We hebben een aantal aanbieders voor Gladbeck voor je op een rij gezet:

Reviews over Gladbeck

leuke plaats

Rob Kempers,
    29-7-2016

alleen in het centrums was alles na 18 uur erg sti; op oude post hotel na is alles dicht jammer.

Maar als je lekker wilt eten voor weinig geld is dit zeker aan te bevelen prijs kwaliteit erg goed en vriendelijke bediening

Gereisd met partner in juli 2016

Voor een keer leuk

Birdplein,
    12-9-2014

Kleine plaats,wel aardig,oberhausen is veel mooier met enorm overdekt winkelcentrum.

Seelife is leuk schoolreisjes,is ook veel te duur,op internet kan je veel goedkoper kaartjes kopen,meer dan een tientje is het niet waard.

Gereisd met partner in september 2014

Leuk plaatsje

Kick,
    23-8-2008

Wij zijn voor de tweede keer voor een weekend naar Gladbeck geweest en vinden het nog steeds een leuke plaats met een gezellig autovrij winkelcentrum. In de omgeving is genoeg te doen. Bosrijke omgeving waar je heerlijk kunt fietsen en wandelen. Op een kwartier rijden ligt het grootste overdekte winkelcentrum van Europa, een groot zeeaquarium en natuurlijk Moviepark. TIP!!! Ben je 50+ dan is de entree op zondag gratis. Vraag dan om een seniorenticket.

Gereisd met partner in augustus 2008
Gladbeck scoort een 6,8 uit 10, op basis van 19 reviews