

8

Goed maar de bar ging laat open.

Zaaijer, 11-1-2018
  • Ligging9
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten8
  • Kamers7
  • Hygiëne9
 
De bar ging pas 6 uur open en zat vol met kinderen. Verder wel prima.
Revenue Management, Sales & Marketing Manager, 15-1-2018

Dear guest,

thank you for the review and your good feedback in total.

To our hotel bar we can tell you that it is not available on a daily basis. It opens 6 days a week from 19.00 clock and has opened according to need. During the day, our guests are served in the restaurant and in the hotel lobby.

We are happy to welcome you again as a guest in our house. We wish you all the best an remain

with kind regards

i.A. Grit Gertz

-Revenue Management-


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Gladbeck voor je op een rij gezet:

 

8

Somber Duits hotel

Ineke en Hans van Wingerden, 28-12-2017
  • Ligging8
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten7
  • Kamers8
  • Hygiëne8
 

Onze kamer was schoon, voorzien van ligbad en douche. Goede bedden. Het ontbijt was ruim voldoende, alleen het brood was niet knapperig vers.

De vloerbedekking heeft ook zijn tijd gehad.

Vriendelijk personeel. Wij hadden niet de juiste vouchers, maar dat werd soepel opgelost.

Revenue Management, Sales & Marketing Manager, 2-1-2018

Dear Ineke and Hans,

thank you very much for your review.

We also thank you for your praise about the room, the breakfast and the service. Also in future we would like to offer this service to our guests and all employees work hard on that.

We pass your criticism directly to the appropriate departments for improvement.

We wish you all the best for 2018, maybe we will meet again this year. We would be very happy.

With kind regards

i.A. Grit Gertz

-Revenue Management-

8

Zeker de moeite waard!

Manders, 27-12-2017
  • Ligging8
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit7
  • Eten6
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk8
  • Hygiëne9
 
De luxe kamer was goed, zeer schoon en elke dag de minibar aangevuld! Niks op aan te merken. Het restaurant was iets anders.....er liep naar onze mening veel personeel doelloos rond, geen werk zien met als gevolg dat je heel lang moet wachten voor je iets kunt bestellen en je het dan ook nog krijgt. Op dit punt valt zeker nog wat te verbeteren.Maar we komen hier zeker terug
Revenue Management, Sales & Marketing Manager, 29-12-2017

Dear guest,

we thank you for your good review.

We are pleased that you have felt comfortable in your deluxe room.

We apologize for the fact that the service in the restaurant did not work so well. Here, our restaurant manager will meet appropriate measures to make improvements. Thank you for your note!

We are pleased to welcome you again in Gladbeck.

Until then we wish you all the best.

With kind regards

i.A. Grit Gertz

-Revenue Management-

7

Prima hotel met verbeterpunt.

Hans, 5-11-2017
  • Ligging8
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten8
  • Kamers6
  • Hygiëne8
 
Gedateerd hotel maar wel schoon. De kamer van onze vrienden was niet schoon gemaakt dus kregen ze een andere kamer. Avond eten en ontbijt was prima, vriendelijk personeel. Vlakbij alpin center waarvoor fantastisch arrangement. Grote minpunt is het geluidsoverlast van terugkerende gasten door dunne deuren en buiten rokende gasten tot half 3 in de nacht. Geen kamer aan de parkeerplaats boeken!! Hier zou meer toezicht op moeten komen. Als dat zou verbeteren, zou het een prima hotel zijn voor de arrangementen die zij aanbieden. Een hotel is om uit te rusten en wij hebben 2 onrustige nachten gehad.

Advertentie
9

Prima hotel, keurige kamer.

Jeff, 5-11-2017
  • Ligging10
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten8
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk5
  • Hygiëne10
 

Prima hotel, prijs en kwaliteit is precies in verhouding.

Kamer fris en schoon (deluxe kamer), gemakkelijk en voldoende parkeerruimte.

