Hotel Maritim Gelsenkirchen

Weer vandaag23°
Hotel Maritim Gelsenkirchen
6,4

We hebben een aantal aanbieders voor Maritim Gelsenkirchen voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Maritim Gelsenkirchen in het Nederlands

Gewoon goed voor scherpe prijs

Richard
14-5-2018

Geen tophotel, maar waar voor je geld. Scherpe prijs en gewoon prima alles. We gingen voor Moviepark, dat is perfect.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Teleurstellend

Fam.Coenen
28-12-2017

Grote ruime kamer op de vijfde etage. Maar niet fris , wasbak met vieze geur. Badkamer echt gedateerd en niet vier sterren waardig , nog geen twee sterren zou ik geven voor de badkamer Bedden doorgelegen , met pijn in nek en rug opgestaan ook mijn partner en de kinderen hadden hier last van. Zeer gehorige kamer, enkel glas. Plafond was aan het bladderen. Vloerbedekking kwam los van de vloer , ontzettend oud tapijt en dus erg stoffig. Gelukkig maar voor een nachtje geboekt via touroperator met LEGO arrangement. Wat overigens wel leuk was voor de kinderen. Eten in de pub : zeer nors personeel , eten onder de maat en prijzig. Ontbijt was in orde en wat je mag verwachten voor vier sterren , overigens was daar het personeel zeer vriendelijk. Ik zou dit hotel niet aanraden.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

ongelooflijk goed

VDS
9-7-2015

zeer vriendelijk personeel, superlekker royaal ontbijt, alles was perfect, ongelooflijk veel keuze. Kamers iets verouderd en geen airco, wel zuiver. Leuk zwembad. Zeer kindvriendelijk, ook 's avond buiten op terras heel lekker gegeten.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamer geschikt voor blinde gasten, Kamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 18

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maritim Gelsenkirchen in Gelsenkirchen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maritim Gelsenkirchen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.