Reviews over Gladbeck

leuke plaats

Rob Kempers
    29-7-2016

alleen in het centrums was alles na 18 uur erg sti; op oude post hotel na is alles dicht jammer.

Maar als je lekker wilt eten voor weinig geld is dit zeker aan te bevelen prijs kwaliteit erg goed en vriendelijke bediening

Klein stadje, oberhausen e.d. Is leuker

Myrthe
    27-4-2015

De omgeving is erg leuk maar gladbeck zelf is klein.

Leuke plaats, niet veel te doen

Daisy
    1-2-2015

Gezellig dorpje, niet zo heel veel te beleven maar ideaal om te overnachten om bijv. CentrO Oberhausen of Moviepark te bezoeken.

Voor een keer leuk

Birdplein
    12-9-2014

Kleine plaats,wel aardig,oberhausen is veel mooier met enorm overdekt winkelcentrum.

Seelife is leuk schoolreisjes,is ook veel te duur,op internet kan je veel goedkoper kaartjes kopen,meer dan een tientje is het niet waard.

Speeltuintje in het bos

Richard1908
    18-7-2014

Mooie speeltuin op paar honderd meter het bos in, kunnen de kinderen zich 45-60 min vermaken.

Gladbeck scoort een 6,9 uit 10, op basis van 19 reviews