Wij hadden onze hond bij ons, hondvriendelijk hotel, niks extra voor hoeven betalen en werd niet moeilijk over gedaan.

Centrum van Gladbeck op 2km afstand. Alles aanwezig. Supermarkten, restaurants etc.

Ontbijt prima voor Duitse standaard, alles is aanwezig. In en uit checken gemakkelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

8

erg goed

Anne-Marie Sprang, 3-11-2017
  • Ligging8
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten9
  • Kamers7
  • Hygiëne8
 

Ik was zeer tevreden een klein puntje wat door een andere serveerster goed is afgehandeld.

Ik heb nl een peperallergie en mijn man had aangeven geen peper in het eten ivm allergie.

Ik kreeg mijn Schnitzel Mont Blanc en had een hap genomen toen de serveerster van de vorige dag op me afkwam en vertelde niet verder te eten.

Wat was ik blij met haar allertheid.

Ik kreeg een nieuw bord jammer had ik een hap op en kreeg wel een opgzette buik.

Maar was echt blij met de serveerster ik heb haar wel 3x bedankt.

4

Oude kamers, slechtste Van der Valk ooit

Michel, 10-9-2017
  • Ligging6
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit4
  • Eten6
  • Kamers2
  • Kindvriendelijk6
  • Hygiëne4
 
Twee kamers geboekt in combinatie met Movie Park Germany arrangement. Vriendelijk personeel maar de kamers waren oud, tapijt was kapot maar wel een grote badkamer met whirlpool. Andere kamer had schimmel in de voegen van de badkamer. We zijn fan van Van der Valk maar dit was de slechtste ooit.
Revenue Management, Sales & Marketing Manager, 13-9-2017

Dear Michel,

thanks for your review.

We are very pleased that you are a loyal fan of the van der Valk Group. We appreciate that very much.

All the more we are sorry that you were not satisfied with your stay with us. Please excuse.

Last year, we started renovating our guest rooms. So some Deluxe rooms have been modernized and more rooms will follow.

We would not want to lose you as our guest and it would make us happy to welcome you again. Let yourself be spoiled by our friendly staff. We look forward to you!

All the best for you!

With kind regards

i.A. Grit Gertz

-Revenue Management-

9

voor herhaling vatbaar

Natasja en Ron, 23-8-2017
  • Ligging9
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten9
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk7
  • Hygiëne9
 

Ook wij gebruik gemaakt van een movie park arrangement.

Echter wel geboekt via andere aanbieder.

Hadden een beetje de bibbers na lezen eerder beoordelingen van andere gasten.

Deze blijken geheel niet terecht, ok je kan de pech hebben dat er een feestje is en dat er daardoor mensen buiten staan te roken. Maar om dit hotel zo te boordelen, niet terecht.

Het is inderdaad wat ouder. maar alles werkt en is schoon.

Personeel, Duits, iets terughoudender. Maar dat moet algemeen bekend zijn.

daarna erg vriendelijk bij diner en volgende ochtend bij ontbijt (ruimschoots voldoende keus).

Enige eerder gemelde opmerking waar ik me bij kan vinden. De kussen op de bedden zijn inderdaad erg zacht daar is voor 1 of 2 nachten wel overheen te komen.

Al met al een hotel waar ik zeker terug zou komen en een ander ook zou aanraden (met meenemen van eigen kussen als tip).

Revenue Management, Sales & Marketing Manager, 28-8-2017

Dear Natasja and Ron,

thank you for your nice review and positive feedback.

Criticisms of every kind are very helpful for our work, and we work daily to do everything for a welcome feeling of our guests.

We would be delighted to welcome you again to Gladbeck in the Hotel van der Valk.

Until then, we wish you a good time.

With sunny regards

Grit Gertz

-Revenue Management-


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Gladbeck voor je op een rij gezet:

 

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Gladbeck in Gladbeck, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Gladbeck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Gladbeck scoort een 6.8 uit 10 op basis van 369 reviews.

Lees meer
 

Onze bezoekers bekeken ook:

 

Advertentie
Advertentie