Hotel am Stern

Kleine hotelsWeer vandaag27°

We hebben een aantal aanbieders voor am Stern voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel am Stern in het Nederlands

Prima voor 1 overnachting

Iris
21-10-2017

Het hotel bevindt zich in een buurt met een hoog achterbuurt gehalte. Je had het gevoel snel van de auto naar het hotel toe te lopen en dan hopen dat je auto er nog net zo bij stond als toen je hem parkeerde. Maar de volgende ochtend was dat ook zo gelukkig. Het hotel is erg apart en oubollig maar ik vond het er wel schoon. Met apart bedoel ik een slaapkamer met 2 bedden en een douchecabine midden in de kamer. Je moet dan wel even lachen. Verder prima geslapen. Goed te doen voor een enkele overnachting ik zou t niet boeken als vakantie hotel.

Gereisd Met vrienden in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel am Stern in Gelsenkirchen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel am Stern zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.