Hotel Dom Gescher

18 reviews over Hotel Dom Gescher

• 2017
    8Pelgrim13-11-2017

Gezellig maar klein

Ontzettend vriendelijk personeel en goede sfeer. Gezellige bar. Ontbijt uitstekend, zeker gezien het prijsniveau. Kamers zeer klein maar goed schoon. Gehorig hotel, houten vloeren en krakende deuren. Prijs/kwaliteit is goed.

• Oude reviews

9Reinder18-09-2016

Prima hotel voor een kort verblijf.

Ruime en schone kamer Ontbijt ruim voldoende.

Wat moeilijk te vinden. Bordjes naar hotel wijzen naar een weg die in de zomer afgesloten is. Even omrijden dus.

• 8middelkoop01-08-2012

leuk hotel voor korte vakantie en genoeg te doen

Vriendelijke bediening in zowel het duits als in het nederlands

• 8Ed01-08-2012

geweldige tijd gehad

mooie accomodatie. Vriendelijk personeel. De zaterdag avond was helemaal te gek met de Italiaanse avond waar je kon eten wat je wilde. Verder was wat wij hadden all-inclusive wat betekende dat wat wij dronken niet afgerekend behoefde te worden wat een hoop geld scheelde. Geweldige tijd gehad

• 8Harry te Linde14-08-2011

Leuk hotel , met een goeie keuken

We hebben een paar heerlijke dagen gehad, ontbijt was prima erg verzorgd Diner en buffet was echt goed verzorgd We gaan beslist nog een keer weer

• 9Louis Broekhof09-10-2010

Topper

Prima hotel zeer goed. Zullen zeker 1 keer terug komen. Goede buffeten lekker eten, iedere keer een ander bufet en zeer smakelijk

• 7Cees Markus07-10-2010

midden in centrum

vriendelijk personeel dat je altijd wil helpen gewekt worden om 0.700 door klokgelui heeft toch ook wel iets kleine kamers maar zeker wel schoon en netjes eten niks bijzonders maar in de omgeving genoeg andere mogelijkheden

• 7Jos04-10-2010

Klein, ouderwets, maar schoon en vriendelijk

Geboekt via internet. Actie 3=2 incl. 4-gangen dinerarrangement. STANDAARDKAMER is niet groot en zeker niet modern. Geldt ook voor de badkamer. Echter, alles is wel schoon. Bed ligt niet echt comfortabel, maar dat kan persoonlijk zijn. DINERARRANGEMENT stelt niet zoveel voor. Voorgerecht (salade) en nagerecht (ijs met rode vruchten) zijn iedere avond hetzelfde. Streekgerechten helemaal niet geproefd of ervaren. Beter zou men hier a la carte eten dus zelf kiezen; de hoofdgerechten zijn acceptabel, maar niet super te noemen. PERSONEEL is (zelfs te?) snel, vriendelijk en behulpzaam. Bedrijfsleider oogt vrij jong en soms zelfs wat onervaren. Is wel een Nederlander, maar of dat zijn gebrek aan ervaring compenseert? ONTBIJTbuffet niet overdreven luxe, maar goed binnen te houden. LIGGING is pal naast de grote kerk. Vanaf 7.00 uur ieder uur klokgelui. OMGEVING fietsen kan, maar echt duidelijke fietsroutes zijn er niet. Wandelroutes ook niet gezien. Munster en Coesfeld erg leuk!

• 7Irma29-09-2010

gastvrij hotel

Leuk hotel met ligging pal in het centrum tegenover de kerk. Kamers zijn goed. Ontbijt prima. Men serveerde s'avonds een buffet, was lekker. Achter het hotel grote parkeerplaats. In Gerscher zelf niet veel te beleven. Wel een mooie omgeving voor uitstappen naar Münster. Veel kastelen en burchten in de buurt.

• 8j.j.stigter13-08-2010

aanbevolen hotel

beetje gedateerd hotel,prima prijs/kwaliteit,wel herrie van de torenklok. mooie streek vooral Munster is een bezoek waard. gaan hier nog eens naartoe.

0 tips over Hotel Dom Gescher

0 vragen over Hotel Dom Gescher

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras
      • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenHiken