Hotel Art-Hotel Monopolstersterster

8.3Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Gelsenkirchen

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Art-Hotel Monopol voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Art-Hotel Monopol

• 9Tamara18-08-2014

Super uitvalbasis in omgeving!

We zijn een nacht in het hotel verbleven voor een weekend in Moviepark Germany. Ligging van het hotel was super; in 20 minuten waren we in het hotel en het ligt 5 minuten van de snelweg vandaan. Tegenover het hotel ligt ook een bus- en treinstation. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Ruim voldoende parkeergelegenheid aanwezig achter het hotel met garages. We hadden een kamer aan de achterzijde van het hotel. Het was super schoon en een mooie ruime kamer. Badkamer is wat krap, maar prima te doen en hartstikke schoon. Goede bedden en fijne kussens die je ook dubbel kan doen als je ze te dun vindt. Supersnelle gratis wifi via GermanHotspot, we hebben zelfs snel programma's terug gekeken via internet. Ontbijt is in een klein zaaltje, maar hartstikke prima. Er wordt gelijk een kan koffie bij je op tafel gezet en er waren lekkere harde broodjes, croissants, eieren en allerlei soorten jam en vleeswaren aanwezig. In omgeving ook aantal restaurantjes aanwezig. Prijs/kwaliteit is top!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8Jean11-09-2013

Voor een kort verblijf goed te doen.

Het hotel is niet bijzonder gelegen. Het busstation maakt het nodig een kamer aan de achterzijde te nemen. Helaas ontbreekt een restaurant, echter, het ontbijt is prima verzorgd. Er is wifi doch dat moet (duur) betaald worden.

Gereisd met partner in juli 2013

• 8F. Wolters22-12-2006

Goed gelegen hotel in het centrum van Buer(Gelsenkirchen). Winkelcentrum aan de overzijde. Met de feestdagen is het hotel en de plaats zelf erg leuk versierd. Er is een gezellige brasserie onder het hotel. De kamers zijn ruim, maar JE KRIJGT NIET DE KAMER VAN HET PLAATJE OP INTERNET (helaas). Goede kamer, hoog plafond, goed ontbijt. Parkeren in de straat zeer prettig, ook de parkeergarage is spotgoedkoop. Goede plek om steden in het Ruhrgebied te bezoeken. Goede openbaar vervoerverbindingen met Gelsenkirchen stad.

Gereisd met partner in december 2006

• 8F. Wolters22-12-2006

Leuk gelegen hotel met aan de overkant het winkelcentrum. Ruime kamers, goed ingericht. De hotelkamer ziet er echter NIET UIT ZOALS OP HET PLAATJE op internet. Goed ontbijt, maar wel een klein ontbijtzaaltje. Erg leuk versierd met de feestdagen. Het parkeren in de straat verderop is erg prettig en de garage zelf is ook niet duur. Je zit vlakbij alle grote plaatsen in het Ruhrgebied. Bij het hotel hoort een brasserie, die ook gezellig is. Ook goede openbaar vervoerverbindingen met Gelsenkirchen.

Gereisd in december 2006

0 tips over Hotel Art-Hotel Monopol