Gasthof Zwilling

44 reviews over Gasthof Zwilling in het Nederlands

slecht Gasthof.

Gitte
5-11-2018

Dit Gasthof is vorig jaar overgenomen. De prijs kwaliteit was slecht, ontbijt erg sober, en eenmaal hebben wij daar avondeten besteld en daar moest je het stukje vlees met een vergrootglas zoeken.... niet zoals wij gewend zijn van andere pensions of hotels in Sauerland. Voor dezelfde overnachtprijs hadden we in een goed hotel in Winterberg terecht gekund. Nee naar dit Gasthof gaan wij nooit meer naar toe.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voldoende.

Klaas
9-6-2018

Correcte ontvangst. Eenvoudige kamer, geen balkon, geen zitje of TV. Kamer werd wel goed schoon gehouden. Tijdens diner was voor serveerster niet duidelijk dat wij (rechtstreeks) half pension hadden geboekt; we kregen eerst de kaart maar konden uiteindelijk uit twee gerechten kiezen. diner was twee gangen. Eenvoudig, maar smakelijk en voldoende. Voldoende wandelmogelijkheden in de directe omgeving, weinig echte (bos)wandelpaden. Gezien de prijs was de kwaliteit ruim voldoende.

Top verblijf gehad!

Parentix
27-9-2016

Jeroen en Inge hebben ons super gastvrij ontvangen! We waren met een groep van ongeveer 27 man en met iedereen werd een praatje gemaakt en wat te drinken aangeboden. Kamers en andere ruimtes zijn overigens zeer schoon. Op vrijdag hebben wij in het hotel gegeten en dit was ook top geregeld en erg lekker. Al met al niks op of aan te merken.

Gereisd Met vrienden in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top!!

M. Korbee
26-9-2016

Jeroen en Inge zijn echt super gastvrije mensen, en in voor een grapje. Kamers zeer netjes en schoon. Avond eten en ontbijt erg lekker. Dankzij Gasthaus Zwilling een top weekend gehad met het Parentix team (en ook de wifi is na dit weekend helemaal super ;-)

Gereisd Met vrienden in september 2016

Fantastisch super geweldig

judith
10-7-2016

Ruim, schoon fris gasthof

Gereisd Met partner in juni 2015

gezellige sfeer gecreëerd door de gastheer/vrouw

Hanneke Alfrink
6-7-2016

S avonds gezellig aan de bar met muziek of de kegelbaan is ook een aanrader

Gereisd Met vrienden in september 2015

Heerlijk verblijf met geweldig personeel

Sanne
5-7-2016

Jeroen en Inge hebben er een ontzettend mooi plekje van gemaakt hier met z'n twee. Wij waren er rond kerst 2014 en dan is het net alsof je in een Hallmark-kaart loopt. Het eten is allemaal heerlijk en 's avonds aan de bar kun je heerlijk een biertje drinken met Jeroen en Inge. Kortom: zeker op bezoek gaan!

Gereisd Met partner in december 2014

Fijne en goedverzorgde vakantie doorgebracht.

Elise van den Berg
5-7-2016

super enthousiast stel die zorgt voor een goede sfeer voor jong en oud. veel ruimte voor de kinderen om te spelen en voor de ouders om te ontspannen.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig!

Jelle Knoop
4-7-2016

Aalsof je thuiskomt, Jeroen en Inge doen erg hun best om je verblijf tot een waar feestje te maken. Geweldig!

Gereisd Met partner in juli 2016

Subliem

Smit.
4-7-2016

Super leuk gasthof. Kamers zijn perfect schoon, het eten(diner en ontbijt) is 5*, gastvrijheid is geweldig! In 1 woord; perfect! De eigenaren doen echt hun uiterste best voor hun gasten. Wifi is gratis en er zijn zelfs 3 garageboxen waar wij onze motoren (4 per box) in konden zetten.

Gereisd Met vrienden in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gasthof info

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBowling
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Zwilling in Gellinghausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Zwilling zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.