Hotel Ibis Styles Gelsenkirchenstersterster

8Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Gelsenkirchen

8Fantastisch

• Kinderopvang

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Styles Gelsenkirchen voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Ibis Styles Gelsenkirchen

• 8Snijders14-08-2016

Aan de straat zijde niet te harden ivm de herrie

We hadden dit hotel geboekt in combinatie met een bezoek aan Movie Park, onze samenstelling was drie personen waarvan een kind van 7 jaar, wij kregen een kamer aan de straat zijde, op een hoek waar 4 drukke wegen bij elkaar komen , dit is nu niet zo prettig voor jonge kinderen want ook de brandweer en overige hulpdiensten gieren voorbij. Een andere kamer was in eerste instantie niet beschikbaar maar na lang aandringen kregen we toch een kamer aan de andere zijde, ( prima ) Ontbijt zeer uitgebreid en bij de receptie staat altijd een grote schaal met appels. De directe omgeving is sterk aan het verpauperen, veel zwervers, junks en leegstand, de auto zou ik hier niet buiten laten staan maar in de hotel garage of garage om de hoek zetten. Hotel is ook met openbaar vervoer zeer goed bereikbaar en gedurende je verblijf krijg je een vrij kaart voor het openbaar vervoer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8MikeZoover02-02-2015

Mooi Schalke04 Hotel !

Wij hadden dit hotel geboekt voor een wedstrijd bezoek aan Schalke. Kan niet anders zeggen dan dat het een prima prijs kwaliteit hotel is om na een mooie voetbaldag te slapen . Bij aankomst prima in het Engels tewoord gestaan door de receptioniste en eerder inchecken geen probleem !! Parkeren kan gratis buiten het hotel of 8,50 per 24 uur onder het hotel in parkeergarage. De kamers zijn gewoon normaal, gewoon goed bed, lekkere douche ook met lekker veel druk en lekker warm en op de televisie wel ruim 40 kanalen waaronder 3 voetbalkanalen dus we konden de wedstrijd in samenvatting nog terug bekijken. Ontbijt was ook goed gewoon ruime keuze !! Bij uitchecken ook netjes tewoordgestaan, werd gevraagd naar problemen en of we het naar ons zin hadde gehad en of ontbijt goed was !! Kortom !! Gewoon echt een prima hotel !! We komen hier zeker terug bij de volgende wedstrijd van Schalke die we bezoeken !! O ja je krijg ook een ticket voor gratis openbaar vervoer !! tram 302 naar Veltins Arena !!

Gereisd in januari 2015

• 7Ilse24-07-2013

Goed hotel

Prima hotel met vriendelijk personeel. Wij hadden een kamer langs een drukke weg waardoor er wel geluidsoverlast was van de auto's. Met het raam dicht viel het wel mee alleen was het toen wij er waren heel erg warm (35 graden!) en zonder airco werd het met het raam dicht dus wel heel benauwd. Ontbijt was prima! En de ligging was ideaal, met 5 minuten lopen ben je in het (winkel) centrum.

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 9wally19-12-2011

Ideaal als uitvalsbasis voor de omgeving

Het hotel is zeer geschikt als uitvalsbasis voor de omgeving. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Eten (ontbijt) is prima verzorgd en absoluut ruim voldoende. Groot pluspunt is het feit dat je vanuit het hotel zo met bus/trein alle richtingen op kan. Als je in het hotel verblijft krijg je een gratis Ov kaart voor de regio. Dus da's een leuke bijkomstigheid.

Gereisd met partner in december 2011

2 tips over Hotel Ibis Styles Gelsenkirchen

• wally, 19-12-2011

In de kersttijd leuk om de kerstmarkten in Essen & Oberhausen te bezoeken!

• MikeZoover, 02-02-2015

Tips : Ligt midden in centrum dus je kan er ook lekker shoppen. 1 minuut lopen heb je ook zat eetgelegenheden zoals oa mcdonald en mr chicken maar ook gewoon goede restaurants en ook een hele grote supermarkt Met de tram is ook op 1 minuut lopen 302 naar Veltins Arena

0 vragen over Hotel Ibis Styles Gelsenkirchen

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Terras
    • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats